Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä virkaa sinisellä liimapuikon liimalla?

Vierailija
31.07.2013 |

Ostin paketin jossa on kolme liimapuikkoa, Pritt merkkistä, puikoista yksi on sininen ja se liima on sinistä. Onko se jotenkin erilaista kuin nuo tavalliset värittömät liimat? Miksi juuri sinistä? Mulla on nyt joku aukko sivistyksessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen sinisen näkee paperista paremmin kuin valkoisen tai kirkkaan. Aukko taitaa olla ymmärryksessäsi lähinnä..

Vierailija
2/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole koskaan kohdannut moista. Olisiko se jotakin pikaliimaa tai mahdollisesti sisältö erilaista, liuotinpohjaista? Koitin googlata asiaa, mutten löytänyt ihan pikaisesti selitystä.

Kakkonen: se ei ole tyhmä, joka kysyy. Sinun käytöksesi sen sijaan on lapsellista ja ilkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä näen ihan tuon tavallisenkin, ei ole näössä vikaa. Ajattelin vaan että onko tuo nyt jotain erikoista liimaa ominaisuuksiltaan, vai vaan tavallista liimaa johon on laitettu väriä. Kai sitä saa kysyä eikä vaan arvailla. ap

Vierailija
4/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja minä... On helkkarin paljon liimaa tarvitsevia ihmisiä, joilla on näkökyky alentunut tai lapsilla ei vielä harjaantunut, värillinen liima auttaa kummasti.. Että voisiko ajatella asioita joskus muutenkin kuin oman navan kannalta. 

Halpaliimaterveisin nro 2 the bitch

Vierailija
5/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 18:51"]

Kyllä minä näen ihan tuon tavallisenkin, ei ole näössä vikaa. Ajattelin vaan että onko tuo nyt jotain erikoista liimaa ominaisuuksiltaan, vai vaan tavallista liimaa johon on laitettu väriä. Kai sitä saa kysyä eikä vaan arvailla. ap

[/quote]

Kai siitä paketistakin vois sitä infoa koittaa lukea? 

Vierailija
6/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

The original Pritt Stick with a magic twist! The Magic Blue Stick (20g) applies blue, so children can see where they have applied the glue, and then watch the blue fade away......just like magic!

Product Features

It´s magic!
Applies blue - dries transparent

The Magic Stick is bright blue however after only seconds on the paper, the blue fades and becomes transparent! Kids love this magic effect.
Not only is this super fun to watch, but the magic effect helps kids too: they can easily see where they have glued already which helps to improve accuracy.

http://www.prittworld.co.uk/en/consumer/parents-home/products/glue-products/pritt-magic-stick.html

??

Vierailija
7/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 18:59"]

Minä ja minä... On helkkarin paljon liimaa tarvitsevia ihmisiä, joilla on näkökyky alentunut tai lapsilla ei vielä harjaantunut, värillinen liima auttaa kummasti.. Että voisiko ajatella asioita joskus muutenkin kuin oman navan kannalta. 

Halpaliimaterveisin nro 2 the bitch

[/quote]

Jaha. No miksi se sininen liima on siinä samassa paketissa kahden tavallisen kanssa? Jos on huononäköinen ja tarvitsee tätä erikoisliimaa, niin joutuu siten kuitenkin 2/3 liimauksistaan tekemään sokkona, yhtään ei näe mitä liimailee? Käsillä vaan kopeloi? Ja jos se olisi lapsia varten, kaipa siinä olisi kyljessä että lapsille ja joku söpö nallen kuva? ap

Vierailija
8/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 18:51"]

[/quote]

Kai siitä paketistakin vois sitä infoa koittaa lukea? 

[/quote]

Ei lue yhtään mitään siitä väristä.

Vierailija
9/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 19:02"]

The original Pritt Stick with a magic twist! The Magic Blue Stick (20g) applies blue, so children can see where they have applied the glue, and then watch the blue fade away......just like magic!

Product Features It´s magic!
Applies blue - dries transparent

The Magic Stick is bright blue however after only seconds on the paper, the blue fades and becomes transparent! Kids love this magic effect.
Not only is this super fun to watch, but the magic effect helps kids too: they can easily see where they have glued already which helps to improve accuracy.

http://www.prittworld.co.uk/en/consumer/parents-home/products/glue-products/pritt-magic-stick.html

??

[/quote]

No tuostahan sen joku nyt selvitti! Kas kun ei tuossa paketissa tai itse puikossa puhuta yhtään mitään. Nyt selvisi tämäkin arvoitus, annanpa tuon puikon lapsille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi