Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen Hermesin laukun valitsisin lahjaksi?

Vierailija
14.08.2013 |

Muilla palstoilla on aika hiljaista joten kysäisenpä täällä jos pystyisitte vähän jeesaamaan: minulla on parin vuoden päästä nelikymppiset, ja mieheni lupasi ostaa minulle lahjaksi Hermesin laukun jota olen halunnut sitten Sinkkuelämää-sarjan. Sarjaa seuranneet muistavat varmaan sen jakson jossa Samantha yritti päästä laukkujonon ohi käyttämällä julkkiksen nimeä hyväkseen? Siitä lähtien olen kyseistä käsintehtyä laatulaukkua himoinnut. Mies varmaan jo kyllästynyt kun olen puhunut siitä iät ja ajat, joten voi olla että siksi sponsoroi sen :)

No joka tapauksessa, jonot ovat edelleen vuodesta kahteen joten nyt olisi korkea aika alkaa päättämään laukun malli, koko, nahka, väri ja metalli, vaikka vielä en ole edes päättänyt lopullisesti Birkinin tai Kellyn välillä. Birkin on kai helpompi koska sitä voi pitää auki kääntämällä läpän sisään, toisaalta aika huono taskuvarkaiden takia. Kelly olisi klassisempi laukku ja olen aina ihaillut Grace Kellyä joka teki laukun tunnetuksi ja nimettiin hänen mukaansa, mutta kyseinen laukkumalli näyttää siltä että on hankalampi saada auki.

Väri ei mikään kovin räikeä tai muotiväri, mutta ei mikään liian tavallinenkaan, nahka sitä perus togo tms. nahkaa sillä en usko että mies ostaa minulle krokotiilinnahkaista joka 5-6 kertaa kalliimpi kuin tavallisempi vuohennahkainen.

Koko varmaan 30 tai 35, sillä 40 näyttää liian suurelta ja siitä tulee painava kun sen täyttää, ja metallina ehkä mieluummin hopeansävyinen palladium koska se näyttää jotenkin nuorekkaammalta kuin kultainen. Käytännössä en siis halua näyttää "Demi-lehden pissikseltä" mutta en myöskään "Gloria-lehden keski-ikäiseltä tädiltä" laukkuni kanssa, vaan ehkä jotain siltä väliltä ;)

Onko teillä malli- ja väriehdotuksia?

Täytyy sanoa että onneksi näitä ei Suomessa paljon näe, eikä ole mikään "blogilaukku", enkä usko että moni tunnistaa sitä arvokkaaksi laukuksi mikä on tietysti pelkästään hyvä asia.

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kommentaattori tämän palstan mode? Joku kirjoitti jonnekin joskus niin.

Vierailija
102/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 12:28"]

[/quote]

No siltä se alkaa vaikuttaa, näissä poistoissa ei kyllä ole mitään päätä eikä häntää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi the bag laukku ilmestyy ekaa kertaa blogikuviin heti kun täällä tällainen Hermeslaukkuketju ja jossa epäiltiin ettei kellään suomalaisilla ole niitä oikeassa elämässään vaan että palstan satutädeillä vaan? =D

Vierailija
104/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 12:28"]

[/quote]

No siltä se alkaa vaikuttaa, näissä poistoissa ei kyllä ole mitään päätä eikä häntää!!

[/quote]

Omistaako kustantamon jonka nimissä tää keskustelupalsta on täällä ?

Vierailija
105/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen kokoelma jollain singaporelaisnaisella, onkohan hän se sama kuuluisa josta joskus ollut puhetta jollla on oma erikoisilmastoitu huone laukuilleen?

https://lh3.googleusercontent.com/-KNirJKKIs94/TYM2J95Uc7I/AAAAAAAABhU/RD-8eXfqy_I/s640/jamie+cuaca+hermes+birkin.jpg

Vierailija
106/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 13:51"]

Aikamoinen kokoelma jollain singaporelaisnaisella, onkohan hän se sama kuuluisa josta joskus ollut puhetta jollla on oma erikoisilmastoitu huone laukuilleen?

https://lh3.googleusercontent.com/-KNirJKKIs94/TYM2J95Uc7I/AAAAAAAABhU/RD-8eXfqy_I/s640/jamie+cuaca+hermes+birkin.jpg

[/quote]

Voi ei, tuohon olisi edes minkään blogikommentaattorin vaikea pistää paremmaksi! :(

Vierailija
107/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ehtii käyttämään noita kaikkia, sillä kyllä tuon näköiset laukut VAATIVAT jo sen ulkoilutuksen? :D

Vierailija
108/159 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 19:31"]

Maksattaa miehellä???

Mun mielestä on kyse synttärilahjasta jos se jäi joltain huomaamatta tai vielä jotenki epäselväks tosta otsikosta........

[/quote]

Nuo kateelliset kantturat lukevat vaan tuohon saakka että "Minkä Hermesin laukun valitsisin...", lähes sokeutuvat katkeruudesta, näkevät siinä vaiheessa vain punaista ja alkavat avautumaan, ja se olennainen osuus eli "...LAHJAKSI?" jää prosessoimatta aivoissa, tai sitten aivokapasiteetti ei vaan riitä sen ymmärrykseen että joku muu voi oikeasti ostaa vähän hintavampia lahjoja puolisolleen?

Vierailija
109/159 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni osti minulle synttärilahjaksi avo-Bemarin (joka on kalliimpi kuin tuollainen laukku eli mitäs siitä sanotte?)

Mitä ihmeellistä siinä on että haluaa hemmotella vaimoa? Ihmeen katkeraa porukkaa täällä. Toki kaipaan myös tuollaista laukkua joka matsaisi autoni väriin ;) Ehkä joululahjaksi.

Vierailija
110/159 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 19:31"]

Maksattaa miehellä???

Mun mielestä on kyse synttärilahjasta jos se jäi joltain huomaamatta tai vielä jotenki epäselväks tosta otsikosta........

[/quote]

Ap kirjoitti: "(...)mieheni lupasi ostaa minulle lahjaksi Hermesin laukun jota olen halunnut sitten Sinkkuelämää-sarjan. Sarjaa seuranneet muistavat varmaan sen jakson jossa Samantha yritti päästä laukkujonon ohi käyttämällä julkkiksen nimeä hyväkseen? Siitä lähtien olen kyseistä käsintehtyä laatulaukkua himoinnut. Mies varmaan jo kyllästynyt kun olen puhunut siitä iät ja ajat, joten voi olla että siksi sponsoroi sen (...)"

Uuvutusvoitto siis. Vastaavalla sitkeydellä olis itse jo säästänyt ja toteuttanut unelmansa samassa ajassa.  Sä suostut näkemään tässä vain kateuskortin, kun ap saa MIEHELTÄÄN ylellisen LAHJAN ja sitä kritisoivat EI TAATUSTI saa IKINÄ  mitään LAHJOJA MIEHELTÄÄN (jos mitään miestä edes on, kun ovat tuollaisia emansipoituneita kakkosnelosia jotka ei osaa miestään miellyttää). Mutta ihan sama.

Mun suosikkiväri on edelleen se sininen.

Vierailija
111/159 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa haluta Cartierin kelloa 15-20 vuotta mutta ei koe sitä niin välttämättömäksi tuotteeksi että tarvitsisi sitä ja vaivautuisi säästämään siihen, vaan pärjää edullisemmalla kellolla jos hänellä ennestään hyvä sellainen.

Jos miehensä kysyy mitä arvokkaampaa ja kestävää voisi haluta lahjaksi kun täyttää esimerkiksi tasavuosia, ja ennenkaikkea jos kertabudjettia riittää, niin eikö tuollainen pitkän linjan "himotustuote" ole juuri sellainen hyvä ehdotus lahjaksi ja mies tietää myös että oikea tuote menee oikeaan osoitteeseen?

Vierailija
112/159 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ostelee minulle kaikkea, ja minä ostelen puolestani lapsille kaikkea =) Valtakunnassa siis kaikki hyvin.

Vierailija
113/159 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsytystä tai ei, ainakin sillä on MIES ja vielä mies joka lellii :)

Monilla teistä ei käytöksenne perusteella ole edes (enää) miestä, tai sitten se mies on sellainen tapaus joka makaa vaan toimeettomana sohvalla ja jos kyselette siltä jotain kalliimpaa luksuskassia niin se murahtelee vaan ja kaivaa sekä raapii omia hikisiä "kassejaan" vastaukseksi.

Vierailija
114/159 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 10:55"]

Meillä mies ostelee minulle kaikkea, ja minä ostelen puolestani lapsille kaikkea =) Valtakunnassa siis kaikki hyvin.

[/quote]

Entä se miesparka? Ostaako kukaan sille mitään?

Vierailija
115/159 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 10:58"]

Monilla teistä ei käytöksenne perusteella ole edes (enää) miestä, tai sitten se mies on sellainen tapaus joka makaa vaan toimeettomana sohvalla ja jos kyselette siltä jotain kalliimpaa luksuskassia niin se murahtelee vaan ja kaivaa sekä raapii omia hikisiä "kassejaan" vastaukseksi.

[/quote]

Vasemmalla harmaa birkin, oikealla strutsinnahka-kelly.

Palsta mamma elää miehen kasseista, kirjaimellisesti.

Vierailija
116/159 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat laukut omistavana voin sanoa, että kummassakin on puolensa. Halusin Kellyn ihan ensimmäisenä juurikin sen klassisuuden vuoksi. Tulee erittäin naisellinen fiilis, kun sitä kantaa, koska siinä vain on sitä jotain :) Birkin on käytännöllisempi kahden kantokahvansa vuoksi, mutta itselläni Kelly taas on käytännöllisemmän värinen (valkoinen) ja siitäkin syystä ollut enemmän käytössä. Birkinin hankin räväkän punaisena ja se onkin sellainen spesiaalimpi laukku, joka ei kulu päivittäisessä käytössä vaan voin ottaa sen aina silloin tällöin käyttöön väriläiskänä. Arvoisensa laukkuja, jotka saavatkin mielestäni olla huomiotaherättävän värisiä.

Haaveilen kuitenkin klassisemman/neutraalimman värisestä Birkinistä. Saatan tosin haaveilla vielä hetken, sillä ei noita ihan joka vuosi kyllä ostella :D

Vierailija
117/159 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 10:55"]

[/quote]

Entä se miesparka? Ostaako kukaan sille mitään?

[/quote]

Itseasiassa kyllä, eli minun anoppi ostelee pojalleen kaikkea :D

Vierailija
118/159 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 10:58"]

[/quote]

Vasemmalla harmaa birkin, oikealla strutsinnahka-kelly.

Palsta mamma elää miehen kasseista, kirjaimellisesti.

[/quote]

Hyi teitä, nyt en enää voi katsoa strutsinnahkalompakoita ja muuta silläaiemmin niistä tuli mieleen finninaamainen teini ja nyt vielä pallejaan kouriva mies!!!! Sellainen Pokka Pitää Onslow:n (se Hyacint Bucketin siskon mies?) näköinen sohvapötsi!!!

:DDD

Vierailija
119/159 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammojen uusi tiimitunniste = ukkojensa merkkipallikassit :D :D :D

Vierailija
120/159 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä