Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsatietulehdun aina seksin jälkeen, miten olette päässeet vaivasta?

Vierailija
13.08.2020 |

Mulla on uus miesystävä ja 2 kertaa seksiä ja 2 virtsatietulehdusta. Miten uskallan enää =(
Aikaisemmin ei ole ollut vastaavaa. Onko meillä epäsopivat kemiat??

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja bakteerinen k*llinsa.

Vierailija
82/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa runsaampi veden juonti. Juon kolmisen desiä vettä ennen seksiä, jotta virtsasuihku sitten huuhtelee virtsaputken hyvin bakteereista. Sekoitan myös tarvittaessa karpalojauhetta veteen ja juon, jos tulee oireita. Alapesun teen myös joka vessareissun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nussitko heti uutta tuttavuutta paljaalla?

Vai tuleeko tulehdus kortsun kanssa?

Vierailija
84/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaako runsas squirttaaminen pissaamisen?

Tai ei varmaankaan kun ei ole tulehduksia estänyt.

Antibioottien syömisestä ei pidä syyllistää, nehän määrää lääkäri. Eri asia jos niitä saisi marketista itse ostaa

Vierailija
85/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina pissalle seksin jälkeen!

No miten onnistuu muka!?? Itse en ainakaan todellakaan pysty pissaamaan orgasmin jälkeen...

Treenaa lihaksiasi. Ei se pissa aina hulahda ulos orgasmin jälkeen, mutta täysin mahdollista käydä pissalla. Eikä se haittaa jos vaikka 5 min yhdynnän jälkeen odottaa ennen pissalle menoa.

🤦‍♀️🤦‍♀️ Joo ihan on lihakset sillä seudulla kunnossa, kiitos vaan.

Sitten pystyy pissaamaan vaikka paikat turvoksissa. Pitää vaan puskea pissa ulos.

Vierailija
86/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka käy kusella seksin jälkeen? Siinä menee koko tunnelma ihan pilalle ellei oo joku virstafetissi. Yäk.

😄 Ei sinne suoraan tarvitse rynnätä vaan rauhassa voi halia ja silitellä hetken. Kauhuksesi voin kertoa, että me käydään usein yhtäaikaa vessassa seksin jälkeen. Minä pissaan ensin niin valuu enimmät spermat samalla pönttöön eikä pitkin reisiä. Mies pissaa jälkeeni. Sitten jos ilta niin kainalokkain nukkumaan tai katsomaan elokuvaa. Jos taas päivä niin ruvetaan tekemään hommia kotona tai lähdetään lenkille, mitä nyt milloinkin.

Vierailija
87/111 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitohappoemätinkapseli joka yhdynnän jälkeen, loppui tulehdukset siihen.

Vierailija
88/111 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma kun alle parikymppisenä alkoi seksielämä. Söin jonkun aikaa estolääkettä, kuulemma vähintään puoli vuotta kannattaa syödä että ehtii limakalvot kunnolla parantua. Itse söin muistaakseni vuoden säännöllisesti ja sen jälkeen otin tarvittaessa, kunnes ei enää tullut tarvetta. Nykyään syön karpalokapseleita jos alkaa vähänkään tuntua sille, käytännössä jos on ollut vähän rajumpaa menoa tai useamman kerran päivässä. Ne on auttanut. E-pillerit pahensi ongelmaa minulla, ne kuivatti limakalvoja hirveästi, nykyään en enää niitä käytä niin on vähemmän kaikkia alapääongelmia.

Vierailija
89/111 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nussitko heti uutta tuttavuutta paljaalla?

Vai tuleeko tulehdus kortsun kanssa?

Kyllä se voi kortsunkin kanssa tulla.

Vierailija
90/111 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joilla on ollut estolääkitys, niin millä vuosikymmenellä se oli?

Vierailija
91/111 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
92/111 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle lääkäri määräsi otettavaksi yksi antibioottitabletti seksin jälkeen. Auttoi. Juttele lääkärin kanssa.

Siis aina antibiootti, kun on sekstattu?! Ei kuulosta kovin vastuulliselta tai edes lääkärin ohjeelta! Miten paljon niitä antibiootteja söit?

Vierailija
93/111 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle lääkäri määräsi otettavaksi yksi antibioottitabletti seksin jälkeen. Auttoi. Juttele lääkärin kanssa.

Siis aina antibiootti, kun on sekstattu?! Ei kuulosta kovin vastuulliselta tai edes lääkärin ohjeelta! Miten paljon niitä antibiootteja söit?

Kyllä tällaisia järjettömyyksiä on lääkärit määrännyt.

Vierailija
94/111 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko vaikuttaa, että miehellä on tosi iso vehje? Hankaa enemmän kuin aikaisemmat. Mulla on jo vaihdevuodet ja liukkaria käytettiin reilusti, kuten aikaisempienkin kanssa.

Ap

Oot tavannu ihanan pojan ns. syvästä Afrikasta? Luulet vielä, ettei sillä ole muita.

Vierailija
95/111 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, koska: ”ooh, se on ISO!”.

Vierailija
96/111 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan käytännöt muuttuneet. Jos 20 vuotta sitten määrättiin estolääkitystä, mut mites nykyään?

Vierailija
97/111 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, koska: ”ooh, se on ISO!”.

Noniin, menetkös siitä pippelitraumoinesi. 😌

Vierailija
98/111 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan käytännöt muuttuneet. Jos 20 vuotta sitten määrättiin estolääkitystä, mut mites nykyään?

Ihan nykyaikana on määrätty.

Vierailija
99/111 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koska jokapäivä seksiä on ja en ole nuori niin tranemax fortea karpalovalmistetta ja c- vitamiinia päivittäin, jo loppuivat tulehdukset . Ja sitten liukkaria..joka on ah ihanaa muutenkin.

Vierailija
100/111 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako miehen ronkkia peräsuoltanne niin tulehdukset loppuvat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi