Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies saa raivokohtauksia oudoista asioista

Vierailija
13.08.2020 |

Eilen: lapsen laittama kuppi tiskikoneessa. Oli laitettu "väärin". Mies raivosi ja paiskoi tavaroita vihaisesti kaappiin.

Toissa päivänä: Tiskikone, joka oli täytetty "väärin". Minä olin täyttänyt. Uhkaili erolla.

Viime viikolla: Koti ei ollut tarpeeksi siisti, lapsen leluja oli lattialla. Raivosi minulle tästäkin, sanoi mm. ettei minulla ole aivoja ym.

Suhteesta on kadonnut kaikki rakkaus, kosketus ja arvostus:( Kun otan ruman puhetavan esille, on vika aina minussa. Huolehdin aina kodin perussiisteydestä, välillä lasten kanssa jotain ei ehdi/ jotain unohtuu. Raivokohtaukset tulevat minulle puskista. Onko kellään kokemusta, mikä auttaisi? En jaksa enää ja olen onneton. Tämä on alkanut hiljalleen ja pahentunut koko ajan.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vähän aikaa miehen kanssa, joka nipotti ja valitti kaikesta mm. kuinka täyttää tiskikone. Tein melkein kaikki asiat väärin ja oli sellainen painostava ilmapiiri, vaikka hän ei olisi sanonut mitään jotenkin se sanaton viestintäkin nyt jälkeenpäin viestitti hänen pettymystä.

Kyllähän tuollaisessa suhteessa sitä on vaan varjo itsestään ja alkaa tehdä asiat oikeasti huonosti, jos toinen vaan lannistaa ja näkee huonossa valossa.

Mutta luulen että hänen ongelmat oli sisäisiä ja hänellä oli silloin paha olo, jota en nähnyt oikein tai pystynyt hänen oloaan parantamaan. Se purkautui sitten noin. Toivottavasti hän on löytänyt sopivamman kumppanin ja voi hyvin.

Aviomieheni on ihan toista maata, hänellä on lehmän hermot ja näkee asiat kauniisti hyvässä valossa. Ei nipota mistään ja on aina tyytyväinen kädenjälkeeni ja kotitöihin, olen siis kotivaimo. Ja teenkin hänelle paljon enemmän, koska noin ihanaa miestä haluaa vain miellyttää ja hyvä energia tuo sitä lisä jaksamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme