Nainen: kuinka korkealla on oma hoikkuus prioriteeteissäsi?
Kommentit (106)
Näet vastauksen kun käyt ulkona , ei siellä ole hoikkia naisia.
Ehkä kymmenen tärkeimmän joukossa.
Suklaa
Limsat
Leivokset
Sipsit
Masennuslääkkeet
Tuet
Kissa
Vihreät arvot
Hoikkuus
Vierailija kirjoitti:
Tosi moni nainen pitää itsensä hoikkana juuri miesten vuoksi. Pääosin heteronaisen itsetunto rakentuu miesten arvostuksen (ulkoisen) varaan. Jopa viisikymppiset naiset elävät nälässä miellyttääkseen miehiä.
Miesten huomio
Raha
Laihuus (hoikat ovat läskejä)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tärkeää että miehet huomioivat, ja itsetunto rakentuu sen varaan, joten kolmen tärkeimmän asian joukossa on 😊
.aika säälittävää ja surullista. Entä sitten kun tulet vanhaksi etkä yksinkertaisesti miellytä seksuaalisesti enää ketään? Kannattaisi ehkä rakentaa itsetunto jonkun muun asian varaan.
Minuakin kiinnostaa, kertokaa naiset!
No on korkealla. Sekä ulkonäöllisistä että terveydellisistä syistä ja aion pysyä hoikkana.
Ei ajattele asiaa, olen joka tapauksessa kategoriani hoikin. Asun maalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi moni nainen pitää itsensä hoikkana juuri miesten vuoksi. Pääosin heteronaisen itsetunto rakentuu miesten arvostuksen (ulkoisen) varaan. Jopa viisikymppiset naiset elävät nälässä miellyttääkseen miehiä.
Tämän olen nähnyt monta kertaa :(
Jos haluaa olla hoikka niin pitäisi haluta olla sitä terveytensä ja itsensä vuoksi.
Eli ei pitää nälässä kumminkaan.
Vierailija kirjoitti:
No on korkealla. Sekä ulkonäöllisistä että terveydellisistä syistä ja aion pysyä hoikkana.
Kuinka korkealla? Kuinka paljon siinä on tarvetta ja halua miellyttää ulkoisesti?
Nuorena tärkeää, keski-iässä keskitärkeää, vanhuksena ei tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän olen nähnyt monta kertaa :(
Jos haluaa olla hoikka niin pitäisi haluta olla sitä terveytensä ja itsensä vuoksi.
Eli ei pitää nälässä kumminkaan.
Ei kukaan nainen sitä oikeasti halua (olla nälässä) _itsensä_ vuoksi:
On tärkeää terveyden näkökulmasta.
Lähes tärkein. Toisten naisten kateus/ihailu ja miesten huomio tärkeää mielenterveyden kannalta.
Vaikka olen nuori nainen niin ei se ole mulle tärkeää. Ei edes top 10 joukossa.
N19
Rasvaprosenttini on luonnostaan 16-18 luokkaa, kuitenkin slle 20 ja liikunnasta tulee hyvä olo.
Olen hoikka, mutta vaikka sinä havainnoisit minun olevan hoikka, se, pinnallinen fakta ei ole minun listallani.
Katsos kun muiden motiiveja ei voi katsomalla tietää tai arvata.
Minulle on tärkeää voida hyvin, tehdä asioita joista tulee juuri minulle hyvä olo. Hoikkuus on vain sivutuote.
N36
Mulle on tärkeää että miehet huomioivat, ja itsetunto rakentuu sen varaan, joten kolmen tärkeimmän asian joukossa on 😊