Masturboivat naiset: miten nopeasti laukeatte masturboidessa?
Mulla on ongelmana se, että laukean lähes heti, kun olen aloittanut klitoriksen hieronnan. Olen ilmeisesti aina siinä vaiheessa liian kiihottunut ja laukeaminen tulee muutamassa sekunnissa. Ejakuloitteko masturboidessanne? Mulla on vielä tuo kokematta, miehen kanssa sekstaillessa ejakuloin lähes aina, tosin se vaatii myös omin sormin auttamista klitorishieronnan avulla.
Kommentit (65)
Exäni kertoi aina kun oli masturboinut. Jos esim. nukuin myöhään niin hän kertoi hoidelleensa itsensä siinä vieressä. Aika kiihottavaa.
T. Mies
Jos olen todella kiihottunut, ja tuntuu, että on pakko päästä panolle, tai sormelle, niin jo pieni liike saa aikaan valtavan orgasmin. Kerran housujen sauma, kun nojauduin eteenpäin ja oli panettanut armottomasti jo jonkin aikaa, kun eräs mies sai vain halut niin kasvamaan.
Mutta usein se vaatii fantasioimista, ja joskus voi viedä jopa tunnin.
Meillä on mennyt yksi sukuhaara poikki runkkaamisen vuoksi joskus 80v sitten, se oli siihenaikaan paheksuttavaa. Olen sanonut kumppanilleni että tyydytä rauhassa en pane pahaksi vaikka näin tekeekin. Ostin klitoriskiihottimen ja vibraattorin, on kuulemma hyviä apuvälineitä. Runkkailenhan minäkin, tämä voi pelastaa syrjähypyt ja eroamiset jos saisi itseään tyydyttää. m
ei tähän ole yhtä vastausta. Joskus varmaan puolessaminuutissa ja joskus menee joitain minuutteja, joskus haluan roikkua orgasmin reunalla pidempää.
Masturboin sormin tai joskus haluan tekopeniksen sisääni ja autan sormella hieroen klittaa.
ja loppuun pieni masturbaatiofantasia. Haluisin kokeilla sellaista imukuppipenistä, jonka voisi kiittää seinään tai johonkin ja liukua sellaisen päässä =).. ja se koko, pitäis olla mallia iso
30sek -2min