Miksi naiset eivät koskettele itseään yhdynnässä?
Luin juuri yhtä seksikeskustelua, jossa monet naiset selittivät, etteivät KOSKAAN saa orgasmia yhdynnässä, käsipelillä, suuseksissä, marturboidessa kylläkin. Mä en nyt tajua, että miksi nämä naiset eivät sitten hiplaa klitoristaan yhdynnän aikana, jos orgasmi on siitä kiinni?? Laitetaanko orgasmin saaminen kokonaan miehen vastuulle?
Itse tykkään saada kyrpää, mutta orgasmia en yleensä saa ilman klitoriksen koskettelua, joten hoidankin itseni siltä osin aina yhdynnässä, ja saan joka kerta. Masturboidessa en koskaan työnnä mitään sisääni, joten yhdyntä on tottakai erilaista, ja usein orgasmi on tosi helppo saada yhdynnässä emätin- ja klitoriskiihotuksen yhdistelmällä. Eivätkä muut naiset todellakaan älyä kosketella itseään nainnin aikana, vai mistä johtuu, että niin harva saa yhdynnässä orgasmin??
Kommentit (106)
Miten ois jos ihan vaan avais sen suunsa ja kertois miehelle, että tuntuu hyvältä jos kosket noin ja näin, ja tarvittaessa ohjaat kädestä pitäen..ymmärrän kyllä täysin sen pointin, että mitä sitä itteään hinkkaamaan kun sen toisen kosketus on monesti ihanampi, JOS se oikeasti tietää mitä se tekee, ja rakkaat kanssasisaret, mistä helkutista se mies vois sitä tietää, jos te ette sille kerro ja näytä, vaan pahimmassa tapauksessa märehditte päänne sisällä kun se mies ei nyt vaan tajua... Eli joo, jos ei osaa suutaan avata ja kommunikoida avoimesti miehensä kanssa omista haluistaan jne, niin ehkä se sitten on parempi aatella että jokainen huolehtikoon oman orkkunsa. Voin kertoa, että se seksi on huomattavasti kivempaa kun molemnat huomioi kumppanin nautinnon ja huolehtii sen kumppanin orkusta. Kukaan ei kykene lukemaan toisen ajatuksia. Ja se feikkaaminen on sitte se kaikista paskin moka, minkä voitte tehä jos haluatte itekin nauttia..
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:38"]
Miksei mieskin vois sit itse runkata? Miks sille pitäisi antaa pillua, jos nainenkin joutuu tekemään sen seksissä parhaalta tuntuvan ja tärkeimmän jutun itse? Runkataan vaan rivissä, jokainen on kato vastuussa omista orgasmeistaan...
Kyllä mun mies runkkaa joskus välillä siinä samalla ja se on ihan ok. Tämä siis silloin, kun se on jo tullut. Koska toinen kerta voi olla haasteellisempi.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:35"]
Sori, leidit, mutta teillä on ongelma. Jos seksi ei ole taivaallista ettekä saa orgasmeja pelkästään panemalla, teillä on väärä mies! Tuhkimo ja kengänsovitus, ne on totisinta totta. Miksi tyydytte tylsyyteen, kun seksi voi olla taivaallista, kunhan mies ja te sovitte sieltä yhteen?
Onneksi oon pistänyt miehet kiertoon, jos ei ole ollut "hyvin istuva". Masturbointi on toki kivaa, muttei se hyvää ja kestävää panoa voita! Hyvä pano tuntuu vielä seuraavana päivänäkin kävellessä hyvältä.
[/quote]
Montakohan miestä pitäisi "sovittaa", että saisin orgasmin ilman klitoriksen stimulointia... En aio ruveta miksikään kyläpyöräksi saadakseni tuon selville.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:52"]
Sori, leidit, mutta teillä on ongelma. Jos seksi ei ole taivaallista ettekä saa orgasmeja pelkästään panemalla, teillä on väärä mies! Tuhkimo ja kengänsovitus, ne on totisinta totta. Miksi tyydytte tylsyyteen, kun seksi voi olla taivaallista, kunhan mies ja te sovitte sieltä yhteen?
Onneksi oon pistänyt miehet kiertoon, jos ei ole ollut "hyvin istuva". Masturbointi on toki kivaa, muttei se hyvää ja kestävää panoa voita! Hyvä pano tuntuu vielä seuraavana päivänäkin kävellessä hyvältä.
[/quote]
Montakohan miestä pitäisi "sovittaa", että saisin orgasmin ilman klitoriksen stimulointia... En aio ruveta miksikään kyläpyöräksi saadakseni tuon selville.
[/quote]
Miksi haukut seksuaalisesti aktiivisia naisia? Onko sinulla seksikielteinen kasvatus ollut?
[/quote]
Mun nautinnon puute sängyssä johtuu han vaan oman kokemuksen puutteesta. En lähde miestäni vaihtamaan, koska rakastan sitä. Mulle mies ei ole pelkkä panokone. Seksi on hyvää ja tyydyttävää, en vain saa orgasmia. Eiköhän aika korjaa tilanteen.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:19"]
Toisekseen en kaipaa orgasmia osaksi seksiä. Seksi on erittäin hyvää ilman sitäkin, ja yleensä niin hyvää, ettei edes sen lopuksi/aikana tee mieli tehdä itselleen orgasmia. .....
Minulle tämä ei ole ollut mikään ongelma, eikä kumppanillenikaan alun jälkeen, kun tajusi, ettei orgasmi ole minulle seksin tavoite tai edes tärkeää ja nautin siitä ilmankin. Sen sijaan täysin ulkopuolisille ja vieraille ihmisille se tuntuu olevan ongelma, kun tästä joskus on tullut jollekin kerrottua tai juteltua anonyyminä keskustelupalstoilla. Monilla tuntuu olevan pakonomainen tarve leimata minut estoiseksi ja harrastamani seksi huonoksi vain tällä perusteella, tietämättä todellisuudesta mitään. (Ja voi kuule jos tietäisitte....)
[/quote]
Olen just samanlainen!
Minä kyllä saan itselleni orgasmin helpostikin, mutta seksissä se ei onnistu. Pitäs luetuttaa tämä miehelle, niin ymmärtäis että vika ei ole hänessä... Mut ei minussakaan.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:43"]
Orgasmi on jokaisen omalla vastuulla.
[/quote]
*puistatus* Noin sanoi mies, joka keskittyi sängyssä tekemään mitä ilmeisesti hänestä tuntui parhaalta. Ei onnistunut, kun yritin vaihtaa asentoa sellaiseen, joka tuntuisi minustakin joltain tai jossa pystyisin hyväilemään itseäni.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 19:19"]
Ei meidän yhdyntäasennoissa yletä mukavasti hieromaan klitorista. Pelkkä random koskettelu ei riitä orgasmiin. Jos mies on päällä, käsi ei mahdu. Jos mies on takana (lusikassa), käsi puutuu jos sitä yrittää pitää oikealla korkeudella ja paikassa. Jos mies on takana (kontillaan) ei pysy pystyssä yhdellä kädellä pidemmän päälle. Jos olen itse päällä, en jaksa tarpeeksi kauan pelkkien jalkojen varassa.
[/quote]
Kuulostaa aika lailla samalta kuin meillä. Tarvitsen aika paljon stimulaatiota klitorikselle ennen kuin tulen. Ei onnistu hetkessä eikä miten tahansa tökkien. Harvoissa asennoissa pystyy mukavasti hyväilemään klitorista (ja epämukavissa asennoissa ylipäänsä on turha yrittää tulla).
Parhaiten orgasmi onnistuu yhdynnässä mahallaan takaanpäin, joskus kyljellään takaapäin. Myös päällä ratsastaen onnistuu joskus (jos onnistuu ennen kuin mies tulee tai ratsastaminen käy liian raskaaksi). Mutta useimmiten jää orgasmi saavutettavaksi sitten yhdynnän jälkeen. Eikä siinä mitään vikaa ole. Voi keskittyä nauttimaan yhdynnästä ja sitten siihen tulemiseen niin kuin se parhaiten onnistuu :)
Mä en viitsi koskee itseäni, pelottaa että miehelle tulee olo että tekee jotain väärin kun hänen tekemiset ei riitä
Pyydän naista näyttämään mistä tykkää. Kaikki ovat erilaisia. Jaksan nuolla ja koskettaa monta tuntia. Voin vetää käteen vessassa kun nainen on lähtenyt. Tulen hyvin huonosti. En pilaa tunnelmaa väkisin yrittämällä.
Mun kohdalle on taas osunut miehiä, joiden kanssa olen lauennut, koska miehet ovat hieroneet klitoristani. Mun tekemänä se taas ei tunnu samalta. En tiedä miksi. En muutenkaan laukea sormin, niin kai se on loogista, etten saa omin sormin hyvää tuntumaa.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:15"]Mulle se oli pitkään vaikeaa, koska ensimmäinen poikakaverini sanoi, että hänen mielestään se on sama kuin pettäisin häntä. Hän oli ensimmäinen seksikumppanini ja olin jo alkanut kovasti tykätä seksistä, mutta tuo latisti kaiken. En sitten kehdannut pitkään aikaan kenenkään muunkaan kanssa ja vasta nyk. mieheni kanssa uskaltauduin joskus kännissä tekemään itselleni. Pyytelin anteeksi ja selittelin, että ei ole tarkoitus loukata, mutta kun muuten en oikein saa.. Edelleen se on kuitenkin vähän vaikeaa ja noloa, en pysty tekemään muuten kuin mahallani (piilossa), enkä kirkkaassa valossa ollenkaan.
[/quote]
Vähän samasta ongelmasta kärsin.
Ensimmäinen "poikaystävä" kamaline arvostelevine kommentteineen = monen vuoden häpeä omasta seksuaalisuudestaan.
Itse en pysty saada orgasmia omilla sormilla, tarvii jonkun muun välineen/käden.
Masturboidessa saan emätin- ja klitorisorgasmin alta aikayksikön, mutta yhdynnässä tulen ainoastaan klitorista stimuloimalla.
Ja kyllä se aika erilaiselta tuntuu miehen tekemänä siinä yhdynnän aikana, onnistuu meillä ihan lähetyssaarnaajassakin. Onneksi mieheni on alusta asti ollut oma-aloitteinen asian suhteen niin voi keskittyä omilla käsillään muuhun kuin runkkaamaan itseään jota saa yksinkin aivan tarpeeksi tehdä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:43"]
Orgasmi on jokaisen omalla vastuulla.
[/quote]
Eipä tässä siis kenenkään tarvitse harrastaa seksiä vaan tyytyä vaikka sitten omaan käteen. Niin ja voi lopettaa valittamiset liian pienestä pilistä tai väljästä värkistä. Orgasmihan on jokaisen omalla vastuulla.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:16"]
Mitä enemmän mä näitä seksiaiheisia ketjuja täällä lueskelen, sitä varmempi olen siitä, että todella moni suomalaisnainen ei saa parisuhteessaan hyvää seksiä. Syyt ovat harmillisen usein oma tai kumppanin laiskuus sekä itsekkyys.
Tottakai sitä klitorista hyväillään yhdynnän aikana! Joko itse hyväilee tai mies hyväilee, muuten ei orgasmi tule. Ratsastaessa klitoris saa stimulaatiota jo itse asennosta, muissa asennoissa hyväillään sormin. Perinteisessä lähetyssaarnaajassa ei sormet oikein sekaan sovi, mutta onneksi muitakin asentoja on käytettävissä. Ja sitten on tietenkin suuseksi, jolla nainen voi laueta ihanasti ja nautinnollisesti.
[/quote]
Eipäs nyt yleistetä. Kaikki eivät pidä samoista asioista. Nuo saattavat toimia sinulla, mutta eivät minulla. Saan ehdottomasti parhaat orgasmini yhdynnässä ilman klitoriksen hieromista, ja suuseksi on yleensä lähinnä tympeää. Vaikka olisi miten taitava rakastaja, jää suulla tai sormin annettu orgasmi todella heikoksi verrattuna kunnon panoon. Oikeastaan kaipaan hyvin harvoin klitoriksen kosketusta, kunhan mies jaksaa panna edes hetkisen, ja olen itse riittävän kiihottunut. Minulla ainakin tärkein elin on aivot, minut saa suutelemalla kiihottumaan niin hyvin, että mitään esileikkejä ei todellakaan tarvita, vaan ne ovat vain tiellä. Kuten huomaat, olemme kovin erilaisia, joten ei ole reilua yleistää mihinkään suuntaan.
Edellinen jatkaa: sitä en kyllä ymmärrä, miksi jotkut tyytyvät huonoon seksiin pitkäaikaisen kumppanin kanssa. Enpä montaa kertaa jaksaisi katsella, jos joku kieltäisi minulta minulle nautintoa tuottavat asiat (olettaen, että ne eivät esim. satuta kumppania), tai ei mitenkään suostuisi huolehtimaan vastavuoroisesti minun nautinnostani. Kyllähän seksin pitää tuntua molemmista hyvältä, muuten voi runkata ihan keskenään.
Mun mies yrittää säännöllisen epäsäännöllisesti räplätä sillä kädellä mua kesken yhdynnän. Kaunis ajatus häneltä koska tiedän että hän ajattelee että minunkin pitäisi saada siinä yhdynnän aikana, mutta en tykkää tuosta romplaamisesta yhtään. Häiritsee vaan sitä aktia. Olen yrittänyt tästä sanoa hänelle useamman kerran nätisti mutta ei mee jakeluun, hänelle on tosi vaikea ymmärtää miten joku nauttii seksistä vaikka ei saa.
Minä siis tosiaan saan vain käsipelillä tai suulla. Silti tykkään useammin harrastaa ihan vaan yhdyntää. Vaikka mieheni on aivan taivaallinen suihinottaja, en vaan silti jaksa sitä kovin usein. Yhdyntää taas harrastetaan kuitenkin lähes päivittäin. Suuseksiä tmv harrastetaan ehkä muutamia kertoja kuussa, mies haluaisi kyllä paljon useammin. Hän siis tykkää siitä itse (ja usein esileikkinä annankin) mutta myös tykkää antaa. Tämäkin on hänelle vaikeaa käsittää, miksi haluan harrastaa usein Mielummin yhdyntää kuin suuseksiä jos kerta nautin suuseksistä kuitenkin paljon (ja hän on siinä hyvä).
Asia on niin että mulle se orgasmi ei ole kaikki kaikessa. Mulle se, kun mies tulee yhdynnässä, on yksi parhaista tunteista. Olen siinä niin intensiivisesti mukana että sama kun saisin itsekin: Jos vaikkapa mies vetää kesken kaiken ulos niin tuntuu minustakin että jäi kesken.
Mun mies muuten myös rakastaa sitä jos koskettelen itseäni, hänestä se on hyvin kiihottavaa. Ja hän myös ehdottelee joskus leluja mukaan leikkiin, juurikin idealla että jos tulisin. Eivät ole pois hänen miehuudeltaan vaan hänestä on mielenkiintoista jos saa kokeilla niitä minuun. Viimeisin kokeilu tais olla joku penisrengas vibralla, toinen malli jota kokeiltiin. Ei sytyttänyt sekään yhdynnän aikana.
Mä ehkä 80 % meidän seksikerroista hieron klitoristani yhdynnän aikana ja tulen siten, loput kerrat mies hoitelee mut kädellään. Aina kuitenkin saan orgasmin meidän seksissä. Ei miestä häiritse yhtään että hieron itseäni samalla, koska hänen on paljon hitaampaa saada mut tulemaan ja toisekseen miehen käsi on väärässä kulmassa mun hieromiseen kun hän on mun sisällä. Yleensä homma menee niin, et mies ensin hieroo mut märäksi ja sit tulee mun sisälle minkä jälkeen tulee mun sisälle ja mä jatkan sit kädelläni. Tullaan yhtäaikaa ja se on oikeasti ihan parasta. <3 näin ollaan tehty alusta asti, olin silloin 16-vuotias kun alettiin seurustella, nyt ollaan noin 30. Ikinä en oo ajatellut et siinä olis jotain hävettävää et tavallaan runkkaan seksin aikana. Ja on se sata kertaa parempaa seksin aikana kuin yksin, kun on mies lähellä ja miehen penis mun sisällä.
Miksei mieskin vois sit itse runkata? Miks sille pitäisi antaa pillua, jos nainenkin joutuu tekemään sen seksissä parhaalta tuntuvan ja tärkeimmän jutun itse? Runkataan vaan rivissä, jokainen on kato vastuussa omista orgasmeistaan...