Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies saa raivokohtauksia oudoista asioista

Vierailija
13.08.2020 |

Eilen: lapsen laittama kuppi tiskikoneessa. Oli laitettu "väärin". Mies raivosi ja paiskoi tavaroita vihaisesti kaappiin.

Toissa päivänä: Tiskikone, joka oli täytetty "väärin". Minä olin täyttänyt. Uhkaili erolla.

Viime viikolla: Koti ei ollut tarpeeksi siisti, lapsen leluja oli lattialla. Raivosi minulle tästäkin, sanoi mm. ettei minulla ole aivoja ym.

Suhteesta on kadonnut kaikki rakkaus, kosketus ja arvostus:( Kun otan ruman puhetavan esille, on vika aina minussa. Huolehdin aina kodin perussiisteydestä, välillä lasten kanssa jotain ei ehdi/ jotain unohtuu. Raivokohtaukset tulevat minulle puskista. Onko kellään kokemusta, mikä auttaisi? En jaksa enää ja olen onneton. Tämä on alkanut hiljalleen ja pahentunut koko ajan.

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluu, että lähdet menemään

Vierailija
22/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei rakasta. Ja tasan tarkkaan on näin. Mies vain ei eroa, vaikka uhkailee, kun olet hyvä vaimo ja huolehdit kodin.

En katsoisi päivääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bipolla fiilikset muuttuu silmänräpäyksessä.

Vierailija
24/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on samanlainen. Jos vaikka töissä on ollut huono päivä, vikaa kaivetaan kotona ihan mistä tahansa, jotta voi oksentaa sen vi*utuksensa toisten niskaan.

Sano sille minä tai työ.

Vierailija
25/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyllä tosiaan kuulla ensin sen miehenkin näkökulma. Jotkut naiset on vain yksinkertaisesti tyhmiä ja "huolettomia". Sottapyttyjä minäkään en suvaitse vaikka olisi musta vyö suihinotossa ja sulkialihasten supistelemisessa.

"sulkia"

He he he hee.

Vierailija
26/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökö humehia? JSS

Luulen että käyttää alkoholia. Huumeet tekee päinvastaiseksi.

Jos alkoa käyttää viikonloppuisin, niin arkisin alkaa hermoja kiristää jo muutaman päivän jälkeen ja kaikki raivostuttaa.

Aivot huutaa viinaa.

Huumeissa käsittääkseni muuttuu passiiviseksi ja ei kiinnosta edes raivostuminen. Sitä makaa vain katuojassa kuollut katse silmillä ja toivoo seuraavaa huumesätkäannostaan.

Vierailija
27/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se haluu, että lähdet menemään

Bingo! Haluaa erota, mutta ei ottaa vastuuta eropäätöksestä, joten käyttäytyy kuin kuspää saadakseen sinut lähtemään, niin voi sitten esittää sukulaisille marttyyriä että vaimo jätti.

Exä teki just saman tempun ja sen sukulaiset edelleen luulee, että minä vaan yhtäkkiä keksin erota vaikka niin onnelliselta näytettiin.

Vierailija
28/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös kertoo välinpitämättömyydestä. Jos yrität enemmän, mies alkaa käyttäytyä entistä huonommin. Pariterapia tai kunnon hermostuminen voisi auttaa. Tai ei mikään. Minä käyttäydyn jo menneessä suhteessa noin kun en enää kunnioittanut toista ja kaikki oli jo ihan sama. Toinen oli kohdellut minua vuosia huonosti ja lakkasin yrittämästä.

Vierailija
29/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökö humehia? JSS

Jos alkoa käyttää viikonloppuisin, niin arkisin alkaa hermoja kiristää jo muutaman päivän jälkeen ja kaikki raivostuttaa.

Aivot huutaa viinaa.

Huumeissa käsittääkseni muuttuu passiiviseksi ja ei kiinnosta edes raivostuminen. Sitä makaa vain katuojassa kuollut katse silmillä ja toivoo seuraavaa huumesätkäannostaan.

Nyt mentiin kurvissa autolla ojan kautta katolleen pelolle niin, että multa pöllyi ja pelti rutisi. 

Vierailija
30/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Eksä raivosi siitä, kun keitin vettä ja kahvia väärin, heitin paperit väärään roskikseen, kun siivosin hänen jälkiään kämpässäni myöhään illalla kun HÄN halusi jo nukkua. On häiriintynyt ihminen ja suhde oli todella myrkyllinen. Aitoa rakkautta tai mitään aitoa tunnetta hänen puolestaan tuskin koskaan olikaan. Minä olin tietysti aivan liian herkkä ja epänormaali, kun en kestänyt normaalia juttelua :D. Ja hänen sananvapautta kuulemma törkeästi rajoitettiin, demonisoin ja mustamaalasin häntä, kun lopulta sanoin, että minulle voi puhua kauniistikin eikä jatkuvasti tarvitse olla arvostelemassa ja huomauttelemassa milloin mistäkin.

Söin myös väärin, meikkasin liikaa, minulla oli vääriä harrastuksia ja tein vähäpätöistä työtä, käytin liikaa hajuvettä...

Elämäsi on paljon ihanampaa ilman tuota ukkoa ap, usko pois. Maailmasta löytyy hyviäkin miehiä. Sellaisia jotka eivät missään nimessä halua alistaa, kontroloida ja raivota, vaan he haluavat vain, että toisella on hyvä olla heidän kanssaan ja tekevät kaikkensa, että näin olisi. Tuollainenkin mies voisi elämässäsi olla luonnehäiriöisen sijaan, mieti ap sitä.

Vierailija
31/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa exältä. Luojan kiitos ei tehty lapsia eikä menty naimisiin mutta avoliitossa asuttiin. 2 vuotta meni hyvin, sen jälkeen alkoi raivarit milloin mistäkin pikkuasiasta kuten että farkut oli laitettu narulle kuivumaan vääriin tai mehupurkki oli avattu väärin. Pelkäsin miestä noiden kohtausten aikana kun paiskoi ovia ja huusi. Ja sitten kun huomasi pelkoni, ärsyyntyi lisää. Kun koetin kysellä onko kyllästynyt minuun tai löytänyt toisen, vastaus  oli että hän ei jaksanut enää yksin siivota ja pitää järjestystä yllä. Yhtenä päivänä  join kahvia ja jätin melkein tyhjän kupin sohvapöydälle siksi aikaa että menin vessaan, tarkoitus oli hakea lisää kahvia, kohta mies tuli kotiin ja heitti huutaen kupin seinään. Se oli viimenen niitti ja muutin pois. Mies laittoi pitkään ikävöiviä viestejä ja suostuin lähtemään kahville, mutta sain huudot kun vein tarjottimen pois väärin ja hyvän muistutuksen siitä, miksi halusin erota. En tiedä, kai mies tuli hulluksi...

Vierailija
32/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökö humehia? JSS

Aivot huutaa viinaa.

Nyt mentiin kurvissa autolla ojan kautta katolleen pelolle niin, että multa pöllyi ja pelti rutisi. 

😂

Vierailija
33/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Kuka edes pysyy tuollaisen miehen kanssa ja miksi?

JSSASAP

Vierailija
34/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa exältä. Luojan kiitos ei tehty lapsia eikä menty naimisiin mutta avoliitossa asuttiin. 2 vuotta meni hyvin, sen jälkeen alkoi raivarit milloin mistäkin pikkuasiasta kuten että farkut oli laitettu narulle kuivumaan vääriin tai mehupurkki oli avattu väärin. Pelkäsin miestä noiden kohtausten aikana kun paiskoi ovia ja huusi. Ja sitten kun huomasi pelkoni, ärsyyntyi lisää. Kun koetin kysellä onko kyllästynyt minuun tai löytänyt toisen, vastaus  oli että hän ei jaksanut enää yksin siivota ja pitää järjestystä yllä. Yhtenä päivänä  join kahvia ja jätin melkein tyhjän kupin sohvapöydälle siksi aikaa että menin vessaan, tarkoitus oli hakea lisää kahvia, kohta mies tuli kotiin ja heitti huutaen kupin seinään. Se oli viimenen niitti ja muutin pois. Mies laittoi pitkään ikävöiviä viestejä ja suostuin lähtemään kahville, mutta sain huudot kun vein tarjottimen pois väärin ja hyvän muistutuksen siitä, miksi halusin erota. En tiedä, kai mies tuli hulluksi...

Mitä ihmettä. Kuka edes viitsii rähistä tuommoisista.

Vierailija
35/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt suoraan rakastaako enää. Vastaukseksi saan syyttelyä ja listan asioista, jotka teen kaiken väärin. On kuin mies olisi minulle vieras ihminen nykyään.

aloittaja

Kun vastaus ei ollut kyllä niin voinet poistua suhteesta. Pidä kuitenkin huoli että pääset poistumaan henkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti turvallisesti jos miehellä onkin päässä vakavampaa vikaa minkä on suhteen aluksi sinulta onnistunut salaamaan.

Vierailija
36/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että haistaa p..kan ja suksi vi..uun

Vierailija
37/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua:D Siis nämä vastaukset ovat niin hauskoja että naurattaisi jos ei itkettäisi. Mies on nimenomaan perfektionisti. Mutta raivarit ovat alkaneet vuoden sisällä ja pahenevat vaan pahenemistaan !

ap

Vierailija
38/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nalkuttaa myös juurikin tuosta väärin avatusta mehupurkista ja väärin suljetusta voirasiasta ...

ap

Vierailija
39/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille että haistaa p..kan ja suksi vi..uun

Minä en kehottaisi testaamaan jos uhka väkivaltaan on ilmeinen.

Vierailija
40/121 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nalkuttaa myös juurikin tuosta väärin avatusta mehupurkista ja väärin suljetusta voirasiasta ...

ap

Ihan sama mistä nalkuttaa, lähde menemään.