Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Vartiainen; uusi sinkku Naiset ja junat

Vierailija
16.08.2013 |

http://www.iltalehti.fi/popstars/2013081617375633_ps.shtml

Ajatuksia?

Minusta jotenkin väkisin tehty. Naiset ja junat. Soundi on tuttua Jenniä, mutta todellinen syvyys sanoista puuttuu.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tossa biisissä ei ole mitään muuta vikaa kuin tämä "Junat". Sen tilalle jotain muuta vaikka jättää kokonaan pois ja kertosäkeeseen muutama sana niin älyttömän hyvä sävel ja rytmi olisi muuten.

Vierailija
62/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 09:27"]

Kateellisten korppikotkien ketju. Olette niin vitun tyhmiä, että ette edes tajua biisin sanojen metaforaa. Tyhmissä päissänne tulee kirjaimellisesti mieleen vaan joku "VR ja kusiset vessat". Niinpä, ei noilla aivoilla sen kummempia mielikuvia pystykään tuottamaan, säälin teitä ja köyhää ajatusmaailmaanne. Reppanat.

Jenni on kaunis nainen, joka omalla työllään on noussut tähdeksi, ylös keskivertomassasta. Ja sekus pienisieluista av-akkaa vituttaa, pitääpä siis haukkua Jenni pystyyn niin tulee pikkuisen parempi mieli heti ja itsetuntokin nousee pikkuisen paremmaksi. Säälittäviä reppanoita olette.

Antakaas kun arvaan, olette Andy-faneja, hän on maailman ihanin ja taiteellisin Mies, jonka ihanuutta hehkutatte minkä kerkeätte. Mutta auta armias jos suomalainen nainen osaa jotain, hänet kyllä pitää painaa alimpaan helvettiin ja heti.

Hyvä Jenni, jatka vain ja menesty!

[/quote]

Skeida nyt vaan on skeidaa. Siihen ei vaikuta yhdenkään palstamamman mahdollinen kateus. Tämän biisin tekijätiimi on lahjatonta sakkia ja asia olisi näin vaikka Jenni näyttäisi Mikko Alatalolta ja esiintyisi pitkissä kalsareissa ja kumisaappaissa. Jos taas itse olet musiikkia ymmärtämätön puukorva, hyvä sinulle.

[/quote]

Sinähän se ymmärrätkin musiikista ja taiteesta. Jopa niin paljon, että voit ylimielisyydessäsi leimata kaikki biisiä mukana tekemässä olleet taiteilijat lahjattomiksi? Vau, sulla on kyllä itseluottamus huipussaan ja suuret luulot omasta arvostelijankyvystäsi, melkeinpä rispektiä pitää antaa moisesta harhoissa elämisestä.

[/quote]

Se ei ole ylimielisyyttä vaan tosiasia jonka voi aika moni muukin muusikko kuin vain minä allekirjoittaa. Enkä nyt tarkoita muusikolla jotain Juha Tapiota. On naurettavaa ettei lahjattomia saa kritisoida, koska se on "ylimielistä".

Tässä sulle esimerkki taiten tehdystä musiikista.

[/quote]

Ahaa, olet itse muusikko etkä ole koskaan saanut rävellyksiäsi julkisuuteen eikä kukaan viitsi niitä kuunnella. Sitten tulee kaunis Jenni ja hänen niin lahjaton tiiminsä, joka räjäyttää potin ja saa tuhansia ihailijoita ja julkisuutta. Kaikki ihmiset jotka tykkäävät Jennin musiikista, ovat tietysti myös lahjattomia ja tyhmiä eikös niin?

Tätä tietoa vasten katkeruutesi ymmärtää :)

[/quote]

Olen kyllä saanut "rävellyksiäni" julkisuuteen ja niistä on tykätty. Paljon on kyllä matskua oottelemassa ihan pöytälaatikossakin että ehtisin tässä vuosien tauon jälkeen taas niihin tarttua.

En tiedä miten Jennin ulkonäkö liittyy tähän asiaan.

En lähtisi arvioimaan kenenkään älykkyyttä tai yleistä lahjakkuutta musiikkimaun perusteella. Se nyt kuitenkin on fakta että jotkut ymmärtävät musiikista vähän enemmän kuin toiset. Sinä ehkä ymmärrät esimerkiksi kvartaalitaloudesta tai jalkapallosta enemmän kuin minä. Ihan sama juttu kuin se että kyllähän Amarillo on kiistatta suosittu ravintolaketju, mutta sen suosio ei taatusti perustu ruoan tasoon.

En ole mistään katkera. Mistä päättelet sellaista? Sinä saat minun puolestani pitää Jenni Vartiaisen musiikista, ihan niin kuin saat myös tykätä Amarillon ruoka-annoksista, mutta Jenni Vartiaisen musiikin taiteellinen arvo on olematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 09:27"]

Kateellisten korppikotkien ketju. Olette niin vitun tyhmiä, että ette edes tajua biisin sanojen metaforaa. Tyhmissä päissänne tulee kirjaimellisesti mieleen vaan joku "VR ja kusiset vessat". Niinpä, ei noilla aivoilla sen kummempia mielikuvia pystykään tuottamaan, säälin teitä ja köyhää ajatusmaailmaanne. Reppanat.

Jenni on kaunis nainen, joka omalla työllään on noussut tähdeksi, ylös keskivertomassasta. Ja sekus pienisieluista av-akkaa vituttaa, pitääpä siis haukkua Jenni pystyyn niin tulee pikkuisen parempi mieli heti ja itsetuntokin nousee pikkuisen paremmaksi. Säälittäviä reppanoita olette.

Antakaas kun arvaan, olette Andy-faneja, hän on maailman ihanin ja taiteellisin Mies, jonka ihanuutta hehkutatte minkä kerkeätte. Mutta auta armias jos suomalainen nainen osaa jotain, hänet kyllä pitää painaa alimpaan helvettiin ja heti.

Hyvä Jenni, jatka vain ja menesty!

[/quote]

Skeida nyt vaan on skeidaa. Siihen ei vaikuta yhdenkään palstamamman mahdollinen kateus. Tämän biisin tekijätiimi on lahjatonta sakkia ja asia olisi näin vaikka Jenni näyttäisi Mikko Alatalolta ja esiintyisi pitkissä kalsareissa ja kumisaappaissa. Jos taas itse olet musiikkia ymmärtämätön puukorva, hyvä sinulle.

[/quote]

Sinähän se ymmärrätkin musiikista ja taiteesta. Jopa niin paljon, että voit ylimielisyydessäsi leimata kaikki biisiä mukana tekemässä olleet taiteilijat lahjattomiksi? Vau, sulla on kyllä itseluottamus huipussaan ja suuret luulot omasta arvostelijankyvystäsi, melkeinpä rispektiä pitää antaa moisesta harhoissa elämisestä.

[/quote]

Se ei ole ylimielisyyttä vaan tosiasia jonka voi aika moni muukin muusikko kuin vain minä allekirjoittaa. Enkä nyt tarkoita muusikolla jotain Juha Tapiota. On naurettavaa ettei lahjattomia saa kritisoida, koska se on "ylimielistä".

Tässä sulle esimerkki taiten tehdystä musiikista.

[/quote]

Ahaa, olet itse muusikko etkä ole koskaan saanut rävellyksiäsi julkisuuteen eikä kukaan viitsi niitä kuunnella. Sitten tulee kaunis Jenni ja hänen niin lahjaton tiiminsä, joka räjäyttää potin ja saa tuhansia ihailijoita ja julkisuutta. Kaikki ihmiset jotka tykkäävät Jennin musiikista, ovat tietysti myös lahjattomia ja tyhmiä eikös niin?

Tätä tietoa vasten katkeruutesi ymmärtää :)

[/quote]

Olen kyllä saanut "rävellyksiäni" julkisuuteen ja niistä on tykätty. Paljon on kyllä matskua oottelemassa ihan pöytälaatikossakin että ehtisin tässä vuosien tauon jälkeen taas niihin tarttua.

En tiedä miten Jennin ulkonäkö liittyy tähän asiaan.

En lähtisi arvioimaan kenenkään älykkyyttä tai yleistä lahjakkuutta musiikkimaun perusteella. Se nyt kuitenkin on fakta että jotkut ymmärtävät musiikista vähän enemmän kuin toiset. Sinä ehkä ymmärrät esimerkiksi kvartaalitaloudesta tai jalkapallosta enemmän kuin minä. Ihan sama juttu kuin se että kyllähän Amarillo on kiistatta suosittu ravintolaketju, mutta sen suosio ei taatusti perustu ruoan tasoon.

En ole mistään katkera. Mistä päättelet sellaista? Sinä saat minun puolestani pitää Jenni Vartiaisen musiikista, ihan niin kuin saat myös tykätä Amarillon ruoka-annoksista, mutta Jenni Vartiaisen musiikin taiteellinen arvo on olematon.

[/quote]

Ylimielinen linjasi vaan jatkuu ja jatkuu. Ihan fine, että pidät itseäsi noin sofistikoituneena ja taiteellisena ihmisenä, joka ymmärtää todellisen taiteen päälle. Minä ja tuhannet muut olemme juntteja, tykkäämme Jennin musiikista ja tykkäämme käydä syömässä junttiruokaa Amarillossa kun oikeasti ruuan päälle ymmärtävät käyvät michelin tähdillä varustetuissa ravintoloissa. Tuohan sanomasi oli? Jeps jeps. Hienoa että olet noin kyltyrelli ja toivottavasti saat pöytälaatiikkomusaasi joskus ihmisten ilmoillekin. Mahtaa se olla rankkaa katsoa vierestä kun "täysin lahjattomat" ihmiset senkun menestyy ja porskuttaa, mistähän moinen johtuu :) Kai tavalliset ihmiset ovat vaan niin tyhmiä että tykkäävät lahjattomien ihmisten musiikista eivätkä ymmärrä teitä lahjakkaita.

Ja kyllä Jennin ulkonäkö ja menestys tasan tarkkaan vituttaa monia tähän ketjuun kirjoittaneista haukkujia, se on satavarma se.

Vierailija
64/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 07:24"]

Tykkään, paitsi videosta.

Eipähän se suomalainen poppi nyt muutenkaan henkevistä henkevintä ole. Ihme, ettei Cheekistä ja kumppaneista koskaan nillitetä samalla tavalla

Tykkääköhän naiset sitten enemmän näistä puolialastomina keikkuvista tähtösistä? Ehkä heitä ei voi kokea uhaksi, kun ovat niin paljon tavisnaista ''alapuolellla''? Jenni, joka on kaunis, karismaattinen, eikä myy itseään paljaalla pinnalla, taas on potentiaalinen uhka? 

[/quote]

No on kai täällä joskus jostain mieslaulajistakin keskusteltu, Lauri Tähkästä ja Arttu Wiskarista ja kenestä vaan? Että sikäli Jenni ei ole poikkeus. Kehen puolialastomina keikkuviin tähtösiin viittaat, ei niitä nyt mun mielestä Suomesta löydy. Chisu, Anna Abreu, Sini Sabotage, Anna Puu, Laura Närhi, Jonna Tervomaa, Maija Vilkkumaa, PMMP:n Mira ja Paula ja ketä näitä nyt onkaan.

Mun mielestä Jenni ei ole erityisen kaunis eikä varsinkaan kovin karismaattinen, joten mä en ainakaan koe häntä mitenkään "uhaksi". Mun mielestä vain hänen tyylinsä ja imagonsa tuntuu niin päälleliimatulta, ollaan tekotaiteellisia ja videoissa heilutaan Islannissa ihmeellisissä eri asuissa, Jenni heiluttelee käsiään ja koskettelee naamaansa ja kaiken päälle hänen laulunsa kuulostaa kummallisen tukkoiselta, honottavalta ja suhuässä siihen vielä lisänä.

Kuten tässä Seuran jutussa sanotaan http://seura.fi/viihde/tyylituomari/tyylituomari-jenni-vartiainen-taitavasti-stailattu-muru/ : Vartiainen on viihdeteollisuuden varhaisveteraani, jonka oma pukeutuminen on jäänyt vähän epäselväksi, mutta stailatun työminän tyyli on melkein kuin kansainvälisillä

tähdillä.

Kyse ei mun mielestä ole mistään Popstars-taustasta (olihan PMMP:kin siellä ja Anna Abreu tuli Idolsista) että sen takia Jenni vaikuttaa tehdyltä tai liian laskelmoidulta, vaan mulle on vain tullut sellainen vaikutelma että tuo laulaja Jenni Vartiainen on sellainen rooli, joka on stailattu tuollaiseksi muotitietoiseksi ja tyylikkääksi, ja oikea Jenni Vartiainen on hyvinkin tavallinen ja tyyliltään tylsähkö nainen (jos tulee kaupungilla vastaan ns. yksityishenkilönä niin ei todellakaan herätä mitään huomiota), kun taas nämä muut mainitsemani suomalaiset naislaulajat tuntuu tyyliltään paljon aidommilta, vaikka tottakai kaikilla on varmaan oma stylistinsa.

Vierailija
65/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:36"]

Ylimielinen linjasi vaan jatkuu ja jatkuu. Ihan fine, että pidät itseäsi noin sofistikoituneena ja taiteellisena ihmisenä, joka ymmärtää todellisen taiteen päälle. Minä ja tuhannet muut olemme juntteja, tykkäämme Jennin musiikista ja tykkäämme käydä syömässä junttiruokaa Amarillossa kun oikeasti ruuan päälle ymmärtävät käyvät michelin tähdillä varustetuissa ravintoloissa. Tuohan sanomasi oli? Jeps jeps. Hienoa että olet noin kyltyrelli ja toivottavasti saat pöytälaatiikkomusaasi joskus ihmisten ilmoillekin. Mahtaa se olla rankkaa katsoa vierestä kun "täysin lahjattomat" ihmiset senkun menestyy ja porskuttaa, mistähän moinen johtuu :) Kai tavalliset ihmiset ovat vaan niin tyhmiä että tykkäävät lahjattomien ihmisten musiikista eivätkä ymmärrä teitä lahjakkaita.

Ja kyllä Jennin ulkonäkö ja menestys tasan tarkkaan vituttaa monia tähän ketjuun kirjoittaneista haukkujia, se on satavarma se.

[/quote]

Hienosti missasit pointin.

Vierailija
66/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sitä mä vaan en tajua minkä ihmeen takia sulla itselläsi on täällä hinku haukkua muita ihmisiä esim. tyhmiksi? Ja ihan sillä perusteella että eivät pidä siitä musiikista josta sinä ilmeisesti itse pidät? Olet ilmeisesti juuri sellainen tyyppi jonka mielestä kaikki kritiikki kumpuaa vain kateellisuudesta ja katkeruudesta.

Vierailija
67/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kappale ja Jennin äänekäs huokailu ärsyttää edelleen. En tiedä, onko sen tarkoitus olla seksikästä vai, eikö Jenni vain osaa hengitystekniikkaa.

Minä en ainakaan halua tulla verratuksi vain raiteillaan kulkevaan junaankaan...

Vierailija
68/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:45"]

[/quote]

Sitä mä vaan en tajua minkä ihmeen takia sulla itselläsi on täällä hinku haukkua muita ihmisiä esim. tyhmiksi? Ja ihan sillä perusteella että eivät pidä siitä musiikista josta sinä ilmeisesti itse pidät? Olet ilmeisesti juuri sellainen tyyppi jonka mielestä kaikki kritiikki kumpuaa vain kateellisuudesta ja katkeruudesta.

[/quote]

Sinähän se tyhmänä pidät ihmisiä vaikket sitä suoraan sanokaan. Jos Jennin musiikki on huonoa ja hänen musiikkinsa tekijät täysin lahjattomia, niin mitä tuosta pitäisi ajatella??

Vierailija
69/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:56"]

Sinähän se tyhmänä pidät ihmisiä vaikket sitä suoraan sanokaan. Jos Jennin musiikki on huonoa ja hänen musiikkinsa tekijät täysin lahjattomia, niin mitä tuosta pitäisi ajatella??

[/quote]

Että Jennin musiikki on kehnosti tehtyä ja hänen musiikkinsa tekijät täysin lahjattomia.

Vierailija
70/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:04"]

[/quote]

Että Jennin musiikki on kehnosti tehtyä ja hänen musiikkinsa tekijät täysin lahjattomia.

[/quote]

Se on sinun mielipiteesi, ei mikään yleinen totuus. Et ole jumala etkä siksi voi tuomita ketään täysin lahjattomaksi, sorry :)

Vierailija
71/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Itsekin pidän esimerkiksi Uuno Turhapuro -leffoista, vaikka tajuan niiden olevan huonosti tehtyjä ja pidän Spedeä ja Ere Kokkosta aika lahjattomina. Hyvää viihdettä ne pätkät silti ovat. Ihan niin kuin monien mielestä hyvää viihdettä on varmasti myös Jenni Vartiaisen musiikki.

Vierailija
72/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:06"]

Se on sinun mielipiteesi, ei mikään yleinen totuus. Et ole jumala etkä siksi voi tuomita ketään täysin lahjattomaksi, sorry :)

[/quote]

No, jokainen muusikko tietää miten helppoa on tehdä tuollaista huttua. Nyt varmaan syttyy lamppu pääsi päällä ja huudahdat: no mikseivät ne sitten tee tuollaista musiikkia? Menestyisivät!

Vastaus on juuri se, että tuo on huttua. Eikä kukaan arvonsa tunteva, kunnianhimoinen muusikko, jolla on mielessään jotain muutakin kuin raha, tahdo tehdä tietoisia rimanalituksia.

Vierailija
73/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:09"]

[/quote]

Itsekin pidän esimerkiksi Uuno Turhapuro -leffoista, vaikka tajuan niiden olevan huonosti tehtyjä ja pidän Spedeä ja Ere Kokkosta aika lahjattomina. Hyvää viihdettä ne pätkät silti ovat. Ihan niin kuin monien mielestä hyvää viihdettä on varmasti myös Jenni Vartiaisen musiikki.

[/quote]

Miten joku oikeasti voi olla noin täynnä itseään, että pitää kaikkia muita lahjattomina? Uudenlainen tuttavuus tämäkin :D

Vierailija
74/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:06"]

[/quote]

Mutta sinun näkemyksesi jonkun lahjakkuudesta _on_ yleinen totuus?

Vierailija
75/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:12"]

Miten joku oikeasti voi olla noin täynnä itseään, että pitää kaikkia muita lahjattomina? Uudenlainen tuttavuus tämäkin :D

[/quote]

Kaikkia muita? Ovatko Spede Pasanen, Ere Kokkonen, Jenni Vartiainen, Jukka Immonen ja Mariska tämän planeetan ainoat olennot?

Vierailija
76/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:12"]

[/quote]

Kaikkia muita? Ovatko Spede Pasanen, Ere Kokkonen, Jenni Vartiainen, Jukka Immonen ja Mariska tämän planeetan ainoat olennot?

[/quote]

Olen satavarma, että listasi on paaaaaljon pidempi kuin tuo, omahyväinen kun olet:))))

Vai mitä mieltä olet vaikkapa Madonnasta? Ihan lahjaton eiks jepa :)

Vierailija
77/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ju-ju-ju- kertis on ihan Loreen-plagiaatti.

Muutenkaan en pidä kappaletta erityisenä, tusinatuote. Ikävää, sillä tykkäsin Seili-levystä.

Vierailija
78/92 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 09:20"]

Mulle tuli heti mieleen se Loreenin Euphoria. Koko biisi on ihan saman tyylinen...

[/quote]

Nimenomaan!

84

Vierailija
79/92 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä suuri pettymys toi biisi, sekä melodisesti, että sanoituksiltaan!

Ja sori, 21, mutta Chisu on ihan kauhea. Eka levy oli hyvä, mutta sen jälkeen.....

Vierailija
80/92 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskasti tehtyä paskaa luottaen Jennin aikaisempaan menestykseen. Tosi pettynyt etenkin Mariskan panokseen - Jenni nyt on "vain" se laulaja. Samat jo tylsät maneerit, joita ei mahtipontinen taustaorkesteri  ainakaan auta, huh. 

"Junat ja Naiset" - öh, köhöm?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi