Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle miten tällainen finni syntyy (linkki)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi hitto, todella epähygieenisesti hoidettu homma

Vierailija
2/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*yäks* No, samalla tavalla kuin finnit muutenkin. Googlaa. Itsellä vaikuttaa hormoonit ja suklaasta saan myös finnejä, en tosin ihan noin isoja kuin videossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholilla, tupakoinnilla tai elimistön immuunipuolustuksen häiriöillä voi olla joku osuus asiaan.

Vierailija
4/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi ei taida olla ihan normi finnejä vaan jotain mätäpaiseita ja kystiä.

Vierailija
5/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!Nyt alkoi laihis :DDD Kamaliaa,hyiiii!!!!!Taitaa olla Jenkkilästä kuvattu!!!Jenkit syö vähän paskemmin kuin me,onko siinä syy?

Vierailija
6/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 13:52"]

noi ei taida olla ihan normi finnejä vaan jotain mätäpaiseita ja kystiä.

[/quote]

Miten ne sitten syntyvät? En tosiaankaan tajua. Ap.

Vierailija
7/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tässäpä hyvä av-laihis. Karmeimmat kuvat vaan pinoon. Mullakin meinasi lentää laatta kun olin just syönyt ennen kun menin avaaman linkin. Voipi olla ettei vähään aikaan mikään maistu.

Vierailija
8/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jotkut mätäpaiseet voi tulla vaikka jostain itikan puremasta tms..joku asiantuntija voisi valaista asiaa. Olen tommosia hirveitä paiseita nähnyt varsinkin keski-ikäsillä miehillä.

Vierailija
9/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 14:33"]

Eiköhän jotkut mätäpaiseet voi tulla vaikka jostain itikan puremasta tms..joku asiantuntija voisi valaista asiaa. Olen tommosia hirveitä paiseita nähnyt varsinkin keski-ikäsillä miehillä.

[/quote]

Mutta tuo tökötti ei näytä mädältä. Itselläni on tuollaista vaaleaa ainetta finneissä, mutta määrät ovat korkeintaan nuppineulan pään kokoisia. Ap.

Vierailija
10/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuota ei voi sanoa finniksi. Enempikin joku paise. Jonkun pikku haavan kautta mennyt roskia sisälle, karva, esim. Huono verenkierto,hiertymästä bakteereja jne

Vierailija
11/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sellaisia kirsikkatomaatin puolikkaan kokoisia paisefinnejä, joka kuukausi jopa kasvoi aikanaan sarvet otsaan tai leukaan.

Siksipä katsonkin kieroon noita vapaaehtoisesti otsaansa sarvia laittavia, kun ihan finneiltä näyttää.

Ovat aivan helvetin kipeitä, eivätkä oikein koskaan kypsy, mutta ainoa tapa saada ne häipymään on saada joku pieni ilmareikä aikaiseksi siihen. Kipeää touhua. 

Jos jätti rauhaan ne vain jäivät kipeinä ihon alle vaikka puoleksi vuodeksi.

Huomasin ettei mulla ollut niitä raskausaikana, joten kun sitten alkoi taas tulla, päättelin että hormoneista johtuu (ja kun tosiaan kuukausittain noita kasvoi), ja diane novalla sainkin ihon asettumaan.

Mutta vähän verensekaista löysää märkää niistä yleensä tulee, mutta aika mielettömiä määriä.

Tosin pahin määrä, johon tarvittiin muutamia talouspaperin palasia, tuli kun puristin käsivarresta jotain pikkunäppyä, ja sen seurauksena siihen kasvoi kolmas nänni. Lopulta vedin sen saksilla auki, ja sen olisitte taatusti kans halunneet nähdä jos toi video kiinnosti.

Vierailija
12/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, kuulostaa hurjalta. Mutta mikset hakenut lääkäriltä apua? Antibiooteillahan noita kai voitaisiin hoitaa.

Vierailija
13/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä on ihossa joku ontelo, se kerää vuosien aikana talia ja rasvaa. Selässä tuollaista ei huomaa, ennen kuin se tulehtuu (ja tuokin näyttää lievästi sanottuna tosi kipeältä). Onteloita voi syntyä esimerkiksi pahan aknen seurauksena, ja ne sälyvät (ainakin minu

Vierailija
14/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljain käsin sitä puristelee. Hyi yäk!

Vierailija
15/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan kuullut sairaudesta nimeltä akne inversa? Googletapa kuvia. Niin ja ei tule muuten rasvan syönnistä... Monet sairastuneista ovat normaalipainoisia.

Vierailija
16/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole ihan 'rasvapatti'? Jos sillä ei ole huokosta, mitä kautta purkautua ulos, sellaiset voivat olla vuosikausia ellei niitä leikata pois. Minulla oli kerran pitkään rinnassa moinen (herneen kokoinen). Sitten yksi kaunis päivä se puhkesi ihon alle, tulehtui ja iho aukesi siitä itsestään sen verran että töhnä tuli ulos. Menin lääkäriin kun iho tulehtui ja taisi siinä kuumettakin hieman olla. Jotenkin ihan helposti se kuitenkin parani. Varmuuden vuoksi sen jälkeen ultrattiin ja otettiin mammografia. 

Vierailija
17/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 15:09"]

12, kuulostaa hurjalta. Mutta mikset hakenut lääkäriltä apua? Antibiooteillahan noita kai voitaisiin hoitaa.

[/quote]Antibiootteja mä söinkin vuosia nuoruusaikana, joten kaipa olin tottunut ettei lääkäristä apua saa.

Enpä saanut noista pillereistäkään korvausta aknen ja runsaiden kuukautisvuotojen hoitoon, vaikka niihin hain.

Onneksi ei ole pitkään aikaan enää ollut, vaikka tavallisia finnejä on vähän väliä, vaikka ikääkin on 43.

Vierailija
18/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on paise, ei finni. Onhan noita ihmisillä todella paljon, tervetuloa alalle =) Jos uusiutuu usein samaan kohtaan, niin koko homma kaavitaan puudutuksessa pois.

Vierailija
19/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aterooma.

Vierailija
20/23 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 15:36"]

Tuo on paise, ei finni. Onhan noita ihmisillä todella paljon, tervetuloa alalle =) Jos uusiutuu usein samaan kohtaan, niin koko homma kaavitaan puudutuksessa pois.

[/quote]

Mä olen luullut, että paiseet on sellasia mistä tulee nestemäisempää tavaraa ja tälläset missä on tuollaista kiinteempää ainetta, niin nää olisivat jotain rasvapahkuroita. Tosin tollasta sanaa ei löydy edes googlettamalla, joten se ei taida olla mikään oikea termi millekään :-).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi