Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät koskettele itseään yhdynnässä?

Vierailija
18.08.2013 |

Luin juuri yhtä seksikeskustelua, jossa monet naiset selittivät, etteivät KOSKAAN saa orgasmia yhdynnässä, käsipelillä, suuseksissä, marturboidessa kylläkin. Mä en nyt tajua, että miksi nämä naiset eivät sitten hiplaa klitoristaan yhdynnän aikana, jos orgasmi on siitä kiinni?? Laitetaanko orgasmin saaminen kokonaan miehen vastuulle?

Itse tykkään saada kyrpää, mutta orgasmia en yleensä saa ilman klitoriksen koskettelua, joten hoidankin itseni siltä osin aina yhdynnässä, ja saan joka kerta. Masturboidessa en koskaan työnnä mitään sisääni, joten yhdyntä on tottakai erilaista, ja usein orgasmi on tosi helppo saada yhdynnässä emätin- ja klitoriskiihotuksen yhdistelmällä. Eivätkä muut naiset todellakaan älyä kosketella itseään nainnin aikana, vai mistä johtuu, että niin harva saa yhdynnässä orgasmin??

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois kyllä tosi surullista, jos olisin miehen "armoilla" orgasmin suhteen. Kyllä sitä nyt pitää olla sen verran sinut kroppansa kanssa, että osaa itsensä tyydyttää. 

Vierailija
42/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 18:05"]

Musta ois kyllä tosi surullista, jos olisin miehen "armoilla" orgasmin suhteen. Kyllä sitä nyt pitää olla sen verran sinut kroppansa kanssa, että osaa itsensä tyydyttää. 

[/quote]

Ei kyse ole mistään olla sinut itsensä kanssa. Jos en voi saada sormin, en voi. Tuntemukset on erilaiset jos mies tekee sen. En voi tälle mitään. Vibraa en ole kokeillut, se voisi tietysti olla yksi vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 18:05"]

[/quote]

Monilla taitaa olla yhä tänä päivänä ajatus, että masturbointi on jotenkin väärää, tai että parisuhteessa elävän naisen ei pidä alistua tyydyttämään itseään, vaan se on miehen tehtävä. Tämä siitäkin huolimatta, vaikka nuoria kehoitetaan tutustumaan masturboimalla omaan kehoonsa reilusti ennen yhdyntöjen aloittamista. 

Vierailija
44/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskoja miehiä jos naisen pitää itse tehdä työt. 

Vierailija
45/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 18:16"]

laiskoja miehiä jos naisen pitää itse tehdä työt. 

[/quote]

Eikun laiska mies on se, jonka mielestä seksiä on se, että työntää kalunsa naiseen kylmilteen ja ihmettelee, kun tämä ei saa orgasmia lähetyssaarnaaja-asennossa parin minuutin kuivan jyystön aikana. Tällä palstalla on monia, jotka on jumiutuneet tuollaisen säälittävän miehen panopuuksi. 

Vierailija
46/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:14"]

onneksi ei tarvitse kosketella itse kun saan sen orkun muutenkin varsinkin kun mies osaa niin ihanasti kosketella "alkulämmittelyn" aikana ettei tulisi mieleenkään kosketella itseäni vaan kyllä ne minun kädet vaeltelee miehen kimpussa :)

[/quote]

Kokeilehan joskus ;) Orgasmi on huima, kun tekee itse (ja näkee miten mieskin kiihottuu siitä suuresti lisää). Tällä yhteis työllä tehty orgasmi on ihan toista luokkaa, kun pelkän yhdynnän tuoma orgasmi.

Niin ja minä saan yhdynnässä sellasen 5-8 orgasmia.

Vierailija
47/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans pitkään, että en kehdannut tai luulin, ettei se "kuulu" seksiin miehen kans. Exän kanssa kokeiltiin paljon eri asentoja ja mies vähän turhautu, kun en missään saanut. Yhdyntä ei vaan tuntunut oikein miltään, mut yleensä, kun mies oli saanut, tein sen itse suihkulla.

Nyksän kanssa olen jotenkin ollut alusta asti paljon vapautuneempi. Aloin kokeileen klitan hieromista yhdynnässä ja muutaman kerran jälkeen sain ekan orgasmin. Ja sen jälkeen monta ja huhhuh, kyllä tekee gutaa kun kalu hieroo g-pistettä ja mä klittaa. Nykyään saan muutenkin yhdynnästä enemmän irti, jotenkin tuntuu että kun sormet hieroo klittaa niin emätinkin tuntee paljon enemmän. En tiedä mistä johtuu mutta näin mulla.

Vierailija
48/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän yhdyntäasennoissa yletä mukavasti hieromaan klitorista. Pelkkä random koskettelu ei riitä orgasmiin. Jos mies on päällä, käsi ei mahdu. Jos mies on takana (lusikassa), käsi puutuu jos sitä yrittää pitää oikealla korkeudella ja paikassa. Jos mies on takana (kontillaan) ei pysy pystyssä yhdellä kädellä pidemmän päälle. Jos olen itse päällä, en jaksa tarpeeksi kauan pelkkien jalkojen varassa. 

Vierailija
49/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 19:19"]

Ei meidän yhdyntäasennoissa yletä mukavasti hieromaan klitorista. Pelkkä random koskettelu ei riitä orgasmiin. Jos mies on päällä, käsi ei mahdu. Jos mies on takana (lusikassa), käsi puutuu jos sitä yrittää pitää oikealla korkeudella ja paikassa. Jos mies on takana (kontillaan) ei pysy pystyssä yhdellä kädellä pidemmän päälle. Jos olen itse päällä, en jaksa tarpeeksi kauan pelkkien jalkojen varassa. 

[/quote]

Et jaksa? Miehesi jaksaa kyllä nussia sinua jalkojensa varassa

Vierailija
50/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Meillä on pieni asunto ja lapsi nukkuu meidän makkarissa, joten viime aikoina on harrastettu pääasiassa sohvaseksiä. Siinä sitten istun tai lojun sohvalla pylly reunalla kasvot mieheen päin ja mies tulee sisään lattialla polviseisonnassa. Tässä asennossa pystyn mainiosti hyväilemään klitorista samalla. Onnistuu myöskin doggy stylellä, jos ei kauhean kauan tarvitse rynkytellä niin, että yhdellä kädellä nojailen sänkyyn. Kun ensin on esileikkinä suuseksiä (minä saavana osapuolena) niin tulen aika nopeasti sitten yhdynnän aikana. 

Vierailija
51/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on takana (kontillaan) ei pysy pystyssä yhdellä kädellä pidemmän päälle. 

[/quote]

Meillä jos pannaan takaapäin sängyssä, niin kasaan peitoista ylävartalon alle tuen, niin ettei tarvitse nojata käsillä/kyynärpäillä sänkyyn. Asento on parempi (kunnolla perse pystyssä) ja pystyy hieromaan klitorista yhdynnän aikana.

Vierailija
52/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mene konttiasennossa seuraavan kerran olkapäidesi varaan, näin sulle jää molemmat kädet ja pyllysi on miehelle mukavammin pystyssä.

Vierailija
53/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontallaan ja takaapäin. Nojaan vasempaan käteen ja pystyn samalla hieroon itselleni orkun kun mies työtää g-pisteeseen. Tekee hyvää. 

Vierailija
54/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi on jokaisen omalla vastuulla.

Vierailija
55/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:43"]

Orgasmi on jokaisen omalla vastuulla.

[/quote]

Juuri näin!

Vierailija
56/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tekniikka kuin nrolla 55. Eli olen kyynärpäideni varassa (ts. vasemman) ja oikealla hieron klitoristani. Minusta seksi on aika tylsää ilman klitan koskettelua, useimmiten hoidan sen itse mutta osaa mieskin tehdä sen, joko yhdynnän aikana (tämä on usein vaikeaa johtuen asennoista) tai sitten sen jälkeen.

Vierailija
57/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tajua naisia, jotka on silleen et "en mä tarvii orgasmia yhdynnässä, mulle riittää läheisyys ja hellyys"... öö mitä? Mä saan ainakin läheisyyttä ja hellyyttä ihan ilman seksiä, ja siksi sängyssä haluankin intohimoa, kiihkoa, tuhmuuksia ja kyllä, orgasmin. Seksi on parhaimmillaan sitä, että kiihko kasvaa koko ajan kohti laukeamista, ja ilman sitä orgasmia jää vaillinainen olo.

Kuinkahan moni mies jaksais kerta toisensa jälkeen seksiä, jossa jäis aina laukeaminen saavuttamatta? 

Vierailija
58/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt pari kertaa. Mies työnsi heti käden pois. Käy ilmeisesti miehisyyden päälle, jos ajattelee, että tarkoittaa, että mies ei osaa hoitaa hommiaan. Sitten mies ihmettelee miksi seksi ei kiiinnosta

t naimisissa 17 vuotta ja seksi on supertylsää.

Vierailija
59/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 21:55"]

olen yrittänyt pari kertaa. Mies työnsi heti käden pois. Käy ilmeisesti miehisyyden päälle, jos ajattelee, että tarkoittaa, että mies ei osaa hoitaa hommiaan. Sitten mies ihmettelee miksi seksi ei kiiinnosta

t naimisissa 17 vuotta ja seksi on supertylsää.

[/quote]

Eikö mies tajua edes laittaa omaa kättään tilalle? Vai pitäisikö peniksen olla yksinään autuaaksitekevä asia?

Vierailija
60/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

60, miksi annat alistaa itseäsi ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi