Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen Hermesin laukun valitsisin lahjaksi?

Vierailija
14.08.2013 |

Muilla palstoilla on aika hiljaista joten kysäisenpä täällä jos pystyisitte vähän jeesaamaan: minulla on parin vuoden päästä nelikymppiset, ja mieheni lupasi ostaa minulle lahjaksi Hermesin laukun jota olen halunnut sitten Sinkkuelämää-sarjan. Sarjaa seuranneet muistavat varmaan sen jakson jossa Samantha yritti päästä laukkujonon ohi käyttämällä julkkiksen nimeä hyväkseen? Siitä lähtien olen kyseistä käsintehtyä laatulaukkua himoinnut. Mies varmaan jo kyllästynyt kun olen puhunut siitä iät ja ajat, joten voi olla että siksi sponsoroi sen :)

No joka tapauksessa, jonot ovat edelleen vuodesta kahteen joten nyt olisi korkea aika alkaa päättämään laukun malli, koko, nahka, väri ja metalli, vaikka vielä en ole edes päättänyt lopullisesti Birkinin tai Kellyn välillä. Birkin on kai helpompi koska sitä voi pitää auki kääntämällä läpän sisään, toisaalta aika huono taskuvarkaiden takia. Kelly olisi klassisempi laukku ja olen aina ihaillut Grace Kellyä joka teki laukun tunnetuksi ja nimettiin hänen mukaansa, mutta kyseinen laukkumalli näyttää siltä että on hankalampi saada auki.

Väri ei mikään kovin räikeä tai muotiväri, mutta ei mikään liian tavallinenkaan, nahka sitä perus togo tms. nahkaa sillä en usko että mies ostaa minulle krokotiilinnahkaista joka 5-6 kertaa kalliimpi kuin tavallisempi vuohennahkainen.

Koko varmaan 30 tai 35, sillä 40 näyttää liian suurelta ja siitä tulee painava kun sen täyttää, ja metallina ehkä mieluummin hopeansävyinen palladium koska se näyttää jotenkin nuorekkaammalta kuin kultainen. Käytännössä en siis halua näyttää "Demi-lehden pissikseltä" mutta en myöskään "Gloria-lehden keski-ikäiseltä tädiltä" laukkuni kanssa, vaan ehkä jotain siltä väliltä ;)

Onko teillä malli- ja väriehdotuksia?

Täytyy sanoa että onneksi näitä ei Suomessa paljon näe, eikä ole mikään "blogilaukku", enkä usko että moni tunnistaa sitä arvokkaaksi laukuksi mikä on tietysti pelkästään hyvä asia.

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 11:09"]

Entä se miesparka? Ostaako kukaan sille mitään?

[/quote]

Kai ne ukot saa omat aluvanteensa ostettua ihan itse, nainen menee kuitenkin ostamaan ihan väärän tuumaiset ja näköiset heidän mielestään.

Vierailija
122/159 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla se palsta mamma miestään lahjoisi, pitäisi luopua jostakin sijoitusasunnosta varmaan ja eihän se käy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä, jotka ovat valmiita uhraamaan suuriakin summia saadakseen vaimonsa vaikenemaan. Esimerkiksi ap:n mies, joka on vuosikausia saanut kuulla mankumista laukun perään.

Vierailija
124/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 14:33"]

Eikö tunnu nykyaikana aika köyhältä, että pitää ostattaa miehellä käsilaukut. Paljon kivempi ostaa itse, itse ansaituilla rahoilla.

Kirkkaan sininen olisi minun valintani, jos Birkinin ostaisin, mutta en satu pitämään niistä...

[/quote]

No mitä ap:n mies saisi ostaa ap:lle syntymäpäivälahjaksi?

Vierailija
125/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 12:20"]

What, täältä on poistettu viesti, jossa kirjoitin, ettei treffien laukku ollut Mussun, Mikko niin kommenteissa kirjoittaa. :D Birkin oli luultavasti Erään Nimeltämainitsemattoman Kommentaattorin, joka sellaisen on kertonut omistavansa. Samoin ne vähän ryppyisemmät kädet luultavasti kuuluivat hänelle. Ja tämä Kommentaattori kyttää täällä ympäri vuorokauden ketjuja, joissa saattaa jotain häneen viittaavaa vilahtaa, vaikka kaikki perustuu siihen, mitä itse on kommentteihin vuosien saatossa kirjoitellut.

