Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista on normaali raskaudenaikainen valkovuoto??

Vierailija
13.08.2013 |

Ja kuinka paljon sitä saa tulla että pysytään vielä normaalin rajoissa...?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin vaihtamaan alkkarit ainakin kaksi kertaa päivässä raskauden aikana. Jatkuva kosteus aiheutti mulle haavaumia alapäähän...

Vierailija
2/8 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen, et mitään normaalia ei olekaan. Jos tulee verta tai haisee pahalle, sit menisin lääkäriin tai kysyisin neuvolassa. Ja tietty jos kirkasta tulee ämpäritolkulla (noh, enemmän kuin mikään side imee), periaatteessa voi olla lapsivettäkin. Mut liman määrä ...varmaan vaihtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos molemmille vastaajille!

ap

Vierailija
4/8 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrät voi olla hyvin vaihtelevia ja koostumus myös. Ällövaroitus tähän kohtaan: itselläni muuttui valkovuoto raskauden myötä ajoittain erittäin venyväksi ja runsaaksi, siis vessassa käydessä haarovälissä saattoi roikkua pitkä limaklöntti. Nyttemmin enemmän on alkanut vaivaamaan ilmeisesti pienenpieni virtsankarkailu esim. töissä ponnistellessa. :/ Menossa rv 23+3.

Vierailija
5/8 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että kunhan vuoto on kirkasta tai vaaleaa eikä haise pahalle, ei ole mitään syytä huoleen. Vilkastunut hormonitoiminta vaikuttaa myös alapäähän ja sen eritteisiin. :)

Vierailija
6/8 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi runsasta, mutta niin kauan kun siihen ei liity kutinaa tai hajua niin ok.

Vierailija
7/8 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla siis niin runsasta, että ällöttää. Itse käytin käsisuihkua joka vessakäynnin yhteydessä ja kuivasin huolellisesti, mutta eipä siitä hirveästi ollut apua. 

Vierailija
8/8 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksua limaa