Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Söin juuri kolme lihapiirakkaa. Haluatko kysyä jotain?
15.08.2020 |
Yhdessä oli lisätäytteenä maksamakkaraa, toisessa kaksi nakkia ja juustosiivu, yhdessä meetvurstia ja aurajuustoa. Ruokajuomaksi vichyä.
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituutesi ja painosi, ap?
En kerro.
Ei se muille kuulukaan. Nythän puhuttiin lihiksistä. Paino- ja pituusketjut vaikka sitten erikseen.
Alue: Aihe vapaa
kun sinä et syö, kukaan muukaan ei saisi sinunmielestäsi syödä. kuten bensa saisi maksaa vaikka satasen litra, minulla ei ole autoa.