Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsatietulehdun aina seksin jälkeen, miten olette päässeet vaivasta?

Vierailija
13.08.2020 |

Mulla on uus miesystävä ja 2 kertaa seksiä ja 2 virtsatietulehdusta. Miten uskallan enää =(
Aikaisemmin ei ole ollut vastaavaa. Onko meillä epäsopivat kemiat??

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokenut.. parisuhdetta takana jo 5v.. edelleen joudun ottamaan estolääkkeeen satunnaisesti seksin jälkeen (oireilu alkaa nopsasti). Yleensä silloin jos en seksin jälkeen mene heti vessaan ja huuhtase samalla bideellä alapäätä. Vmäinen vaiva. Edellinen suhde kesti yli 10v ja tätä vaivaa ei ollut. Nykyisen kanssa on, vaikka luulisi että ois jo tasaantunut tilanne, mutta ei. Eikai eritteet matchaa vaikka muuten homma toimii.. Eli siis suositus on estolääke (1kpl aina seksin jälkeen) niin loppuu kärvistely

Vierailija
62/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman kokenut.. parisuhdetta takana jo 5v.. edelleen joudun ottamaan estolääkkeeen satunnaisesti seksin jälkeen (oireilu alkaa nopsasti). Yleensä silloin jos en seksin jälkeen mene heti vessaan ja huuhtase samalla bideellä alapäätä. Vmäinen vaiva. Edellinen suhde kesti yli 10v ja tätä vaivaa ei ollut. Nykyisen kanssa on, vaikka luulisi että ois jo tasaantunut tilanne, mutta ei. Eikai eritteet matchaa vaikka muuten homma toimii.. Eli siis suositus on estolääke (1kpl aina seksin jälkeen) niin loppuu kärvistely

Olisi paljon terveellisempää ja sivuvaikutuksemattomampaa, jos mies käyttäisi kondomia sen sijaan, että sinä tuhoat vastustuskykyäsi antibiooteilla. Onko mies suostunut kondomia edes kokeilemaan, vai oletko niin nössö, ettet ole sitä edes vaatinut? Ryhdistäydy nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissalle seksin jälkeen. Itse juon seksin perään vähintään puoli litraa vetta niin että mahd. nopeasti tulee pissahätä. Tämä on auttanut jo useamman vuoden, vaiva alkoi heti kun alle parikymppisenä aloitin intiimielon, ja uusi tulehdus tulee edelleen heti jos vesitankkaus ja pissaus unohtuu.

Vierailija
64/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pissalla aina heti seksin jälkeen.

Mikäli mies pesee vehjettään saippualla niin kannattaa lopettaa sillä aiheuttaa tulehduksia, varsinkin bakteerivaginoosia.

Lisäksi ota c-vitamiinia joka päivä 500-1000mg. Sokerien vähennys myös auttaa toistuvissa virtsatulehduksissa.

Vierailija
65/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa pestä kulli ennen seksiä. Seksin jälkee sun kannattaa käydä pissillä ja tehdä alapesu.

Näin tehtiin ja tokalla kerralla tosi huolellisesti. Ei auttanut.

Ap

Pesu pelkällä vedellä ja seksin jälkeen heti pissalle. Reilusti c-vitamiinia ja vettä joka päivä.

Vierailija
66/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle lääkäri määräsi otettavaksi yksi antibioottitabletti seksin jälkeen. Auttoi. Juttele lääkärin kanssa.

Antibiootteja ei kannata syödä kuin viimeisenä vaihtoehtona.

Vierailija
67/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko vaikuttaa, että miehellä on tosi iso vehje? Hankaa enemmän kuin aikaisemmat. Mulla on jo vaihdevuodet ja liukkaria käytettiin reilusti, kuten aikaisempienkin kanssa.

Ap

Kyllä, hankaa enemmän virtsaputkensuuta.

Vierailija
68/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina pissalle seksin jälkeen!

No miten onnistuu muka!?? Itse en ainakaan todellakaan pysty pissaamaan orgasmin jälkeen...

Vierailija
69/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit voivat myös edesauttaa virtsatulehdusten syntyä. Kärsin kolme vuotta aivan hirvittävistä virtsatulehduksista. Kokeilin kaikki poppakonstit, mitä netistä löysin (karpalokapselit, pissaaminen ennen ja jälkeen seksin jne.), mutta mikään ei auttanut. Lopulta tajusin vaihtaa e-pillerimerkkiä, kun sitä joku jossain keskustelussa vinkkasi, ja tulehdukset loppuivat kuin seinään.

Ikinä en ole tällaisesta kuullut, ja todella todella kauan olen pillereitä käyttänyt.

Vierailija
70/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri on antanut ohjeen, että riittää, kun virtsaa viimeistään noin tunnin päästä yhdynnästä. Itse käyn yleensä mahdollisimman pian, noin 10 min päästä, ja on auttanut. Ja vaihdevuosi-ikäisellä ehdottomasti aikaisemmin suositeltu Vagifem puikko ja Ovestin voide 2 kertaa viikossa heti käyttöön. Saa apteekista ilman reseptiä.

Vierailija
71/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa sanoivat, että estolääkitystä käytetään lähinnä vaipoissa olevilla vanhuksilla.

Ap

Mitä ihmettä? Mulla on ollut estolääkitys parikymppisestä asti. Eli aina seksin jälkeen antibiootti.

Gynekologilta sain vinkin laittaa luomukookosöljyä alapäähän aina silloin tällöin. Se on auttanut pitämään myös muut tulehdukset loitolla, aiemmin sain noiden antibioottien takia tosi helposti hiivan ja sitten perään vielä bakteerivaginoosin. Nyt olen noin vuoden käyttänyt öljyä, eikä ole enää ollut mitään noista.

Kuten tulehduksista huomaat, ei ole terveellistä syödä jatkuvasti antibioottia.

Vierailija
72/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla miehenä iskee tulehdus virtsaputkeen, jos en käy seksin jälkeen heti kusella. Osa spermasta jää putkeen jos ei käy heti kusella ja se sperma tulehduttaa nopeasti.

Vierailija
73/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätäkin ääliöiden kokoontumisajoa taas seuraa, niin enpä kyllä ihmettele, miksi nykyään sanotaan, että antibiootit on menettäneet tehoaan... Syökää vaan niitä jatkuvasti, niin kyllä siitä hyvä tulee.

Vierailija
74/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten onnistuu muka!?? Itse en ainakaan todellakaan pysty pissaamaan orgasmin jälkeen...

Treenaa lihaksiasi. Ei se pissa aina hulahda ulos orgasmin jälkeen, mutta täysin mahdollista käydä pissalla. Eikä se haittaa jos vaikka 5 min yhdynnän jälkeen odottaa ennen pissalle menoa.

Vierailija
75/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaa lihaksiasi. Ei se pissa aina hulahda ulos orgasmin jälkeen, mutta täysin mahdollista käydä pissalla. Eikä se haittaa jos vaikka 5 min yhdynnän jälkeen odottaa ennen pissalle menoa.

Lisäksi voi juoda ennen seksiä niin virtsaa erittyy enemmän.

Vierailija
76/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin sinkkuaikana joskus tuli uuden kumppanin kanssa virtsatietulehdus. Usein syynä oli, että kumppanilla oli mahdollisesti huono hygienia eli liikaa bakteereja.

Kun emätin tottuu säännölliseen seksiin, niin aikanaan virtsatietulehduksetkin loppuvat.

Lääkäristä voit saada estolääkityksen (Trimopan).

Nykyisen seksikumppanin (aviomieheni) kanssa ei ole koskaan ollut virtsatietulehduksia. Hän huolehtii hyvin genitaalialueen hygieniasta, kuten myös minäkin.

Vierailija
77/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pesulla ja pissalla aina ennen seksin harrastamista ja seksin jälkeen ainakin pesulla, pissallakin jos tulee. Etukäteen pissaamisen ideana on huuhtoa virtsaputken suu omista bakteereista, jotka kulkeutuvat peräaukosta ihan itsekseen. Jossain vaiheessa oli yhdynnän yhteydessä otettava estolääkityskin vuoden ajan. Välillä huomaan jonkun asennon hankaavan, lähinnä varmaan kierron vaiheesta tai jostain muusta johtuen, ja silloin pitää vain vaihtaa asentoa vaikkei sinänsä sattuisi. Kondomi on ollut käytännössä aina käytössä eli siitä ei ole kyse.

Vierailija
78/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän huolehtisin siitä, että miehen kädet ja sormet ovat puhtaat kuin hänen genitaalialueensa. Toki yleisimmin virtsatieinfektion aiheuttaa e-coli bakteeri, joka ulosteessa majailee. Itselleni auttaa vain se, että käyn heti yhdynnän jälkeen pissalle ja pesen alapääni. Ja mies pesee etukäteen omat kätensä.

Vierailija
79/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤦‍♀️🤦‍♀️ Joo ihan on lihakset sillä seudulla kunnossa, kiitos vaan.

Vierailija
80/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka käy kusella seksin jälkeen? Siinä menee koko tunnelma ihan pilalle ellei oo joku virstafetissi. Yäk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan