Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät koskettele itseään yhdynnässä?

Vierailija
18.08.2013 |

Luin juuri yhtä seksikeskustelua, jossa monet naiset selittivät, etteivät KOSKAAN saa orgasmia yhdynnässä, käsipelillä, suuseksissä, marturboidessa kylläkin. Mä en nyt tajua, että miksi nämä naiset eivät sitten hiplaa klitoristaan yhdynnän aikana, jos orgasmi on siitä kiinni?? Laitetaanko orgasmin saaminen kokonaan miehen vastuulle?

Itse tykkään saada kyrpää, mutta orgasmia en yleensä saa ilman klitoriksen koskettelua, joten hoidankin itseni siltä osin aina yhdynnässä, ja saan joka kerta. Masturboidessa en koskaan työnnä mitään sisääni, joten yhdyntä on tottakai erilaista, ja usein orgasmi on tosi helppo saada yhdynnässä emätin- ja klitoriskiihotuksen yhdistelmällä. Eivätkä muut naiset todellakaan älyä kosketella itseään nainnin aikana, vai mistä johtuu, että niin harva saa yhdynnässä orgasmin??

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:15"]

Mulle se oli pitkään vaikeaa, koska ensimmäinen poikakaverini sanoi, että hänen mielestään se on sama kuin pettäisin häntä.

[/quote]

Ei saatana! :D (anteeksi kun nauran, mutta toi jätkähän on ollut aivan urpo)

[/quote]

Toden totta! Aivan jäätävä urpo! Mikä voisi olla kivempaa kuin katsella naista koskettelemassa itseään...

Vierailija
22/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:31"]

Eihän itsensä rapsuttaminenkaan tunnu miltään verrattuna siihen, että joku muu rapsuttaa :(

[/quote]

Se ei kuitenkaan ole verrannollinen koska mukana on myös miehen elin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:04"]

Olen ihmetellyt samaa kuin ap. Ja kun olen aina ollut sitä mieltä että itse olet vastuussa orkusta, herrasmies vain huolehtii mahdollisuuden siihen, niin olen täälläkin saanut paskaa niskaan, että miten niin se orkku on itsestä kiinni. NO ON SE!

[/quote]

Joo, on se. Mutta kysymys noissa keskusteluissa yleensä on siitä, miksi naisia ei huvita seksi. Siksi, koska seksi oman itsen kanssa on nautinnollisempaa kuin puolison kanssa, JOS puoliso ei pätkääkään välitä toisen osapuolen nautinnosta.

En mä ainakaan näe mitään pointtia siinä, että masturboidaan toinen toistamme vasten, kyllä seksin pitää olla paljon muutakin.

Ja mä siis saan orgasmin yhdynnässä tosi helposti, mutta pitkään meillä oli sitä ongelmaa, että mies tuli liian nopeasti ja jätti mut kuin nallin kalliolle sen jälkeen. Onneksi aika ja napina auttoi, ja nyt seksielämämme on paljon paremmassa jamassa.

Vierailija
24/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan OT, mutta mua on aina ihmetyttänyt, miksi monen mielestä yhdynnässä saatu orgasmi on jotenkin parempi kuin vaikka masturboidessa tai suuseksissä saatu. Joskus tehdään miehen kanssa toisillemme hyvää ilman yhdyntää, ja se on ihan yhtä kivaa kuin sisäkkäin orkun saaminenkin. Erilaista vaan.

Ja sanon ihan suoraan, että masturboidessa oon saanut kyllä mun elämän parhaat orkut. Jos tekisin jonkun orgasmien top 5 listan, niin siinä ois varmaan 3 masturboiden ja 2 miehen kanssa saatua. Yksin on vaan paljon helpompi tehdä homma just niin kuin haluaa, ja voi keskittyä vain itseensä.

Minusta pariskuntaseksissäkin pitää olla hiukan itsekäs. Hakea nautintoa itselleen, ja tehdä niitä juttuja, joista tykkää, huolehtia itsestään. On toki kiihottavaa myös tuottaa toiselle nautintoa, eli mielestäni seksi on parasta silloin, kun molemmat ovat hiukan itsekkäitä mutta samalla toista huomioonottavia.

Vierailija
25/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:21"]

Koska mä haluan keskittyä muuhun kuin itseni masturboimiseen. Eihän siinä ole mitään järkeä että räpläät itseäsi, kun niin voi tehdä ilman sitä miestäkin. Mihin helvettiin sitä miestä siinä enää sitten tarvitsee.

[/quote]

Hieman samaa mieltä. Toisaalta mies tykkää ihan älyttömästi, kun kädet vaeltelee hänen vartalollaan. 

Toisaalta minä en saa orgasmia kuin suuseksissä ja lelulla (todella harvoin saan orgasmin ihan koskettelemalla klitorista joten sitä emme ole enää pitkään aikaan edes kokeilleet). Meillä on tuo lelu käytössä nykyisin. Periaatteessahan se on verrannollinen sooloseksiin mutta onhan se helkutin kiihottavaa kun mies katsoo ja hivelee vartaloa, suutelee jne.  Ihan erilaista kuin jos touhuilisin yksin.

Vierailija
26/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt ihan samaa ja varsinkin sitä, että monet naiset pitävät itseään jotenkin viallisena, kun eivät saa orgasmia ilman klitoriskosketusta. Minäkään en saa, joten hieron siis klittaa yhdynnän aikana. Ei ole tullut vastaan miestä jota tämä häiritsisi, pikemminkin päin vastoin ;)

[/quote]

Samoin, mun miehestä  on kiihottavaa kun koskettelen itseäni rakastelun aikana. Klittaa, rintoja jne. Jos saan päälläollessa nojattua sopivasti miehen vatsaa vasten ei koskettelua tarvita. Ilman sitä en laukea yhdynnässä.

Vierailija
27/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä haluan keskittyä muuhun kuin itseni masturboimiseen. Eihän siinä ole mitään järkeä että räpläät itseäsi, kun niin voi tehdä ilman sitä miestäkin. Mihin helvettiin sitä miestä siinä enää sitten tarvitsee.

[/quote]

Sinä ilmeisesti saat orgasmin ilman klitoriskosketusta? No sittenhän asia on ok.

Vierailija
28/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika "vaikea", kun tarvitsen sekä sen klitoriskosketuksen että sen emätinstimulaation. Ts. käsiseksissä tai suuseksissäkin tarvitsen klitoriksen lisäksi jotain myös emättimeen. Vain pelkkä klitta tai pelkkä emättimen kiihotus kumpikin yksinään tuottaa huonommin tuloksia. Mutta olen ajatellut että tämä on mun anatomia ja mulle toimii homma näin, kyllä mun nautinnosta oikeasti kiinnostunut FIKSU mies tahtoo että saan, vaikka siihen sitten tarvittais yhtäaikaa korvan ja navan kaivamista. Minäkin haluan että hän nauttii ja teen takuulla kaikkeni että niin on :) Ei seksin ole tarkoitus eikä se voi olla yhtä "helppoa" kuin masturboinnin jossa tietenkin kykenee siihen minuutin orgasmiin kun koko ajan pystyy säätelemään miten, mistä ja millä painolla kosketetaan eikä muutenkaan tarvitse ottaa muita huomioon kuin itsensä. Itsekin välillä syyllistyy siihen "pitäisi jo saada" ajatteluun vaikka tyhmäähän se on, karkottaa vaan sen orkun kauemmas. Miesten "klitoris" on terskassa mikä tarkoittaa että joka työnnöllä yhdynnässä he saavat ison stimulaation. Naiselle homma on tehty haasteellisemmaksi (poikkeuksia lukuunottamatta) mutta takuulla miehellekin on lopulta palkitsevaa nähdä ja kokea naisen huippu, joka yleensä on miestä suurempi ja makeampi :)

Vierailija
29/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin painamalla ja liikuttamalla esim. peittoa itseäni vasten. En sormilla. 

Vierailija
30/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:40"]

Hiukan OT, mutta mua on aina ihmetyttänyt, miksi monen mielestä yhdynnässä saatu orgasmi on jotenkin parempi kuin vaikka masturboidessa tai suuseksissä saatu. Joskus tehdään miehen kanssa toisillemme hyvää ilman yhdyntää, ja se on ihan yhtä kivaa kuin sisäkkäin orkun saaminenkin. Erilaista vaan.

[/quote]

Emätinorkku on niin parasta, että mä en jaksa mitään muuta enää yrittääkään, olen sitten mielummin ilman.

Vierailija
31/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:46"]

[/quote]

Sinä ilmeisesti saat orgasmin ilman klitoriskosketusta? No sittenhän asia on ok.

[/quote]

Ei, en saa.

Vierailija
32/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:40"]

[/quote]

Emätinorkku on niin parasta, että mä en jaksa mitään muuta enää yrittääkään, olen sitten mielummin ilman.

[/quote]

Me ollaan näissä asioissa kaikki niin erilaisia. Mulle emätinorkku on vain vaimea kaiku siitä, miltä klitorisorgasmi tuntuu.

Vierailija
33/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän mä näitä seksiaiheisia ketjuja täällä lueskelen, sitä varmempi olen siitä, että todella moni suomalaisnainen ei saa parisuhteessaan hyvää seksiä. Syyt ovat harmillisen usein oma tai kumppanin laiskuus sekä itsekkyys. 

Tottakai sitä klitorista hyväillään yhdynnän aikana! Joko itse hyväilee tai mies hyväilee, muuten ei orgasmi tule. Ratsastaessa klitoris saa stimulaatiota jo itse asennosta, muissa asennoissa hyväillään sormin. Perinteisessä lähetyssaarnaajassa ei sormet oikein sekaan sovi, mutta onneksi muitakin asentoja on käytettävissä. Ja sitten on tietenkin suuseksi, jolla nainen voi laueta ihanasti ja nautinnollisesti. 

Vierailija
34/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:46"]

[/quote]

[/quote]

Ei, en saa.

[/quote]

Sulle ilmeisesti on ok olla saamatta orgasmia yhdynnässä? Sittenhän asia on ok.

Vierailija
35/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista naisista, mutta kyllä mulla ainakin orgasmi on täysin erilainen masturboidessa, suuseksistä jne kuin seksin aikana saatu klitoris+emätin orgasmi. Siis jollain tavalla siinä yhdistyy niiden kahden pisteen kiihotus ja orgasmi on paljon isompi ja rajumpi. Ehkä kaikki eivät ole koekeneet sitä? Mutta on se todellakin erilainen kuin jos vaan itsekseni itseäni hiplailisin. Muna sisällä tekee siitä parhaan :D

Vierailija
36/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Word, 36. Ja onhan se tunnepuolellakin ihan eri juttu saada yksin hinkatessa kuin oman rakkaan kanssa painiessa :D

Vierailija
37/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siksi en koskettele, koska mies kuitenkin tulee niin nopeasti etten kerkeäisi mitenkään vauhtiin mukaan. Siksi siis :-) Minulle riittää suuseksiorgasmit vallan mainiosti, en osaa yhdyntäorgasmia edes kaivata.

Vierailija
38/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän itsensä rapsuttaminenkaan tunnu miltään verrattuna siihen, että joku muu rapsuttaa :(

[/quote]

Juuri näin. Ei mua kiinnosta hinkkailla itseäni kun on mieskin siinä. Ei tunnu nololta eikä mitään mutta en todellakaan halua masturboida jos harrastan seksiä ihka oikean miehen kanssa.

Vierailija
39/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:51"]

Ei mua kiinnosta hinkkailla itseäni kun on mieskin siinä. 

[/quote]

Eli pitääkö miehen siis tuottaa sulle se orgasmi? 

Vierailija
40/106 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mulla ainakin näin, eksäni taas jaksoi hiplata klitoristani naidessa ja sain näin aina. Olen kokeillut hiplata itse mutta ei tunnu samalta enkä saa:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi