Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: kuinka korkealla on oma hoikkuus prioriteeteissäsi?

Vierailija
14.08.2020 |

Kiinnostaa!

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaa

Limsat 

Leivokset

Sipsit 

Masennuslääkkeet

Tuet

Kissa

Vihreät arvot

Hoikkuus

Sama, mutta koska syön terveellisesti ei ole masennuslääkkeitä. Sekä vihreiden arvojen tilalla realismi --> äänestän kokoomusta tai persuja

Vierailija
42/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän kehossani on rasvaa, sitä vähemmän on tulehdusta.

Totta. Todistetusti luurangoilla ei ole tulehduksia ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin antaa vastauksen entisen anorektikon näkökulmasta mutta tämä onkin pelkää loan heittoa koko keskustelu niin antaa olla.

Vierailija
44/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin antaa vastauksen entisen anorektikon näkökulmasta mutta tämä onkin pelkää loan heittoa koko keskustelu niin antaa olla.

Loan heittoa? Suurin osa asiallisia naisten vastauksia, tosin itsetunnottomia miesten miellyttäjiä, mutta kuitenkin!

Vierailija
45/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellä naisella on biologinen tarve miellyttää miestä, koska nainen on luotu miehestä ja miehelle apuriksi

mies52v

Jos pientä kunnioitusta edes iso poika. Jessus mitä sitä tuleekaan luettua.

Vierailija
46/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään prioriteettejä ulkonäköni suhteen. Olen normaalipainoinen, enkä kiinnitä asiaan sen suurempaa huomiota. Oman terveyteni takia haluan pysyä hyvässä kunnossa ja siksi harrastan liikuntaa. Lapset menettivät jo isänsä, en halua heistä täysiorpoja. t. nuorileski

Vierailija
47/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiinnostaa?

Vierailija
48/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoisuus on ehkä jossain top 30 tienoilla, hoikkuus ei pääse listalle ollenkaan.

Vierailija
49/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tärkeää. Haluan näyttää hyvältä ja pitää itsestäni. Haluan käyttää nättejä vaatteita jotka näyttää hyvältä vaan hoikalla. Ja tietysti; haluan pysyä terveenä ja jaksaa. Harrastan paljon liikuntaa, haluan pysyä hyväkuntoisena. Tietysti miehenkin pitää olla liikunnallinen.

Vierailija
50/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht korkealla. Polvet eivät kestäisi juoksemista, jos elopainoa on liikaa.

51/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hoikkuuteni menee kaiken muun edelle, eli kaikkien ihmissuhteiden ja nuohouslaskun maksamisenkin edelle.

Vierailija
52/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain sijalla 500. Keksin heti 499 asiaa jotka tärkeämpiä.

Olen menestynyt uralla loistavasti juuri siksi että keskityn siihen enkä ulkonäköön.

Vierailija
53/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuusprioriteettini on 0 %, sillä olen ollut ylipainoinen 4-vuotiaasta asti.

N56

Vierailija
54/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se tärkeää, oikeastaan kuitenkin vain terveydellisistä syistä. Ja käytännön syistä myös; on kätevää, kun voi vuodesta toiseen käyttää samoja vaatteita :D Niin, muoti taasen ei ole tärkeää minulle.

Hoikkuuteen yhdistän myös kohtuullisen fyysisen kunnon, vaikka eivät tokikaan aina kulje käsi kädessä. Mulle olisi kurjaa ja noloa, jos en vaikka pystyisi juoksemaan tai harrastamaan rakastamiani liikuntalajeja. Liikunnasta taas tulee kaikenlaista hyvää oloa. Uskoisin, että jos vaikka lihoisin vuosittain kilon tai pari - kuten monet ikäiseni (40+) tuntuvat tekevän, ennen pitkää joutuisin luopumaan liikunnallisista harrastuksistani yksinkertaisesti siitä syystä, että kroppa ei kestä. Nyt normaalipainoisenakin on jo kremppaa - miten sitten jos keho joutuisi kantamaan 10 -> lisäkiloa....

Mitä kremppaa sinulla on? Olen 46 vuotias ja minulla ei ole mitään kremppoja, vaikka painoa on 10 kg yli.

Vaikka sun mitä :( Viimeisimpänä juoksusta tullut jännevaiva.

Teet kaiken siis väärin.

Vierailija
55/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tärkeää että miehet huomioivat, ja itsetunto rakentuu sen varaan, joten kolmen tärkeimmän asian joukossa on 😊

.aika säälittävää ja surullista. Entä sitten kun tulet vanhaksi etkä yksinkertaisesti miellytä seksuaalisesti enää ketään? Kannattaisi ehkä rakentaa itsetunto jonkun muun asian varaan.

Tuo on kyllä niin surullisen totta. Olin taannoin viikon kurssilla, jossa eräs 58-v., ulkoisesti erittäin hyvin säilynyt, pieni, siro ja hoikka sinkkunainen yritti lirkutella kaikille läsnäolleille miehille, mutta yksikään ei tarttunut syöttiin. Eli ei se ulkonäkö tai hoikkuus yksin riitä, jos jotain muuta puuttuu..

Vierailija
56/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana oleminen on tavallaan itsestäänselvyys. Kolmenkympin jälkeen meinasi tulla kiloja liikaa niin kevensin ruokavaliota, vähemmän herkkuja ja enemmän kasviksia niin paino tippui. Lisäsin myös arkiliikuntaa koska se on hyväksi vanhoja päiviä ajatellen. Asia on minulle vähän sama kuin aamulla itseni kuntoonlaittaminen, en osaa ajatella itseäni muunlaisena.

Vierailija
57/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai kovin korkealla, kun en asiaa juuri mitenkään pohdi. Olen kyllä normaalipainoinen ka liikuntaa tykkään harrastaa. Ulkonäköön en ihmeemmin jaksa panostaa "ylimääräistä", töissä on oltava siisti ja asianmukainen ulkonäkö, mutta siihen se sitten jääkin. Myöskään muiden ulkonäkö/hoikkuus/lihavuus ei herätä mitään tunteita eikä ole tarvetta kommentoida toisten ylipainoa, alipainoa, pituutta etc.

Vierailija
58/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveellä naisella on biologinen tarve miellyttää miestä, koska nainen on luotu miehestä ja miehelle apuriksi

mies52v

Jos pientä kunnioitusta edes iso poika. Jessus mitä sitä tuleekaan luettua.

Kunnioitusta..sitähän minä justiinsa teen. Nainen on usealle miehelle se puuttuva palanen

mies52v

Vierailija
59/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loan heittoa? Suurin osa asiallisia naisten vastauksia, tosin itsetunnottomia miesten miellyttäjiä, mutta kuitenkin!

Olen pahoillani puolestasi jos mielestäsi nainen voi välittää kunnostaan ja hyvinvoinnistaan tai jopa ulkonäöstään ainoastaan miehiä miellyttääkseen. Terveyden lisäksi kyllä, haluan myös pitää myös itsestäni ja peilikuvastani, enkä pitäisi itsestäni jos olisin ylipainoinen.

Vierailija
60/106 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillat ja sohva tulee aina ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän