Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Hanna Temmekselle matkailu on henki ja elämä. Koronakesänä hän on saanut kuulla olevansa maanpetturi

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisko se eläminen kuitenkin mahdollista ilman matkailua?

Vierailija
2/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kenellä on oikeus sanoa, että matka on turha?"

Ööö, ihan kaikilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on paljon nuorissa naisissa ja sitten heillä on vihreät arvot muka!

Vierailija
4/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo jatkuva reissaaminen ole samanlainen sairaus kuin alkoholismi.

Lentovero.

Vierailija
5/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on paljon nuorissa naisissa ja sitten heillä on vihreät arvot muka!

Aivan. Opiskelijoita vielä moni. Tuet pois kun rahat menee reissaamiseen. Kiitos.

Vierailija
6/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää että elämä on noin tyhjää. Kun tekee arjesta mieluisaa elämä on paljon mukavempaa eikä tarvi jatkuvaa matkustelua.

Matkustelu silloin tällöin on mukavaa extraa.

Mutta toisten hengen uhalla sitä ei pitäisi tehdä.

Vierailija
7/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkeaa jos elämä on kiinni matkustelusta.

Vierailija
8/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintotuki meneekin ulkomaille ja Finnairille.

Vierailija
9/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nykyTEINIT on syvältä

Vierailija
10/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ADHD

Vierailija
11/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen turistimatka oli tarpeen, mutta aasialaiset turistit pilaavat kuvansa😅😅😅

Tuleepa kuva avarakatseisesta maailmanmatkaajasta😒

Vierailija
12/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, Minä ja Minä. Me, Myself and I.  

Vierailija
13/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lomailijat ja matkailusta elämänsisältönsä löytävät ovat tässä tilanteessa todella itsekkäitä. Olen joutunut omaa tilannettani pohtimaan myös tarkoin, kaksoiskansalaisena matkustin sukulaisteni luo etelä-eurooppaan perheenjäseneni pitkälle edenneen yllättävän syövän takia. Kuitenkin pidin huolen ettei kyseessä ollut mikään viikon parin reissu, vaan olen ollut ulkomailla jo yli kuukauden lähinnä kotona pysytellen, yrittäen pitää huolen ettei pöpö tartu matkaan viikon visiitillä ym. liian lyhyellä aikavälillä tartuntaa huomaamaan.

Tilanteen huomioon ottaen olisin toivonut ettei tätä matkaa olisi tarvinnut tehdä. Kahdessa maassa asuvana matkustamisessa ei ole mitään hohtoa. Lentokentät turhauttavat ja ärsyttävät muutenkin. Reissaaminen reissaamista varten ja elämyksiä keräten on jotenkin outoa, muuten puuhataan ekologisuudesta mutta Balille on päästävä...

Vierailija
14/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Se oli paras loma ikinä. Kuvatkin onnistuivat, koska aasialaisten turistiporukoiden päät eivät olleet pilaamassa maisemaa." Oi, kuinka ihanaa! Kunpa kaikki turistit olisivat tajunneet jäädä kotiin. 

Vierailija
15/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti ilmastoprinsessa tuokin. Lennellä vain täytyy kumminkin.

Vierailija
16/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pitävät eri asioista, joku ostaaa kalliin auton, toinen sisustaa, kolmas haluaa matkustella.

Itse rakastan matkustelua, ja kamala olo on kun nyt ei mihinkään pääse.

MUTTA matkoja enemmän haluan olla hengissä, olen tehnyt ajatustyötä itseni kanssa siitä, etten matkoilla päässe pariin vuoteen.

Vaikka reissuun toki kyllä nytkin voisi lähteä, en lähde, koska tietty arvojärjestys pitää olla, nyt se on se että pandemia saataisiin kuriin. Vältän myös kotimaassa nyt turhia kontakteja, olen ostanut maskeja jne.

Vierailija
17/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää, kun nämä nimellään ja naamallaan tulevat julkisuuteen ilmaisemaan itsekeskeisyytensä, ajattelemattomuutensa ja typeryytensä. Muutenhan siitä olisi tiennyt vain lähipiiri. ”En suostu, että jotain mulle tärkeää viedään pois”. Voi veetu, jollekin terveys ja elämä on tärkeä.

Vierailija
18/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun kaikki tekisivät näin! Kiitos sinulle tuhannesti muiden puolesta ajattelemisesta <3

Vierailija
19/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää, kun nämä nimellään ja naamallaan tulevat julkisuuteen ilmaisemaan itsekeskeisyytensä, ajattelemattomuutensa ja typeryytensä. Muutenhan siitä olisi tiennyt vain lähipiiri. ”En suostu, että jotain mulle tärkeää viedään pois”. Voi veetu, jollekin terveys ja elämä on tärkeä.

Oikea lainaus: ”En suostu, että se mistä pidän enoten viedään pois”.

Sama

Vierailija
20/148 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän mainitsee useaan kertaan Suomen lomakohteissa olleet ruuhkat, mutta meillä oli siinä vaiheessa kaksi tartuntaa päivässä ja olisimme ihan mielellämme pitäneetkin tilanteen sellaisena. Jos virusta ei väestössä juurikaan ole, niin turhahan liikkumista sitten on rajoittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän