Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: kuinka korkealla on oma hoikkuus prioriteeteissäsi?

Vierailija
14.08.2020 |

Kiinnostaa!

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää se, että voin seistä puolimaratonin lähdössä tietäen, että reilu pari tuntia ja olen maalissa. Terkuin Mamma +40v bmi 26. (Kokomarakin menee, mutta siitä ei koskaan lähdössä tiedä, että kuinka käy :o).

Miten hitossa polvinivelet kestävät tuollaisen rääkin?

Vierailija
102/106 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hoikkuus ei ole ollenkaan tärkeä asia. 

Tärkeintä on elää oman tyylistä elämää, oma perhe, työ, vapaa-aika jolloin voin ulkoilla, lukea ja kutoa. 

En ole koskaan ollut laiha tai erityisen kaunis, mutta minulla on aina ollut hyvä itseluottamus, minua on rakastettu ja olen saanut rakastaa. Lisäksi olen älykäs ja rakentanut oman elämäni ja itsetuntoni enemmän aivojeni varaan. Tästä annan kiitoksen vanhemmilleni, jotka eivät koskaan ole sanoneet minua rumaksi, lihavaksi tai ylipäätänsä väärällä tavalla kommentoineet ulkonäköäni tai kasvuani. Sen sijaan he ovat kehuneet saavutuksiani, ajatuksia ja ajatteluani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin reilu viisikymppisenä hoikkuus alkaa olla ”viimeinen ase” miesten keskuudessa. Juna on muun suhteen mennyt jo, rypistyvä naama ja keho ei kiihota/haluta ketään, ja miehet etsivät kumppania eri ikäluokasta. Pysykää tosi laihoina naiset - pyydän! Kilpailu on niin kovaa että hoikkuus on ainoa keino!

Ei kiinnosta mitkään kilpailut vaan ällöttää läskit jotka ahneesti, ilman itsehillintää syövät mielettömästi.

Normaalipainossa on helppo pysyä.

N56

Miten ihminen voi olla noin ahdasmielinen ja säälimätön tuossa iässä? Luulisi elämän jo opettaneen armollisuutta, jos ei itseään niin muita ihmisiä kohtaan edes.

Taitaa olla trolli - ja M:n sijalle lipsahtanut N.

Voi olla tietysti trollikin, mutta minä kyllä tiedän ihan livenä monia yli 50 v. naisia, jotka ovat todella kriiittisiä muita, ylipainoisia naisia kohtaan! Itseasiassa tuntuu siltä, että tämän ikäiset ovat itseasiassa niitä kaikkein kovimpia ja pahimpia ylipainoisten naisten kritisoijia... Itsellä kokemuksia tämän kaltaisista 55-80 ikäisistä naisista!

Tiedän pakkomielteisesti painoaan tarkkailevan 50+ lähihoitajan, joka toivoo ylipainoisten ”tekevän itsemurhan”, koska ovat niin kauhean näköisiä. Ja pitää itseään hyvänä ihmisenä, sekä ”terveenä”.

Voin todellakin kertoa, että pinnallisemmissa piireissä läskiviha on ihan oikeaa ja aitoa.

Vierailija
104/106 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin reilu viisikymppisenä hoikkuus alkaa olla ”viimeinen ase” miesten keskuudessa. Juna on muun suhteen mennyt jo, rypistyvä naama ja keho ei kiihota/haluta ketään, ja miehet etsivät kumppania eri ikäluokasta. Pysykää tosi laihoina naiset - pyydän! Kilpailu on niin kovaa että hoikkuus on ainoa keino!

Ei kiinnosta mitkään kilpailut vaan ällöttää läskit jotka ahneesti, ilman itsehillintää syövät mielettömästi.

Normaalipainossa on helppo pysyä.

N56

Miten ihminen voi olla noin ahdasmielinen ja säälimätön tuossa iässä? Luulisi elämän jo opettaneen armollisuutta, jos ei itseään niin muita ihmisiä kohtaan edes.

Taitaa olla trolli - ja M:n sijalle lipsahtanut N.

Voi olla tietysti trollikin, mutta minä kyllä tiedän ihan livenä monia yli 50 v. naisia, jotka ovat todella kriiittisiä muita, ylipainoisia naisia kohtaan! Itseasiassa tuntuu siltä, että tämän ikäiset ovat itseasiassa niitä kaikkein kovimpia ja pahimpia ylipainoisten naisten kritisoijia... Itsellä kokemuksia tämän kaltaisista 55-80 ikäisistä naisista!

Tiedän pakkomielteisesti painoaan tarkkailevan 50+ lähihoitajan, joka toivoo ylipainoisten ”tekevän itsemurhan”, koska ovat niin kauhean näköisiä. Ja pitää itseään hyvänä ihmisenä, sekä ”terveenä”.

Voin todellakin kertoa, että pinnallisemmissa piireissä läskiviha on ihan oikeaa ja aitoa.

Tuollainen on mielisairautta/persoonallisuushäiriöisyyttä, mutta kyllähän sitä ilmenee. Nämä pahimmat ”laihamummot” ovat juurikin 50+, jotka ovat perineet sairaan ajatusmaailman kasarin ja ysärin ihanteista.

Vierailija
105/106 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ylipäänsä prioriteeteissani. Prioriteeteissani on terveys (ei edellytä hoikkuutta), rakkaus ja parisuhde, työ ja läheiset ihmissuhteet.

Vierailija
106/106 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaa

Limsat 

Leivokset

Sipsit 

Masennuslääkkeet

Tuet

Kissa

Vihreät arvot

Hoikkuus

Arvatenkin samalla omalle älylleen runka ten kirjoitettu viesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän