Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin väsynyt tähän elämään. mies ja minä masentuneita.

Vierailija
15.08.2013 |

minulla on todettu masennus ja käyn terapiassa. Silti jaksa ihme kyllä  olla peruspositiivinen, ajattelen yleensä vastoinkäymiset ja muut kannustuksena ja yritän katsoa eteenpäin elämässä. Mutta tuo ukko, mulla alkaa mennä niin hermot ja olen jo niin väsynyt. Se on tämän talon nalkuttaja ja mikään ei kelpaa, missään ei ole kuulemma onnistunut, ketään ei kiinnosta olla hänen kanssaan eikä häntä kiinnosta olla kenenkään kanssa. Ja alkaa olla jo joka paikka niin niin kipeänä ja on varmaan suolistosyöpää ja selkäsyöpää ja kaikkea vaivaa. Ei jaska käydä töissä mutta kun pakko kait se on, ku vois vaan olla kotona. Sitten illat vaan pelaa. Alkaa pää niin levitä sen kanssa.

Keneenkään hän ei oikeen pidä yhteyttä ja silti valittaa kun mulla on sosiaalista elämää mutta hänellä ei. Tänään olisi sulkapallo mitä on ennen käynyt pelaamassa, mutta ei. Ei hän enään osaa ja ei niitä kuitenkaan kiinnosta, ei ne välitä. Ja huomenna olis miestenilta niin ei, sama homma taas.

ARGH.

ja kiitos ku sain valittaa. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normia, teillä vaan on roolit vaihtuneet...

Vierailija
2/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleekohan tästä meidän elämästä enään koskaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, etten osaa riittävästi miestäni auttaa mutta eihän suostu mihinkään lähtemään apua hakemaan. mössöttää vaan kotona ja sitte nurisee mulle, että sama olis ku kuolis pois ku elämä on niin tylsää. just joo.

Vierailija
4/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ukolles että ottaa sen peukalon irti per....stä niin elämä helpottaa. Sen sijaan että natisee ja nalkuttaa tekee jotain elämänne eteen. Helpommalla kyllä pääset jos vaihdat miestä.

Vierailija
5/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 13:41"]

Sano ukolles että ottaa sen peukalon irti per....stä niin elämä helpottaa. Sen sijaan että natisee ja nalkuttaa tekee jotain elämänne eteen. Helpommalla kyllä pääset jos vaihdat miestä.

[/quote]

Sanottu on mutta eipä auta. Kyllä välillä tuntuu, että lähtis lätkimään. Mutta toisaalta, jos miehellä tosiaan masennus, olisi se aika raakaa jättää hänet sen takia yksin. Kunhan vaan tekisi jotain elämälleen tai hakisi itselleen apua niin elämä voisi helpottaa ja kummasti.

Vierailija
6/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 13:24"]

Normia, teillä vaan on roolit vaihtuneet...

[/quote]

No ei ole normaalia.

Myös meillä on mies se, jolla on jatkuvasti kivi kengässä ja herneenpalot syvällä keuhkoissa. Yritä siinä sitten olla positiivinen. Huoh!

Eikä usko, vaikka olen sanonut moneen kertaan, että hakee apua pahaan oloonsa. Kuulemma hänessä ei ole mitään vikaa. Sen jälkeen antaa ymmärtää, että minun vikanihan se on, kun häntä ahdistaa, masentaa ja vituttaa työasioista lähtien. Eikä olla edes samalla alalla töissä. Että silleen. 

Vierailija
7/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin, se netti kiinni ja pelit pois. Jos ihminen ei ole läsnä omassa elämässä, niin tottahan hän voi huonosti. Aluksi tekee kipeää, mutta ulos on lähdettävä ja hankalat tunteet kohdattava. Tai jää niiden vangiksi. Ei auta kuin pakko, mies on pakotettava pois koneelta ja muuhun puuhaan. Kunhan ei mene ryyppäämiseksi ja mässäilyksi.

Vierailija
8/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi kannattaisi lopettaa se jokailtainen pelaaminen. Käykää yhdessä lyhyellä kävelyllä. Pienin askelin. Puhe tossa ei auta, tarvitaan tekoja.

Vierailija
9/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä saat aikuisen ihmisen pois siitä pelien äärestä ja pakotettua johonkin? Jääräpäisyyden kuningas kun on muutenkin.

Vierailija
10/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Minullakin oli paljon pelaava ja kaikkia syyttävä exä, mikään ei ollut hyvin. Kun hän muutti pois (avioero ja lapsia ja taloudellisesti katastrofi) tuntui kuin iso kivitalo olisi nostettu pois päältäni. Se tunne kantaa edelleen!