REHELLISIÄ kommentteja pidennyksistä (hiukset)
Haluaisin kuulla, kannattaako oikeasti ottaa. Harkinnassa, mutta melko kalliit. Kampaaja jolla käyn, suositteli sinettejä . Mulla on liukas hiuslaatu (paksut hiukset), joten siksi suosittelee sinettejä... mutta olen kuullut taas sineteistä pelkkää huonoa, joten vähän mietityttää pilaako sitten omat hiukset. Tällä hetkellä mulla on pitkä polkka.
Kommentit (58)
jos hiukset ovat sinulle onglema, joka poistuu sillä, että otat pidennyksen, niin ota. Mutta jos ottaisit ne muuten vaan, tahtoisit pitemmät hiukset mutta et jaksa kasvattaa (paksuudesta ei taida olla kyse), niin jätä väliin - riski siitä, että hiukset menee pilalle on aina olemassa, sitä paitsi niin monella on nykyään hiuspidennykset, että se alkaa olla jo ihan naurettavan näköistä. Sama juttu tekoripsien kanssa.
Mutta huom: tämä on vain minun mielipiteeni, eikä varmaan edusta yleistä mielipidettä. PIkemminkin vähemmistön mielipidettä, luulen. Ehkä se on väärä, ehkä pidennykseet on sitten kivat ja kauniit, minä vaan en tajua niitä (muussa tapauksessa kuin silloin, jos todella on hiusten kanssa sellainen ongelma, jonka pidennykset ratkaisee, monilla ihan nätit hiukset ennestään, ja silti otetaan pidennykset ja ollaan saman näköisiä kuin kaikki muutkin teko-tukkaiset....)
Mielipiteeni hiustenpidennyksistä: turhaa, turhamaista, tuhlausta. Ällöttää kaikki tuollainen teennäinen pidentely, oli kyse sitten hiuksista, kynsistä tai ripsistä. Tyhmät ihmiset menevät mukaan tuollaiseen bimboiluun.
Joo, kyse on laiskuudesta..haluaisin heti pitkät;). Olen nähnyt tosi hyviä pidennyksiä, jotka näyttää aidoilta. Mulla on pitkään ollut melko lyhyt tukka ja nyt kun olen saanut sitä vähän kasvatettua niin olis kiva saada heti pitkät. Kasvattaminen on työlästä ja tuntuu että siinä menee ikuisuus;).
Ripset on taas asia erikseen, niistä en tykkää:)
Itselläni tikkusuora, lasinen ja liukas hiuslaatu ja sinettipidennykset pysyivät todella hyvin ja olivat kauniit. Nykyisin vanhempana olen kyllä ihan samaa mieltä numeron 4 kanssa. Minä olen kaunis ja oikein hyvä juuri tällaisena, kuten ovat kaikki muutkin kauneimpia ja parhaimmillaan luonnollisena.
Aito kauneus tulee sisältä, ei ulkoisilla tekijöillä.
5 oli siis ap.
Olis kiva kuulla mielipiteitä sellaisilta joilla on pidennykset? Oliko sen väärti? ;)
Ota ihmeessä jos sulla on rahaa ja aikaa huoltaa sitä!
Mulla on ollut pidennykset jo vuosia sineteillä. Ei ole omat hiukset kärsinyt, joskus olen jonkun takun joutunut leikkaamaan. Mulla on ihan luonnollisen pituiset hiukset, ei mitkään tosi pitkät. Käytän enemmänkin tuuhentamaan. Edes äitini ei huomaa, onko mulla pidennykset tai ei.
"Kaikki mulle heti nyt, kun MÄ HALUU-UUN!"
Kasva aikuiseksi ja kehitä kärsivällisyyttäsi - jätä pidennykset ottamatta ja kasvata omasi pitkiksi, jos pitkiä hingut.
Kuten ehkä tiedätkin, pikaratkaisut häviävät aina ajan kanssa tehdyille.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 12:37"]
"Kaikki mulle heti nyt, kun MÄ HALUU-UUN!"
Kasva aikuiseksi ja kehitä kärsivällisyyttäsi - jätä pidennykset ottamatta ja kasvata omasi pitkiksi, jos pitkiä hingut.
Kuten ehkä tiedätkin, pikaratkaisut häviävät aina ajan kanssa tehdyille.
[/quote]
Mikä sun ongelma on? Kyllä mä tiedän, että omiakin hiuksia saa kasvatettua.
Halusin vaan kysyä täältä mielipiteitä, että kannattiko ottaa, siis heiltä joilla ON pidennykset. En tarvitse mitään saarnoja :D
ap
Mielestäni ei kannata ottaa. Hiukset kasvaa ihan ilmaiseksi. Opettele vaikka odotellessa tekemään kampauksia, jotka näyttävät nykyisen pituisissa hiuksissa hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 12:26"]
Mielipiteeni hiustenpidennyksistä: turhaa, turhamaista, tuhlausta. Ällöttää kaikki tuollainen teennäinen pidentely, oli kyse sitten hiuksista, kynsistä tai ripsistä. Tyhmät ihmiset menevät mukaan tuollaiseen bimboiluun.
[/quote]
Niin eli tyhmiä ovat siis ihmiset jotka meikkaavat, lakkaavat kynsiään yms. myöskin? Samalla lailla ne ulkonäköön vaikuttavat, meikki varsinkin. Miten ripsipidennykset eroaa siitä että joku meikkaa silmistään suuremmat, kauniimmat...? Aina siis pitäisi tyytyä siihen mille näyttää ja vain luonnostaan pitkäripsiset saisivat olla sen näköisiä kuin ovat? Hohhoijaa, harmi että joku on niin yksinkertainen, ettei ymmärrä että vaikka on lainakarvaa päässä niin ei se älykkyysosamäärään vaikuta;)
En tiedä sen kummemmin pidennyksistä joten en osaa vastata sun kysymyksiin noista. Rehellisen mielipiteeni sen sijaan voin antaa. Pidennykset ovat melkein poikkeuksetta todella rumat. Juuri eilen ihmettelin lentokoneessa erään naisen pidennyksiä. Näki niin selvästi missä menee omien hiusten raja. Lähes poikkeuksetta näkee liian pitkiksi jätettyjä pidennyksiä. Jos taas haluat kunnolliset pidennykset ja olet valmis laittaan rahaa palamaan niin hienothan ne voi olla. Siis jos kattoo jotain hollywood julkkiksia.
Osaako joku suositella pitkille mutta karheille hiuksille jotain tiettyä pidennystekniikkaa? Tarkoituksena saada hiuksista tuuheammat, kun hiuksia on lähtenyt normaalia enemmän sairauden vuoksi ja kovasti alkaa ohuehkolta tuntumaan tuo letti... Mikä olisi paras hinta/laatu suhteeltaan, esim. edullinen, pitkä huoltoväli, ei rasita hiuksia liikaa? Mistä tietää pitäisikö ottaa sinetit, teipit, se jokin kylmäkeratiini juttu tms?
Itselläni oli vyötäröpituiset, paksut hiukset, jotka vaihtelunkaipuun vuoksi leikkautin lyhyeksi polkaksi. Kaduttihan se heti muutaman päivän päästä :( Aloinkin samantien kasvattamaan...
Mietin myös aluksi pidennyksiä, mutta päätin olla laittamatta niitä kolmesta syystä:
1) Ne saattavat pilata hiukseni ja näin hidastaa kasvatusprojektia
2) Vaikka ne olisivat kuinka luonnolliset, ne eivät ole omat hiukseni. Olen tottunut saamaan pitkistä ja hyväkuntoisista hiuksistani paljon kehuja. Olisi outoa, jos nyt kehuttaisiin tekohiuksia, eiväthän ne ole osa minua oikeasti :/
3) Pidennyksiä pitää huoltaa ja hoitaa hyvin, mikä on kallista ja aikaa vievää. Olen hyvin laiska mitä tulee hiuksiin ja hoidan niitä mahdollisimman yksinkertaisesti.
Mun mielestä esim. Martinalla on kauniit pidennykset, itselläni on myös tumma hyväkuntoinen tukka. Ja ei tosiaan huomaa onko sillä pidennykset vai ei. Pidennyksissäkin on eroja.
ap
Kun näin ekaa kertaa pidennykset, siis miltä se häkkyrä näytti siellä omien hiusten alla, kauhistuin! Niin friikin näköinen se oli! Miten joku voi elää semmoinen päässä, nukkua, käydä suihkussa tai mitään!
Olisi ilmeisesti pitänyt laittaa eri otsikko???? Miksi tulette ilkeilemään tänne, jos ei ole mitään sanottavaa? Ei se nyt tietenkään ole mitenkään yllättävää tällä palstalla...
ap
Niin ja mites ne mikroringit vai mitä ne nyt on, niitä tuntuu oelvan aika monella? Käykö liukkaaseen hiuslaatuun?
ap