Voi Luajan Tähren! :D :D :D

[/quote]

Kommentaattori oli varmaan just lomailemassa Helsingissä vai olikohan se lentänyt tänne ihan vaan varta vasten noita blogitreffejä varten? Ja että saivat kuvatuksi, että The Hermes on sittenkin olemassa? 

Hauska veijari tuo Kommentaattori (jos olisin sen mies, niin häpeäisin silmät päästäni rouvasen käyttäytymistä netissä). Ja vähän tietty täytyy ihmetellä niitä blogistejakin, jos oikeesti seuraavat, mitä jossain av:lla kirjoitellaan ja sitten yrittävät nokitella takaisin. Jotenkin säälittävän kuvan antaa niiden itsetunnosta :/

Vierailija
126/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 17:41"]

What, täältä on poistettu viesti, jossa kirjoitin, ettei treffien laukku ollut Mussun, Mikko niin kommenteissa kirjoittaa. :D Birkin oli luultavasti Erään Nimeltämainitsemattoman Kommentaattorin, joka sellaisen on kertonut omistavansa. Samoin ne vähän ryppyisemmät kädet luultavasti kuuluivat hänelle. Ja tämä Kommentaattori kyttää täällä ympäri vuorokauden ketjuja, joissa saattaa jotain häneen viittaavaa vilahtaa, vaikka kaikki perustuu siihen, mitä itse on kommentteihin vuosien saatossa kirjoitellut.

[/quote]

Kommentaattori oli varmaan just lomailemassa Helsingissä vai olikohan se lentänyt tänne ihan vaan varta vasten noita blogitreffejä varten? Ja että saivat kuvatuksi, että The Hermes on sittenkin olemassa? 

Hauska veijari tuo Kommentaattori (jos olisin sen mies, niin häpeäisin silmät päästäni rouvasen käyttäytymistä netissä). Ja vähän tietty täytyy ihmetellä niitä blogistejakin, jos oikeesti seuraavat, mitä jossain av:lla kirjoitellaan ja sitten yrittävät nokitella takaisin. Jotenkin säälittävän kuvan antaa niiden itsetunnosta :/

[/quote]

Puhutaanko tässä Kommentaattorista, jolla on kuuluisa urheilijamies?

Vierailija
127/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 17:44"]

[/quote]

[/quote]

Puhutaanko tässä Kommentaattorista, jolla on kuuluisa urheilijamies?

[/quote]

Ja kukakohan se mies sitten olisi? Ihka oikeella Kommenttaattorilla ei kyllä ole urheilijamiestä. Tai on se joskus voinut urheilla mutta ei kai mitenkään tosissaan.

Vierailija
128/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä mun täytyy sanoa että miehenä hävettäisi enemmän tuo kuvien kanssa tapahtuva jokapäiväinen leveily, jota lähes jokainen bloggaaja tekee. Kuvien kera esitellään joka helevatun juttu, kuten esim tossa luksusta arjessa-blogissa, koti, vaatteet, laukut, meikit, kengät, matkat, piha jne jne.

kaikkien miehethän varmaan blogeista tietää ja siis hyväksyvät asian, mitä se taas miehistä kertoo???

Vierailija
129/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä, eli minun mieheni ei antaisi minun pitää blogia ja esitellä kaikkea mitä hän on minulle ostanut, sen verran paljon minuun mennyt rahaa että vähän kieltämättä hävettää mutta hänen tulonsa ovat noin kuusinkertaiset minun tuloihini verrattuna joten siinä tapauksessa jokseenkin ymmärrettävää, sanovat ystävänikin. Sitten kun saan häneltä oman Hermesin laukun niin hän ei tykkäisi hyvää jos leveilisin sillä netissä. Oranssi Birkin hopeansävyin on alkanut kiinnostamaan entistä enemmän nyt, katsotaan miten käy ;)

Vierailija
130/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 15:39"]

Eikö tunnu nykyaikana aika köyhältä, että pitää ostattaa miehellä käsilaukut. Paljon kivempi ostaa itse, itse ansaituilla rahoilla.

[/quote]

Minun mieheni pakottaa minut ostamaan näitä ihanuuksia kuten laukkuja, ja sitten kun olemme maksamassa niin ottaakin oman maksukorttinsa esiin :) Ehkä hänen Platina-Amex antaa paremman kuvan liikkeessä kuin minun perusmallinen Visa, ja sen ansiosta meille tarjoillaan usein shampanjaa tai kahvia kaupanteon jälkeen.

