Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät koskettele itseään yhdynnässä?

Vierailija
18.08.2013 |

Luin juuri yhtä seksikeskustelua, jossa monet naiset selittivät, etteivät KOSKAAN saa orgasmia yhdynnässä, käsipelillä, suuseksissä, marturboidessa kylläkin. Mä en nyt tajua, että miksi nämä naiset eivät sitten hiplaa klitoristaan yhdynnän aikana, jos orgasmi on siitä kiinni?? Laitetaanko orgasmin saaminen kokonaan miehen vastuulle?

Itse tykkään saada kyrpää, mutta orgasmia en yleensä saa ilman klitoriksen koskettelua, joten hoidankin itseni siltä osin aina yhdynnässä, ja saan joka kerta. Masturboidessa en koskaan työnnä mitään sisääni, joten yhdyntä on tottakai erilaista, ja usein orgasmi on tosi helppo saada yhdynnässä emätin- ja klitoriskiihotuksen yhdistelmällä. Eivätkä muut naiset todellakaan älyä kosketella itseään nainnin aikana, vai mistä johtuu, että niin harva saa yhdynnässä orgasmin??

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen mies. Meillä seksi myös aika tylsää....

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 21:55"]

olen yrittänyt pari kertaa. Mies työnsi heti käden pois. Käy ilmeisesti miehisyyden päälle, jos ajattelee, että tarkoittaa, että mies ei osaa hoitaa hommiaan. Sitten mies ihmettelee miksi seksi ei kiiinnosta

t naimisissa 17 vuotta ja seksi on supertylsää.

[/quote]

Vierailija
62/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan siitä syystä, etten saa siitä mitään irti. Kykenen saavuttamaan orgasmin vain tietyllä tavalla masturboidessa, eikä se onnistu yhdynnän kanssa samanaikaisesti (asennot eivät käy yhteen, eivät sitten mitenkään). Nautin seksistä kylliksi ilman orgasmiakin halutakseni sitä mieluiten monta kertaa päivässä. Jos jään miehen tulemisen jälkeen kaipaamaan orgasmia, hoidellaan se minulle käsin. Olen täysin tyytyväinen.

Jos mun on jotakin vaikea käsittää niin se, miten uskomattoman kiinnostuneita jotkut ovat muiden orgasmien saamisesta ja saamattomuudesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:04"]

Olen ihmetellyt samaa kuin ap. Ja kun olen aina ollut sitä mieltä että itse olet vastuussa orkusta, herrasmies vain huolehtii mahdollisuuden siihen, niin olen täälläkin saanut paskaa niskaan, että miten niin se orkku on itsestä kiinni. NO ON SE!

[/quote]

NIIN totta!!!

Vierailija
64/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 21:55"]

Mies laittaa oman kätensä tilalle, mutta räpeltää niin huonosti, että ei mieltä ylennä. Klitoris tuntuu olevan ihan tuntematon asia. 

olen yrittänyt pari kertaa. Mies työnsi heti käden pois. Käy ilmeisesti miehisyyden päälle, jos ajattelee, että tarkoittaa, että mies ei osaa hoitaa hommiaan. Sitten mies ihmettelee miksi seksi ei kiiinnosta

t naimisissa 17 vuotta ja seksi on supertylsää.

[/quote]

Eikö mies tajua edes laittaa omaa kättään tilalle? Vai pitäisikö peniksen olla yksinään autuaaksitekevä asia?

[/quote]

Vierailija
65/106 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 19:19"]

Ei meidän yhdyntäasennoissa yletä mukavasti hieromaan klitorista. Pelkkä random koskettelu ei riitä orgasmiin. Jos mies on päällä, käsi ei mahdu. Jos mies on takana (lusikassa), käsi puutuu jos sitä yrittää pitää oikealla korkeudella ja paikassa. Jos mies on takana (kontillaan) ei pysy pystyssä yhdellä kädellä pidemmän päälle. Jos olen itse päällä, en jaksa tarpeeksi kauan pelkkien jalkojen varassa. 

[/quote]

Parasta on mies kyljellään, ja nainen selällään miestä vasten, haarat levällään :) Hyvin mahtuu hinkkaamaan ja on niin mukavaa, nam! T: 10v aviossa ja asentoa ei vaihdeta kun kummankin mielestä tää on paras

Vierailija
66/106 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:40"]

Hiukan OT, mutta mua on aina ihmetyttänyt, miksi monen mielestä yhdynnässä saatu orgasmi on jotenkin parempi kuin vaikka masturboidessa tai suuseksissä saatu. Joskus tehdään miehen kanssa toisillemme hyvää ilman yhdyntää, ja se on ihan yhtä kivaa kuin sisäkkäin orkun saaminenkin. Erilaista vaan.

[/quote]

Emätinorkku on niin parasta, että mä en jaksa mitään muuta enää yrittääkään, olen sitten mielummin ilman.

[/quote]

Me ollaan näissä asioissa kaikki niin erilaisia. Mulle emätinorkku on vain vaimea kaiku siitä, miltä klitorisorgasmi tuntuu.

[/quote]

En usko että olet saanu emätinorkkua tai sitten tässä asiassa ollaan taas ihan kummalisen yksilöitä.......... Mutta pointtini oli, että kyllä se g-piste on paras

Vierailija
67/106 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 18:16"]

laiskoja miehiä jos naisen pitää itse tehdä työt. 

[/quote]

Eikun laiska mies on se, jonka mielestä seksiä on se, että työntää kalunsa naiseen kylmilteen ja ihmettelee, kun tämä ei saa orgasmia lähetyssaarnaaja-asennossa parin minuutin kuivan jyystön aikana. Tällä palstalla on monia, jotka on jumiutuneet tuollaisen säälittävän miehen panopuuksi. 

[/quote]

No kuivuudesta en tiedä, mutta kyllä itse tuollaisessa nopeassa tulen ja rajusti. AINA ennen miestä ja yleensä useamman kerran

Vierailija
68/106 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmia tai ei, välillä jommin kummin, mutta hieron itseäni erittäin mielelläni seksin aikana. Mies kiihottuu siitä niin valtavasti.

Vierailija
69/106 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 02:14"]

En usko että olet saanu emätinorkkua tai sitten tässä asiassa ollaan taas ihan kummalisen yksilöitä.......... Mutta pointtini oli, että kyllä se g-piste on paras

[/quote]

Mitäs kummallista yksilöllisyydessä on? Itse (niin kuin erittäin suuri osa naisista) en vain saa pelkällä jyystöllä. Tuntuu kyllä hyvältä, mutta ei tarpeeksi. Kun siihen ottaa mukaan klitoriksen hiplailun (teen itse, kukaan mies ei ole osannut tarpeeksi hellästi vaan mua sattuu eikä se taas auta mihinkään) niin avot, ei tartte olla ilman, ja orgasmi on ihan erilainen kuin pelkästään klitorista stimuloimalla saatu. 

Ootko sellaista ajatusta kuullut, että se g-piste on itseaisassa osa klitorista, joka toisilla on enemmän lähellä emättimen seinämää? Eli kaikki orgasmit jotka nainen saa on joka tapauksessa klitoriksesta lähtöisin. Minä ajattelen että tämä on varmaan just näin.

Vierailija
70/106 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja koko g-piste on jo kumottu.

Vierailija
71/106 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturbointi on kivaa kahdestaankin, voi mieskin saada höpöä, kun tunnustaa että on harrastanut sooloa.

Vierailija
72/106 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies ei myöskään anna koskea yhdynnän aikana. Vaikka olen koittanut perustella ja pyytänyt häntä sitten itse tekemään.

Ei suostu itsekään koskemaan.

Vierailija
73/106 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin törmäsin mieheen jonka mielestä se on perverssiä ja rumaa. Lopetin ja siirryin lahnatilaan.

Vierailija
74/106 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kosketella, mutta en pidä klitoriksen suorasta koskettamista. Tykkään yhdynnästä, kun penis hieroo klittaa sisältäpäin. Joten en koskettele itseäni yhdynnän aikana, koska se ei tuota nautintoa, päinvastoin.

Vierailija
75/106 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma mulla. En kehtaa. Olen muutenkin estoinen sängyssä. Kai se on kuitenkin suotavaa, kun aloitin seksielämäni vasta puoli vuotta sitten?

Vierailija
76/106 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:22"]

Sama ongelma mulla. En kehtaa. Olen muutenkin estoinen sängyssä. Kai se on kuitenkin suotavaa, kun aloitin seksielämäni vasta puoli vuotta sitten?

[/quote]

Toisaalta ei sillä ole väliä. Vaikka mieskin sitä klittaa hipelöi, niin ei se tunnu yhdynnässä miltään. Ihan niin kuin ei suuseksikään. En kai sitten osaa rentoutua tai jotain.

Vierailija
77/106 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:40"]

Hiukan OT, mutta mua on aina ihmetyttänyt, miksi monen mielestä yhdynnässä saatu orgasmi on jotenkin parempi kuin vaikka masturboidessa tai suuseksissä saatu. Joskus tehdään miehen kanssa toisillemme hyvää ilman yhdyntää, ja se on ihan yhtä kivaa kuin sisäkkäin orkun saaminenkin. Erilaista vaan.

Ja sanon ihan suoraan, että masturboidessa oon saanut kyllä mun elämän parhaat orkut. Jos tekisin jonkun orgasmien top 5 listan, niin siinä ois varmaan 3 masturboiden ja 2 miehen kanssa saatua. Yksin on vaan paljon helpompi tehdä homma just niin kuin haluaa, ja voi keskittyä vain itseensä.

Minusta pariskuntaseksissäkin pitää olla hiukan itsekäs. Hakea nautintoa itselleen, ja tehdä niitä juttuja, joista tykkää, huolehtia itsestään. On toki kiihottavaa myös tuottaa toiselle nautintoa, eli mielestäni seksi on parasta silloin, kun molemmat ovat hiukan itsekkäitä mutta samalla toista huomioonottavia.

[/quote]

Itse en saa tyydytystä masturboidessa tai klitoriksen ulkopuolisen osan hyväilystä. Pelkästään yhdyntä tyydyttää. Niin me naiset olemme erilaisia anatomialtamme.

Vierailija
78/106 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:16"]

Mitä enemmän mä näitä seksiaiheisia ketjuja täällä lueskelen, sitä varmempi olen siitä, että todella moni suomalaisnainen ei saa parisuhteessaan hyvää seksiä. Syyt ovat harmillisen usein oma tai kumppanin laiskuus sekä itsekkyys. 

Tottakai sitä klitorista hyväillään yhdynnän aikana! Joko itse hyväilee tai mies hyväilee, muuten ei orgasmi tule. Ratsastaessa klitoris saa stimulaatiota jo itse asennosta, muissa asennoissa hyväillään sormin. Perinteisessä lähetyssaarnaajassa ei sormet oikein sekaan sovi, mutta onneksi muitakin asentoja on käytettävissä. Ja sitten on tietenkin suuseksi, jolla nainen voi laueta ihanasti ja nautinnollisesti. 

[/quote]

Onko sitä pakko hyväillä jos ei saa siitä nautintoa että siihen suoraan kosketaan? Itse tykkään pelkästä yhdynnästä, tuottaa parhaimman nautinnon minulle. Ikävää, että sanot, että minunkin pitäisi ottaa vastaan suuseksiä ja hieroa itseäni vaikka en halua näitä enkä nauti näistä. Olen kyllä kokeillut niitä, en vain pidä klitoriksen suorasta hyväilystä.

Vierailija
79/106 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käsi on siellä välissä niin vähän paha siinä on yrittää.

Vierailija
80/106 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, leidit, mutta teillä on ongelma. Jos seksi ei ole taivaallista ettekä saa orgasmeja pelkästään panemalla, teillä on väärä mies! Tuhkimo ja kengänsovitus, ne on totisinta totta. Miksi tyydytte tylsyyteen, kun seksi voi olla taivaallista, kunhan mies ja te sovitte sieltä yhteen?

Onneksi oon pistänyt miehet kiertoon, jos ei ole ollut "hyvin istuva". Masturbointi on toki kivaa, muttei se hyvää ja kestävää panoa voita! Hyvä pano tuntuu vielä seuraavana päivänäkin kävellessä hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän