Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä ammattikorkeakouluun kun joutuisin nostaa jotain lainaa?

Vierailija
14.08.2020 |

Eihän tossa oo mitään järkeä, kun ei ole edes varmaan saako työpaikkaa. Ja vihaan ottaa jotain lainoja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/9 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun pakko ole sitä nostaa. Tee töitä opintojen ohella. Niin tekee moni muukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun pakko ole sitä nostaa. Tee töitä opintojen ohella. Niin tekee moni muukin.

Stressaan niin paljon että tuntuu että pää ei kestäis samaan aikaan töitä ja opiskelua

Vierailija
4/9 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit et mene. Helppoa!

Vierailija
5/9 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tulevaisuudessa amiksen ja kaksoistutkintojen suosio lisääntyy. Jos menee korkeakouluun voi olla yli 30 000 euron laina takaisinmaksettavana. Omassa korkeakoulussani on saanut lisäaikaa jos opintojen venyminen on johtunut työssäkäynnistä mutta muuttuu tänä syksynä. Tälläkin hetkellä useat ihmiset makselevat opintolainoja takaisin tuistaan. Jos ei työllisty, opiskeluaikaa seuraa toinen kituuttamisen aika ja sitten ihmetellään kun ei lapsia synny.

Vierailija
6/9 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali... Suomessa sentään on ilmainen korkeakoulutus ja sinä kitiset jostain lainasta josta ensinnäkin saa ison hyvityksen jos valmistuu ajallaan. Töitä et jaksa tehdä niin se on sinun ongelmasi. Vaikutat niin negatiiviselta ihmiseltä että ehkä kannattaisi antaa koulupaikka jollekin toiselle. 

Vierailija
7/9 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin menet töihin ja opiskelet samaan aikaan. Ihme tekosyitä taas. Myönnä edes itsellesi, että olet itse menestymisesi este. 

Vierailija
8/9 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on. Elämä on valintoja. Itse otin lainaa kaksi vuotta, kun oli pakko ostaa lapsille ruokaa ja vaatetta. Toisen ja kolmannen opiskeluvuoden jälkeen olin koko kesän töissä ja laina jäi onneksi vajaaseen 6000euroon.

Vierailija
9/9 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ottaa sen halpakorkoisen lainan ja sijoittaa. Pelkkää voittoa.

Toki jos asenne opiskeluun on yleisesti ”mitä järkeä”, niin sit niihin hanttihommiin vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi