Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät koskettele itseään yhdynnässä?

Vierailija
18.08.2013 |

Luin juuri yhtä seksikeskustelua, jossa monet naiset selittivät, etteivät KOSKAAN saa orgasmia yhdynnässä, käsipelillä, suuseksissä, marturboidessa kylläkin. Mä en nyt tajua, että miksi nämä naiset eivät sitten hiplaa klitoristaan yhdynnän aikana, jos orgasmi on siitä kiinni?? Laitetaanko orgasmin saaminen kokonaan miehen vastuulle?

Itse tykkään saada kyrpää, mutta orgasmia en yleensä saa ilman klitoriksen koskettelua, joten hoidankin itseni siltä osin aina yhdynnässä, ja saan joka kerta. Masturboidessa en koskaan työnnä mitään sisääni, joten yhdyntä on tottakai erilaista, ja usein orgasmi on tosi helppo saada yhdynnässä emätin- ja klitoriskiihotuksen yhdistelmällä. Eivätkä muut naiset todellakaan älyä kosketella itseään nainnin aikana, vai mistä johtuu, että niin harva saa yhdynnässä orgasmin??

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pelkkä penis sisällä ei tunnut juuri miltään muulta kuin mukavalta, eikä se ole koskaan riittänyt orgasmiin. Olen harrastanut seksiä aktiivisesti 7 vuoden ajan. Yksinään sormet riittää hyvin, mutta yhdynnässä ei ole tilaa niille missään asennossa. Ainoa keino, jolla pystyn saamaan orgasmin yhdynnässä, on minivibraattori. Miehet yleensä aina kokevat sen uhaksi aluksi eivätkä halua sitä "kolmanneksi" osapuoleksi yhdyntään. Heille yleensä tulee myös aluksi paha mieli siitä, että en saa orgasmia pelkästään heidän kehonsa avulla. Ihan kuin se olisi jotenkin epänormaalia? Selittämällä ja näyttämällä he kuitenkin lopulta ymmärtävät ja sopeutuvat.

Vierailija
102/106 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. En minäkään naisen kanssa runkkaamaan ala. Jos seksiä harrastetaan yhdessä, niin nainen saa toimia niin, että minä saan orkkuni. Minä sitten huolehdin hänestä. Valitettavan paljon vaan löytyy naisia, jotka on huonoja sängyssä eli eivät miestä tyydytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minä en siksi, että se ei tunnu hyvälle. Jos mies painelee omaan tahtiinsa sisään samaan aikaan ja yritän tunkea omat sormet sinne väliin, se menee räpellykseksi. En varmaankaan vain osaa. Samoin esim. omia rintoja en tykkää kosketella, kun se ei tunnu miltään silloin, kun toinen on mukana. Jos masturboin, koskettelen kyllä itseäni ja ajattelen usein miestä samalla aikaa, mutta sitten kun mies on siinä ihan livenä, omat kädet eivät vaan tunnu miltään. Miehen kosketus tuntuu kyllä!

Vierailija
104/106 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että itsekäs nainen saa orgasmin vain masturboidessaan ja ei seksissä. 

Itsekäs materialisti

Vierailija
105/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:15"]Mulle se oli pitkään vaikeaa, koska ensimmäinen poikakaverini sanoi, että hänen mielestään se on sama kuin pettäisin häntä. Hän oli ensimmäinen seksikumppanini ja olin jo alkanut kovasti tykätä seksistä, mutta tuo latisti kaiken. En sitten kehdannut pitkään aikaan kenenkään muunkaan kanssa ja vasta nyk. mieheni kanssa uskaltauduin joskus kännissä tekemään itselleni. Pyytelin anteeksi ja selittelin, että ei ole tarkoitus loukata, mutta kun muuten en oikein saa.. Edelleen se on kuitenkin vähän vaikeaa ja noloa, en pysty tekemään muuten kuin mahallani (piilossa), enkä kirkkaassa valossa ollenkaan.
[/quote] vittu mikä sekopää//?? Wtf just siistiä

Vierailija
106/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä vaahtoot? Kyl mä ainakin. Hyvin toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi