Naiset, saatteko erilaista kohtelua laittautuneena ja laittamattomana?
mä näytän kahdelta ihan eri ihmiseltä sen mukaan onko ehtinyt laittaa vaiko eikö, ja ärsyttää kun vauvanhoidon tuoman väsymyksen myötä ei useinkaan vaan pysty eikä ehdi laittaa ennen kuin on pakko painua ulos harakan näköisenä... Ilman ehostusta itsetunto on aika nollissa.. välttelee katsekontaktia muihin varsinkin nuoriin komeisiin miehiin, jos on ehtinyt laittautua mihin käännän jopa jonkun verran katseita (vaikka ihan tavis oon)
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Okei.... Mule annetaan lähes aina tietä, mutta se riippuu varmaan myös paikasta.... :) Joskus jos ei oo suojatietä tms, niin sillonhan kaikki ei pysähdy mihkää keskelle katua. Kyllähän nyt kaikkien kuuluu pysähtyä suojatietllä, ja jos EI, niin sillon ei kannata ettiä sitä syytä mistään ULKONÄÖSTÄ.!!!!!!!!!
No mutta se juuri on pointtini että suojatiellä EI anneta tietä. Tai jopa meinataan ajaa päälle kuten tänään. Olen näkymätön.
Miehet tuijottaa enemmän kun olen ilman meikkiä.
Annan kaikille tietä suojatien kohdalla. Huvittava ajatus, että joku (aikuinen) kokee sen ulkonäkökehuna tai peräti iskuyrityksenä. Lapset ja rollaattorilla liikkuvat sentään ymmärtävät miksi pysähdyin ja usein kiittävät.
Tänään just mua on lähestyny jo useempi mies kaupungilla, tullut kyselemään kuulumusia jne. Illasta sitten menin kauppaan itsepalvelukassalle ja joku ruma, hyvin epäsiistin näköinen nainen (sori, mut näin mä sen näin:D) alko tuijottamaan pistävästi ja oikeen puski kiinni kylkeen tuijottamaan u mä piippaan jokaisen ostoksen. Kenenkään muun kanssa tätä samaa ei käynyt näköjään??
Eli joo, naiset näköjään inhoaa mua ilman meikkiä, mutta miehet tykkää. :)
Kohtelu on mielestäni aika samanlaista, mutta kun käytän mekkoja ja hameita niin katseita tulee enemmän kuin takki ja housut päällä.
Kuka kiittää suojatielle pysähtyvää autoa??? Sehän se on tarkoitus, ei siitä tartte ketään kiitellä!!
Vierailija kirjoitti:
Tänään just mua on lähestyny jo useempi mies kaupungilla, tullut kyselemään kuulumusia jne. Illasta sitten menin kauppaan itsepalvelukassalle ja joku ruma, hyvin epäsiistin näköinen nainen (sori, mut näin mä sen näin:D) alko tuijottamaan pistävästi ja oikeen puski kiinni kylkeen tuijottamaan u mä piippaan jokaisen ostoksen. Kenenkään muun kanssa tätä samaa ei käynyt näköjään??
Eli joo, naiset näköjään inhoaa mua ilman meikkiä, mutta miehet tykkää. :)
Miten yksi nainen muuttui kaikista naisiksi? Minäkin inhoan sinua vaikken ole koskaan nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästähän oli ihan joku tutkimus ja video Youtubessa. Tutkittiin, vaikuttaako jalankulkijan ulkonökö siihen, antavatko autoilijat hänelle suojatiellä tietä. Tulos oli: verkkareissa kulkeneelle laittaitumattomalle naiselle pysähtyi antamaan tietä tyyliin alle 10% autoilijoista. Sen sijaan mekossa ja korkokengissä olevalle meikatulle naiselle antoi tietä reilusti yli puolet autoilijoista.
Kiinnostavaa! Miksiköhän autoilijat ajattelevat noin?
Suharina vastaan. Se on perus evoluutiobiologiaa. Miehet visuaaleina entiteetteinä haluavat katsella kaunista naista. Rumahkoa naista tai muita miehiä emme halua katsoa, vaan riippuen mielentilansta voin päästää nekin yli, mutta stressaantuneena posotan menemään vain.
Olet väärässä. Kaikki autoilijat eivät ole miehiä, joten selityksesi ei toimi.
N. 10-vuotta nuorempi miehenkomistus hymyili minulle, kun olin meikannut ja laittanut hiukseni. Saatan tehdä niin uudestaankin.😉
Olen huomannut, että laitettuna saan katseita. Ja olo on kuin hujarilla. Tekee mieli sanoa, että katsot pelkkää lavastusta, olen menossa juhliin, ja normaaliarkena et edes huomaisi. Jotkut kokevat, että laitettuna ovat itsensä näköisiä, mutta minä koen, että jos joku pitää minua laitettuna kauniina, niin pitää silloin jostain toisesta kuin minusta.
Kauniissa arkimeikissä ja siististi laittautuneena nainen saa kerta kaikkiaan parempaa palvelua ja enemmän huomiota, tämä on kai ihan tutkittu fakta.
SITTEN TAAS jos laittautumisella tarkoitetaan seksikkääksi laittautumista eli on feikin näköiset ripset, paksu pakkelikerros ja tissitoppi, vaikutus saattaa alkaa valua toiseen suuntaan varsinkin muiden naisten kanssa asioitaessa. :D
Aloitusviestistä oikein huokuu se, että muut kuin nuoret ja komeat miehet ovat alempiarvoisia miehiä. Tämän jälkeen on sitten enää turha ikinä ruikuttaa siitä, että miehet muka esineellistäisivät naisia. 😄
Riippuu täysin paikasta ja seurasta.
Okei.... Mule annetaan lähes aina tietä, mutta se riippuu varmaan myös paikasta.... :) Joskus jos ei oo suojatietä tms, niin sillonhan kaikki ei pysähdy mihkää keskelle katua. Kyllähän nyt kaikkien kuuluu pysähtyä suojatietllä, ja jos EI, niin sillon ei kannata ettiä sitä syytä mistään ULKONÄÖSTÄ.!!!!!!!!!