Mikä olisi hyvä lisäravinne, josta.saisi vitamiinit ja hivenaineet yms?
En halua verkostomarkkinointi juttuja vaan apteekin tai luontaistuotekaupan. Onko kokemuksia?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on perussairaudesta johtuva paha fatiikki. Huonoimpina päivinä jaksaa olla hereillä vain 4 tuntia vuorokaudesta. Olin melkein 10 vuotta pois työelämästä ja meinasin joutua monta kertaa työkyvyttömyyseläkkeelle. Etsin pitkään apua tuohon fatiikkiin. Testasin erilaisia vitamiineja ja muotijuttuja. Karnosiinit, kalaöljykapselit, jne. Mikään ei auttanut.
Sitten kaveri suositteli Mivitotal Flexiä ja se oli kuin Asterixin taikajuomaa. Uupumukset ja väsymykset pysyivät koko päivän poissa kun otti aamulla vain 2 ruokalusikallista. Tästä on aikaa jo 10 vuotta ja aloin käyttämään sitä säännöllisesti joka aamu. Pystyin palaamaan työelämään ja mitään ongelmia ei ollut koko 10 vuoden aikana.
Kuten tiedätte niin kaikki hyvä loppuu aikanaan ja n. vuosi sitten Mivitotal Flexin valmistus lopetettiin ja tilalle tuli muka vastaava tuote Mivitotal sport. Tällä ei kuitenkaan ole vastaavaa uupumusta poistavaa vaikutusta ja paha fatiikki palasi. Sanoohan sen jo pulta edullisempi hintakin ettei voi olla sama tuote.
Yritin jäljittää ja selvittää että mikä siinä vanhassa Flexissä oli se taikajuoman osanen, mutta en ole onnistunut sitä löytämään. Ehkä se oli useiden aineiden sopiva suhde. Viimeinen vuosi on ollut yhtä tuskaa kun ei jaksa mitään. Työkyvyttömyyseläke taitaa olla edessä. Löytyisipä joku yhtä hyvä tuote tilalle.
Kokeile, jos Regulat toimisi sinulla. Minulla se on auttanut uupumukseen.
Fenylalaniini on myös yksi, unikinoli (nimenomaan tämä muoto) ja/tai Vitacell Robuvit ja PQQ, jotka tukevat mitokondrioita, jos uupumus johtuu siitä, ettei keho tee energiaa.
Ei ole mitään unikinoli muotoa. Toi nyt on vaan myyjän keksimä bärndisana.
Oli kyllä joku "parempi" muoto, siis oikeasti ja tutkitusti parempi, mutta siinä oli joku ihan kauhea haittavaikutus.
Vierailija kirjoitti:
D-vitamiinia käytetään rotanmyrkyssä. Ei liene terveellistä?
Jestas, miten ihminen voi kirjoittaa typeriä. 🤣
Vitamin Code Whole Fool Multivitamin
Naturelo Whole Fool Multivitamin
Now Supplementes Eve (tai Adam)
Olen testannut satoja multivitamiinejä ja noi on ne parhaat.
Lukekaa vaikka ne asiakkaitten arvostelut jos epäilette että kusetan.
Vierailija kirjoitti:
Vitamin Code Whole Fool Multivitamin
Naturelo Whole Fool Multivitamin
Now Supplementes Eve (tai Adam)Olen testannut satoja multivitamiinejä ja noi on ne parhaat.
Lukekaa vaikka ne asiakkaitten arvostelut jos epäilette että kusetan.
Asiakkaiden arvostelut voi olla ihan kenen tahansa kirjoittamia. Itse luotan paljon enemmän tunnettuihin laatumerkkeihin kuten esim. Solgar ja Skip.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on perussairaudesta johtuva paha fatiikki. Huonoimpina päivinä jaksaa olla hereillä vain 4 tuntia vuorokaudesta. Olin melkein 10 vuotta pois työelämästä ja meinasin joutua monta kertaa työkyvyttömyyseläkkeelle. Etsin pitkään apua tuohon fatiikkiin. Testasin erilaisia vitamiineja ja muotijuttuja. Karnosiinit, kalaöljykapselit, jne. Mikään ei auttanut.
Sitten kaveri suositteli Mivitotal Flexiä ja se oli kuin Asterixin taikajuomaa. Uupumukset ja väsymykset pysyivät koko päivän poissa kun otti aamulla vain 2 ruokalusikallista. Tästä on aikaa jo 10 vuotta ja aloin käyttämään sitä säännöllisesti joka aamu. Pystyin palaamaan työelämään ja mitään ongelmia ei ollut koko 10 vuoden aikana.
Kuten tiedätte niin kaikki hyvä loppuu aikanaan ja n. vuosi sitten Mivitotal Flexin valmistus lopetettiin ja tilalle tuli muka vastaava tuote Mivitotal sport. Tällä ei kuitenkaan ole vastaavaa uupumusta poistavaa vaikutusta ja paha fatiikki palasi. Sanoohan sen jo pulta edullisempi hintakin ettei voi olla sama tuote.
Yritin jäljittää ja selvittää että mikä siinä vanhassa Flexissä oli se taikajuoman osanen, mutta en ole onnistunut sitä löytämään. Ehkä se oli useiden aineiden sopiva suhde. Viimeinen vuosi on ollut yhtä tuskaa kun ei jaksa mitään. Työkyvyttömyyseläke taitaa olla edessä. Löytyisipä joku yhtä hyvä tuote tilalle.
https://www.life.fi/Mivitotal-Flex
"Mivitotal Flex on vahva, nestemäinen monivitamiini, joka antaa lisäenergiaa arkeen ja treeniin. Laktoositon. Mivitotal Flex sisältää samat yli 100 ravintoainetta kuin Mivitotal Plus sekä lisäksi suorituskykyä tehostavaa riboosia, L-karnitiinia ja L-tauriinia. Näiden ansiosta Mivitotal Flex on piristävä ja erinomainen monivitamiini erityisesti aktiivisille ja runsaasti liikuntaa harrastaville ihmisille."
D-vitamiinia käytetään rotanmyrkyssä. Ei liene terveellistä?