Nyt loppu palstailu
Kommentit (119)
Juu. Liian pieni fontti. Mulla on noin 140% kokoinen näyttö eikä tätä fonttia enää näe yhtä hyvin kuin se aikaisempi.
Julkaisee kommentit välillä moneen kertaan, vaikka ei laita kuin yhdesti.
Täh mulla on kyllä ihan samankokoinen, nappulat on vaan isommat jostain syystä.
Vierailija wrote:
Täh mulla on kyllä ihan samankokoinen, nappulat on vaan isommat jostain syystä.
Fontti siis
Mistä pääsee etusivulle? Ja miksi komnentointi heittää alkuun eikä näe viimeisintä kommenttia?
Ei nyt ihan kauheesti parantunut.🥴
Mitä te nyt sekoilette? Onko teidän asetukset päin peetä? Fontti on ihan samanlainen ku ennenkin, värit ja koko.
Ap, vaihda tumma teema sivustolle.
Näkyy selkeästi ainakin mobiililaitteissa. Senhän voi vaihtaa sivuston yläosastasta oikealta. Liukunäppäimellä.
Vierailija wrote:
Juu. Liian pieni fontti. Mulla on noin 140% kokoinen näyttö eikä tätä fonttia enää näe yhtä hyvin kuin se aikaisempi.
mulla näkyi ekana liian suurena ja nyt on 100% joka on liki pitäen sama kuin aiempi 125-koko
No en ole muuttanut omia asetuksia ja mullahan asetuksissa kaikki on suurennettu, fonttien pitäisi näkyä juurikin tavallista isompina, ei tavallista pienempinä.
Hei kiitos vinkistä, en ollut huomannut. Heti lakkasivat silmät kärsimästä.
Moderointi ainakaan muuttunuy yhtään vaan samaa kakkaa on eli poistuu viestejä ja viestiketjuja kun trollit niitä ilmiantaa.
loll tää on ihan hirvee kerranki täytyy olla samaa mieltä lampaiden kanssa vaihtakaa vanha takas
loll tää on ihan hirvee kerranki täytyy olla samaa mieltä lampaiden kanssa vaihtakaa vanha takas
Lisäksi hirvittävän hidas.