Joko uskaltais värjätä kaupanvärillä tyven rv 25
On aika kauhee juurikasvu. Hirvittää se kemikaalikuorma.
Kommentit (16)
Hiusten värjääminen on aivan helvetin turhaa hommaa. Miksi riskeeraat lapsesi terveyden "kamalan juurikasvun" takia?
Just. Oon värjännyt tukkaa 3 raskauden aikana ja ihan terveitä muksuja ovat:D
mikä toimii ydellä ei toimi toisella. mä sain kammottavan allergisen reaktion hiusväriin ja hengenahdistusta. ja siitä johtuen (?) keskenmenon aikaisilla viikoilla.
allergia väreille diagnosoitu myöhemmin. ikuisesti sitä keskenmenoa varmaan mietin...
Ei kannata värjätä, myrkyt imeytyvät päänahan läpi verenkiertoon sanoi kuka mitä vaan. Jos pakko jotain tehdä, pyydä kampaaja laittamaan värillä paljon raitojvaa vaaleat raidat vielä parempia. Hiuksia raidoittaessa väri muhii folioon sisällä, ei ihoa vasten.
Sepäse, kun en taida uskaltaa..
t. Ap
Kannattaa muuttaa tyhjiöön. Pyörtyisit, jos tietäisit kuinka paljon myrkkyjä saat elimistöösi ja vauvaasi päivittäin... Siinä yksi hiustenvärjäys paljon tunnu. Tajutkaa nyt.
Mitenhän kampaajat voi olla töissä äippälomaan asti, jos värit on niin kamalan vaarallisia. Värikontakteja sattuu päivittäin ja entäs ne muut höyryt....
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 22:06"]
Kannattaa muuttaa tyhjiöön. Pyörtyisit, jos tietäisit kuinka paljon myrkkyjä saat elimistöösi ja vauvaasi päivittäin... Siinä yksi hiustenvärjäys paljon tunnu. Tajutkaa nyt.
[/quote]
Tästä syystä olen pokkana värjännyt hiukseni kerran kuussa raskaudesta huolimatta. Nykyjään vaan kuuluu jo vahtia maksamakkaran syömistäkin keittiövaa'alla ja heittää vierailijoiden päälle ämpärillinen käsidesiä. Tosin parempi varmaan olis, ettei niitä saastaisia kamuja päästä sisään, kun voi iskeä vauvaan polio!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 21:51"]
[/quote]
Niin, toistaiseksi. Mites sitten suu pannnaan, kun selviää, etteivät lapsesi voi koskaan saada lapsia? Asiasta ei ole vielä tarpeeksi tutkittua tietoa, joten itse en riskeeraisi.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 22:49"]
[/quote]
Niin, toistaiseksi. Mites sitten suu pannnaan, kun selviää, etteivät lapsesi voi koskaan saada lapsia? Asiasta ei ole vielä tarpeeksi tutkittua tietoa, joten itse en riskeeraisi.
[/quote]
Ylihysteeristä touhua nykyään, tervettä järkeä voi käyttää näissä(kin) asioissa. Hiusvärejäkin on erilaisia, jos tiesit?
Jos hiusvärit todella imeytyisivät verenkiertoon, ne varmaan olisi kielletty jo aikoja sitten ihan kaikilta, myös muiltakin kuin raskaana olevilta. Ihme hysteriaa.
Olen raskaana 18 viikolla enkä edes ole kuullut täst, ettei hiusvärejä saisi käyttää! Esim neuvolassa ei olla ohjeistettu. Värjäsin kampaajalla noin viikolla 7, ei ongelmia ja kaikki toistaiseksi hyvin. En pelkää ja aion värjätä uudelleenkin noin viikolla 25. Ylenpalttista hysteriaa, sikiö saa kemikaaleja ja lisäaineita niin paljon "vahingossa" muutenkin. Eräs tuttuni ei esim. suostunut kesällä käyttämään raskauden takia aurinkovoiteita... just.
[/quote]
tosiaan vielä, toivottavasti jatkossakin. Altistaminen ja useampikin voikin sitten iskeä kerralla joakus myöhemmin. Sitten ei ole enää kaunista katseltavaa...
Te ette voi olla tosissanne!
Kummasti sitä Kiinassakin ihmiset lisääntyvät, vaikka ilma niin täynnä saasteita, että suussa maistuu väkevältä. Jotain suhteellisuutta!
Mitenköhän me lisäännytään kuin sienet, vaikka äitimme ovat elelleet ties miten.
Huuhaa.
Ekassa raskaudessa värjäsin parikin kertaa, sittemmin noista on varoiteltu niin paljon että en oo viittiny värjätä ennenku joskus synnytyksen jälkeen.
Laita raitoja, niissä ei väri imeydy päänahkaan.