[/quote]

Ai oikein shampanjaa :D

Minut  on kasvatettu siihen, että tytöt voivat opiskella ja mennä hyväpalkkaisiin töihin ja maksaa itse käsveskansa ja sihijuomansa, joten munmiesjutut kuulostavat lähinnä huvittavilta tai säälittäviltä, vähän riippuen miltä kannalta katsoo. 

Vierailija
131/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on kasvatettu niin että säästän omat rahani, ja tuhlaan miehen rahat. Mutta minulla olikin fiksu mummo ja on fiksu äiti :) Rikaskin vielä.

Vierailija
132/159 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 23:58"]

Minut on kasvatettu niin että säästän omat rahani, ja tuhlaan miehen rahat. Mutta minulla olikin fiksu mummo ja on fiksu äiti :) Rikaskin vielä.

[/quote]

Yksinhuoltajuus haisee kolmesta sukupolvesta mailin päähän :D

Vierailija
133/159 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 00:17"]

[/quote]

[/quote]

Ei, vaan meidän suvun miehet ovat tienanneet rahaa ja naiset nauttineet elämästä. Siksi meidän suvun naiset ovat aina onnistuneet pitämään miehensä koska ovat aina näyttäneet hyvältä ja edustavilta :) Eli ei ole yksinhuoltajia pahemmin näkynyt meidän suvussa.

Vierailija
134/159 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset näyttävät itkevän täällä palstalla harva se päivä että mies on sitä ja mies on tätä ja että miten kurjaa on. Jos useampi mies olisi noin hyvin koulutettu että osaa ja viitsii hemmotella naistaan ihanilla asioilla ja tavaroilla välillä, niin takaan että tämän maan avioerotilastot näyttäisivät aika vähäisiltä ja että naiset olisivat keskimääräistä onnellisempia parisuhteessa.

Vierailija
135/159 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 00:17"]

[/quote]

[/quote]

Ei, vaan meidän suvun miehet ovat tienanneet rahaa ja naiset nauttineet elämästä. Siksi meidän suvun naiset ovat aina onnistuneet pitämään miehensä koska ovat aina näyttäneet hyvältä ja edustavilta :) Eli ei ole yksinhuoltajia pahemmin näkynyt meidän suvussa.

[/quote]

Suurin osa yksinhuoltajista on sitä omasta halustaan. Itsenäisenä ei ole tarvetta miehille ja voi itse tehdä miten haluaa. Säälin alistuneisuuttasi ja en todellakaan ole kateellinen yhdellekään jalkavaimoille. Pystyn kyllä ostamaan Hermeksen laukun mutta minusta se on jo turhan kallis.

Vierailija
136/159 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olettekin tosi hyviä esimerkkejä tyttärillenne siinä, miten elämässä oikeasti pärjätään. Ei ihme, ettei naisia oteta asiallisesti oikein missään, kun asenne on tuollainen, että ollaan olemassa vain että näytettäis näteiltä ja kupattais miehiltä rahat...

Vierailija
137/159 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja OMALTA MIEHELTÄÄN vastaanottava nainen on teidän mielestä aina:

-prostituoitu

-alistettu

-tyhmä

-jalkavaimo

-avuton

-epätasa-arvoinen

Jo on aikoihin eletty!

KUKA on opettanut teidät ajattelemaan noin pienisieluisesti ja ahdasmielisesti???

Itse epäilen että taitaa vaan kateus taas puhua, tyypillinen suomalainen sellainen.

Vierailija
138/159 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 17:30"]

Kirkkaan sininen olisi minun valintani, jos Birkinin ostaisin, mutta en satu pitämään niistä...

[/quote]

No mitä ap:n mies saisi ostaa ap:lle syntymäpäivälahjaksi?

[/quote]

Ihan sama. Ostakoon vaikka hiukkaskiihdyttimen. Miehen rahoilla se kuitenkin on ostettu.

Vierailija
139/159 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nuo jotka eivät miehiltään koskaan mitään saa, ja käyttävät täällä itsenäisyyttään tekosyynä, ovat itse aiheuttaneet sen omalla surkealla käytöksellään tai jatkuvalla nalkutuksellaan!

Taitaa miehet mieluummin ostella niitä ihania juttuja salarakkailleen kun sille nalkuttavalle kotona makaavalle ja netissä muita naisia haukkuvalle jokinorsulle ;D ;D ;D Sellaisia ne kohtaloonsa alistuneet naiset vasta ovatkin.

Vierailija
140/159 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella tyttärelläni on Hermesin laukut. Oletan niiden olevan feikkejä koska niitä on melko mahdoton varastaa ja ne ovat niin kalliita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan