Virtsatietulehdun aina seksin jälkeen, miten olette päässeet vaivasta?
Mulla on uus miesystävä ja 2 kertaa seksiä ja 2 virtsatietulehdusta. Miten uskallan enää =(
Aikaisemmin ei ole ollut vastaavaa. Onko meillä epäsopivat kemiat??
Kommentit (111)
Mulla loppui kun kondomi käytössä.
Kaksi vaihtoehtoa, joko aina seksin yhteydessä yksi ab tabletti tai sitten koko ajan estolääkitys. Kun noin selkeästi osuu seksiin, niin seksiä ennen yksi tabl tai jos kovin suunnittelematon, niin juuri sen jälkeen.
Oot löytäny jostain miehen jolla granny-fetissi.
Vierailija kirjoitti:
ei kakkosesta ykköseen enään.
se oli vahinko.
t.muhammad
Olet muhamadi oikeassa! Aina vain kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli sama eksän kanssa, loppujen lopuksi olin niin vituttunut että rupesin päivittäin ottamaan omenaviinietikkakylpyjä. Eli aina päivän päätteeksi (oli seksiä tai ei) laitoin vannaan vettä ja roiman turauksen omenaviinietikkaa, ja sitten istuin siihen n. 10 minuutiksi päivittäin. Tämän lisäksi myös 1000 mg c-vitamiinitabletit, D-mannoosi, karpalopillerit. Vuoden aikana söin 5 antibioottikuuria niin oli hermo vähän kireällä. Omenaviinietikkasessioiden jälkeen ei ole tulehduksia ollut.
Eiks omenaviinietikka toosassa kirvele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli sama eksän kanssa, loppujen lopuksi olin niin vituttunut että rupesin päivittäin ottamaan omenaviinietikkakylpyjä. Eli aina päivän päätteeksi (oli seksiä tai ei) laitoin vannaan vettä ja roiman turauksen omenaviinietikkaa, ja sitten istuin siihen n. 10 minuutiksi päivittäin. Tämän lisäksi myös 1000 mg c-vitamiinitabletit, D-mannoosi, karpalopillerit. Vuoden aikana söin 5 antibioottikuuria niin oli hermo vähän kireällä. Omenaviinietikkasessioiden jälkeen ei ole tulehduksia ollut.
Eiks omenaviinietikka toosassa kirvele?
Ei kirvele, toosahan on itsekin vähän hapan. Ja ei sitä etikkaa laimentamattomana edes käytetä. Laitoin aina ehkä 2-3 ruokalusikallista johonkin 3 litraan vettä, tuo ei ole hirveän äksy liuos. Löysin vinkin jostain netin syövereistä ja tekisin tätä uudestaankin jos tulehduskierre vielä joskus alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kondomi auttaa
Miten? Jos ne on ne omat bakteerit, mitkä tulehduksen aiheuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä jonkun mainoskekkulin testiversio sellaisesta ”otetaanpas se arkijärki nyt käyttöön”-radiomainoksesta?
Pesu ennen, pisu jälkeen, heti kun mahdollista 2 vahvaa karpalokapselia + 500 mg c-vitamiinia. Seuraavana päivänä karpalokapselit + c-vitamiini aamulla ja illalla, tarvittaessa sama vielä seuraavanakin päivänä.
Rakenteellinen juttu, pääasiassa omat bakteerit aiheuttavat tulehduksen. Vaiva helpottaa kyllä ajan mittaan, mutta pitkä tauko tai uusi kumppani aiheuttaa helposti uuden kierteen.
Tsemppiä!
E-colia löytyi pissanäytteestä, vaikkei peppujuttuja edes harrastettu. Gyne varattu, josko sais apua. Apteekissa sanoivat, että estolääkitystä käytetään lähinnä vaipoissa olevilla vanhuksilla.
Ap
Sellaista se on syntisen hn elämä...
Miehen siemenneste sekoittaa ph:ta emättimessä ja altistaa tulehduksille, etenkin, jos miehellä on hoitamaton diabetes. Kumi ehdottomasti kokeiluun ja, jos ei tehoa, niin seksiä voi harrastaa ilman yhdyntää.
Minulla vain yksi mies on aiheutranut tätä ongelmaa, eikä ollut isomunainen.
Vierailija kirjoitti:
Aina pissalle seksin jälkeen!
Kuinka pian?
Oletko ap minkä ikäinen? Jos olet vaihevuosi iässä, kannattaa ehdottomasti käyttää säännöllisesti esim.vagifem puikkoja tai ovestin. Limakalvot kuivuu sisältä ja ulkoa kun estrogeeni vähenee. Itsellä on käytössä ja tulehukset loppuneet, liukkari myös seksissä ja vitamiinit joita täällä jo mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina pissalle seksin jälkeen!
Kuinka pian?
No käytännössä heti kun on valmista. Ei siis jäädä lojumaan kainaloon vaan heti vessaan. Tällä tavoin toimien en ole 20 vuoteen enää saanut tulehduksia.