Miksi naiset ovat huumorintajuttomia tosikoita?
Huumorintaju ei todellakaan ole naisellinen ominaisuus. Mutta mikä olisi tärkeämpään kuin aito huumorinkukka? Elämä olisi ainakin selvästi rennompaa ja värikkäämpää.
Ehkä kyse on luovuuden eli mielikuvituksen puutteesta eli tunne-elämän surkastuneisuudesta. Psykologit liittävät huumorinymmärryksen myös älykkyyteen, sillä tunnetut huippukoomikot ja sitcomien käsikirjoittajat ovat keskimääräistä selvästi terävä-älyisempiä.
Kommentit (325)
mulla ainakin on loistava huumori :) saan sekä miehet että naiset hekottamaan ihan täysillä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:58"]
Eli et sanonut mitään uutta.
Kuten totesin Newtonin gravitaatio on identtinen Coulombin lain kanssa. Olemme ilmeisesti samaa mieltä.
Puhuit informaatioteknologiasta ja yritit väittää, että kvanttifysiikka olisi tässä oleellista. Ehdottomasti väärin. Tieteen historia osoittaa selkeästi, että informaatioteknologian mullistus ja digitaalinen vallankumous on seurausta Shannonin matemaattista oivalluksista, jotka vetävät vertoja aivan varmasti esim. Einsteinin saavutuksiin.
No, kaikki matemaattinen mallintaminen perustuu differentiaali- ja integraalilaskentaan, ei mihinkään muuhun. Ja uusi tiede syntyy empiirisen tutkimuksen kautta, jossa matemaattista mallintamista sovelletaan ilmiöiden lainalaisuuksien selvittämiseksi.
[/quote]
Jos luit alkuperäisin viestini, minä totesin ensiksi Coulombin lain samanmuotoisuuden painovoimalain kanssa. Sen takia on varsin omituista väittää vastaan kirjoituksiini toteamalla kirjoittamani asia.
Tietysti informaatioteoriaa tarvittiin informaatioteknologian syntymiseen. Siltikään, ne puolijohteisiin perustuvat laitteet, joita esimerkiksi kaikki tälle foorumille kirjoittavat ihmiset käyttävät, eivät olisi olemassa ilman kvanttimekaniikan tuntemusta.
Lause "kaikki matemaattinen mallintaminen perustuu differentiaali- ja integraalilaskentaan, ei mihinkään muuhun." ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.
Suosittelen tavikselle lisää opiskelua, jos tällaiset asiat kiinnostavat.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 22:15"]
Ei tartte käydä kouluja ymmärtääkseen, että kun 1/10000 miehestä on huippuälykäs,niin ne loput 9999 eivät ole. Muiden saavutuksilla tarvtsee päteä vain niiden, joilla ei omia ole.
[/quote]
Ei tartte edes syntyä ymmärtääkseen, että jos 1/10000 miehestä on huippuälykäs, ja 0/10000 naisesta on huippuälykäs, niin huippuälykkäitä miehiä on paljon paljon enemmän kuin huippuälykkäitä naisia.
[/quote]
Huipputyperiä miehiä on myös enemmän kuin huipputyperiä naisia. Kaipa sekin on saavutus.
[/quote]
Sinun kommenttisi on vain naisten puolueellinen näkemys, kun taas kommentti mihin vastasit perustuu faktoihin. Miehillä tyhmyys näkyy erilailla, ja ehkä myös näkyvämmin (örveltäminen, tappeleminen), siihen sinun kommenttisi perustuu.
[/quote]
Normaalijakaumako ei ole tuttu?
Miesten keskuudessa on enemmän alhaisen IQ:n omaavia kuin naisissa. Tämä homma toimii katsos kumpaakin suuntaan.
[/quote]
Ja sitten linkkiä siihen tutkimukseen mistä tuon löysit, kiitos! Ai sinullako sellaista ei ole? Holtiton lähteiden käyttö onkin naisille niin tyypillistä.
[/quote]
Jaa, et sitten itse löytänyt.
Viime vuonna naisten ÄO-tulokset muuten ylittivät miesten tulokset :D
[/quote]
Et taida edes ymmärtää omaa lähdettäsi. Tuo nimenomaan todistaa että vähä-älyisiä miehiä on vähemmän, ja älykkäitä enemmän. Esim. kun älykkyysosamäärä on 68, miesten luku on 0,25 ja naisten luku on 0,5.
Kun älykkyysosamäärä on 132, miesten luku on päälle 0,5 ja naisilla noin 0,25.
[/quote]
Ei juma, mikä tosikko!! Luuletko oikeasti, että laittaisin tosissani lähteen, joka on menarebetterthanwomen :DD Eikös tämän pitänyt olla huumoriketju? Miksi olet tuollainen tosikko :D
Alkaa lassukoilla jo huumori loppua.
[/quote]
Sullakin alkaa noi comebackit loppua. Kuulin viimeksi vastauksen joka ei sisältänyt sanaa "lassukka" vuonna 1997. Niitä aikoja!
[/quote]
No älä nyt oo tollanen tosikko.
[/quote]
Jos et huomannut niin vastaukseni oli huumoripitoinen. Kukas nyt on se tosikko?
[/quote]
Sarkasmi on vaikea laji.
[/quote]
Helppohan se on väittää että se oli "sarkasmia" sen jälkeen kun huomaa töppäyksensä. Hurr durr munkin kommentit oli sarkasmia, miks et älynny?!?
[/quote]
Ei täällä ole töpännyt kuin lassukat ja yllättäen huumorin saralla :D Ei hei kannata ottaa itseään noin vakavasti.
[/quote]
Sori mutta yleensä kun väitellään niin ollaan tosissaan. Naisilla tuo huumori näyttää yleensä tulevan väärässä paikassa, siis kesken älyllisen keskustelun, ei silloin kun sitä oikeasti tarvittaisiin.
[/quote]
Eli myönnät, että huumori on myös naisten juttu? Se, että se tulee sinulle sopimattomassa paikassa ei tarkoita, etteikö naisten huumoria laisinkaan olisi.
Olen nainen ja huumorintajuinen. Minulla on myös älyä joten kaikki vitsini eivät avaudu kaikille. Pidän itseironiasta, hienovaraisesta sarkasmista sekä jonkin verran mustasta huumorista.
Tuntuu, että ap:lla on kova kiire nostaa itseään jalustalle jotta voisi tuntea itsensä paremmaksi, sukupuolensa perusteella. Hänellä ei ehkä ole kauheasti kokemuksia naisista, eikä ainakaan kauhean hyviä.
On kurjaa, että ap kokee naiset niin pelottaviksi että ainoa keino jolla hän yrittää heitä hallita ja muuttaa vähemmän pelottaviksi, on alentaa heidät.
Tähän ei minun puoliskollani ole tarvetta ja meillä on samanlainen huumorintajukin, nauramme toistemme jutuille. :)
Feministit ovat ainakin tosi huumorintajauisia, ja ei ollenkaan tiukkapipoisia.
Vai ei huumori sovi "älylliseen keskusteluun". Tuosta älyllisestä keskustelusta voi olla montaa mieltä; tässä keskustelussa ei yksikään vielä ole osoittanut olevansa todella älykäs. Tietoa osaa netistä etsiä kukaan vaan ja muisti voi olla loistava kehitysvammaisellakin. Mutta jos alkaa inistä ettei huumori sovi älylliseen keskusteluun, se nyt on varma merkki siitä ettei ole älykästä ihmistä nähnytkään..tai sitten kyseessä on vielä lapsi, mitä eniten epäilen.
Noita kinoja tuossa välissä en jaksa lukea. Sitä vaan tulin kertomaan noista saavutuksista, että Suomessa on tehty muutamia harvoja innovaatioita ja en usko tässä ketjussa olevan ketään sellaista, joka niitä on tehnyt. Koska fiksuilla on parempaakin tekemistä kuin keskustella jossain typerällä tusinapalstalla, jota kansoittavat lähinnä haaveilevat teinitytöt ja nuoret äidit. Eikä suomalaisista miehistä kuin harva ole saanut aikaan kovinkaan paljon hyvää huumoria, huonoa on vaikka millä mitalla.
Suomalainen mieskö osaa nauraa itselleen? Ei tule ketään mieleen. Mutta itse asun täällä Pohjanmaalla ja ennen kuin menet heittämään vitsin vakavalla naamalla pohjalaismiehistä, varmistu ensin ettei ole puukkoa taskussa.
Tämän ketjun ap on kyllä selkeästi nainen. Kuuluu sarjaan "muut naiset on tyhmiä ja kamalia kanoja ja minä olen omaa luokkaani, miehet ovat niiiin paljon parempia kaikissa, mutta minä olen harvinanen muita älykkäämpi poikkeus" -ajattelijat (joita on nykyään pilvin pimein). Tai sitten jos ap on olevinaan mies, kovin on naisellinen tapa ilmaista itseään.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:58"]
Eli et sanonut mitään uutta.
Kuten totesin Newtonin gravitaatio on identtinen Coulombin lain kanssa. Olemme ilmeisesti samaa mieltä.
Puhuit informaatioteknologiasta ja yritit väittää, että kvanttifysiikka olisi tässä oleellista. Ehdottomasti väärin. Tieteen historia osoittaa selkeästi, että informaatioteknologian mullistus ja digitaalinen vallankumous on seurausta Shannonin matemaattista oivalluksista, jotka vetävät vertoja aivan varmasti esim. Einsteinin saavutuksiin.
No, kaikki matemaattinen mallintaminen perustuu differentiaali- ja integraalilaskentaan, ei mihinkään muuhun. Ja uusi tiede syntyy empiirisen tutkimuksen kautta, jossa matemaattista mallintamista sovelletaan ilmiöiden lainalaisuuksien selvittämiseksi.
[/quote]
Jos luit alkuperäisin viestini, minä totesin ensiksi Coulombin lain samanmuotoisuuden painovoimalain kanssa. Sen takia on varsin omituista väittää vastaan kirjoituksiini toteamalla kirjoittamani asia.
Tietysti informaatioteoriaa tarvittiin informaatioteknologian syntymiseen. Siltikään, ne puolijohteisiin perustuvat laitteet, joita esimerkiksi kaikki tälle foorumille kirjoittavat ihmiset käyttävät, eivät olisi olemassa ilman kvanttimekaniikan tuntemusta.
Lause "kaikki matemaattinen mallintaminen perustuu differentiaali- ja integraalilaskentaan, ei mihinkään muuhun." ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.
Suosittelen tavikselle lisää opiskelua, jos tällaiset asiat kiinnostavat.
[/quote]
No valista minua, mihin matemaattinen mallintaminen perustuu?
Olen toki itsekin perehtynyt matemaattiseen mallintamiseen, kuten tilastolliseen mallinnukseen ja systeemianalyysiin. Kaikki käyttämäni metodit perustuvat ääriarvojen löytämiseen eli differentiaali- ja integraalaskentaan. Olenko käyttänyt vääriä metodeja, vai missä näet vian, mitä sanoin. Perusteluja, kiitos!
En kategorisesti kiellä teoreettisen modernin fysiikan relevanssia, mutta digitaalinen vallankumous on seurausta Shannonin oivalluksista. Tämä on tieteen historiassa yleisesti hyväksytty.
Kvanttifysiikan yksi perusheikkous on, että se ei osaa käsitellä satunnaisuutta. Todennäköisyys käsite on liian abstrakti tähän, tarvitaan operatiivista työkalua.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 06:33"]
Vai ei huumori sovi "älylliseen keskusteluun". Tuosta älyllisestä keskustelusta voi olla montaa mieltä; tässä keskustelussa ei yksikään vielä ole osoittanut olevansa todella älykäs. Tietoa osaa netistä etsiä kukaan vaan ja muisti voi olla loistava kehitysvammaisellakin. Mutta jos alkaa inistä ettei huumori sovi älylliseen keskusteluun, se nyt on varma merkki siitä ettei ole älykästä ihmistä nähnytkään..tai sitten kyseessä on vielä lapsi, mitä eniten epäilen.
Noita kinoja tuossa välissä en jaksa lukea. Sitä vaan tulin kertomaan noista saavutuksista, että Suomessa on tehty muutamia harvoja innovaatioita ja en usko tässä ketjussa olevan ketään sellaista, joka niitä on tehnyt. Koska fiksuilla on parempaakin tekemistä kuin keskustella jossain typerällä tusinapalstalla, jota kansoittavat lähinnä haaveilevat teinitytöt ja nuoret äidit. Eikä suomalaisista miehistä kuin harva ole saanut aikaan kovinkaan paljon hyvää huumoria, huonoa on vaikka millä mitalla.
Suomalainen mieskö osaa nauraa itselleen? Ei tule ketään mieleen. Mutta itse asun täällä Pohjanmaalla ja ennen kuin menet heittämään vitsin vakavalla naamalla pohjalaismiehistä, varmistu ensin ettei ole puukkoa taskussa.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Suomalaiset miehet ovat tosikkoja, pitäisi ottaa oppia muslimimiehistä, kuten somaleista ja irakilaisista, jotka ovat hulvattoman humorisitisia ja rennon hauskoja heppuja vääntäen vitsiä päivät pitkät.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 07:04"]
Tämän ketjun ap on kyllä selkeästi nainen. Kuuluu sarjaan "muut naiset on tyhmiä ja kamalia kanoja ja minä olen omaa luokkaani, miehet ovat niiiin paljon parempia kaikissa, mutta minä olen harvinanen muita älykkäämpi poikkeus" -ajattelijat (joita on nykyään pilvin pimein). Tai sitten jos ap on olevinaan mies, kovin on naisellinen tapa ilmaista itseään.
[/quote]
Onpa lapsellisen amatöörimäistä psykologista analyysiä. No diletantteja riittää, ainakin Suomessa, jossa keskinkertaisuus kukoistaa ja voi hyvin.
Tule siis keskinkertaiseksi! Sopii oivallisesti Suomen dekadenssikulttuuriin kuin nyrkki uskovaisen naamaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 07:17"]
[/quote]
Olen samaa mieltä. Suomalaiset miehet ovat tosikkoja, pitäisi ottaa oppia muslimimiehistä, kuten somaleista ja irakilaisista, jotka ovat hulvattoman humorisitisia ja rennon hauskoja heppuja vääntäen vitsiä päivät pitkät.
[/quote]
Olin kerran kurssilla, jossa oli iranilanen. Kyllä vaan huumorintajua löytyi. Hyvin pärjäsi suomijunttien kanssa; kurssilla oli sukupuolijakauma aika tasan.
Onneks mun mies on hauska. Mä en ottais tollasta lassukkaa. Tylsimmät jutut kertoo kouluttamattomat miehet just sellasessa tietyn tyyppisessä tarinamuodossa. Naiset ja hauskat miehet vaan nauraan ja sit kaikki tajuu, mikä on hauskaa. Sinä olet yksinkertainen jos tarttet siihen jonkun tarinan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 07:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 07:17"]
[/quote]
[/quote]
Olin kerran kurssilla, jossa oli iranilanen. Kyllä vaan huumorintajua löytyi. Hyvin pärjäsi suomijunttien kanssa; kurssilla oli sukupuolijakauma aika tasan.
[/quote]
Onpa hienoa loogista päättelyä! Olet tavannut peräti yhden iranilaisen, jonka käyttäytymisen perusteella teet yleistyksen koskemaan yli miljardia muslimia ja näiden humorisuutta. Täytyy myötää, että hallitset tahattoman komiikan taidon, pisteet siitä!
Niin, onhan niitä tunnettuja muslimihumoristeja hirvittävän paljon, eiks juu?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 22:15"]
Ei tartte käydä kouluja ymmärtääkseen, että kun 1/10000 miehestä on huippuälykäs,niin ne loput 9999 eivät ole. Muiden saavutuksilla tarvtsee päteä vain niiden, joilla ei omia ole.
[/quote]
Ei tartte edes syntyä ymmärtääkseen, että jos 1/10000 miehestä on huippuälykäs, ja 0/10000 naisesta on huippuälykäs, niin huippuälykkäitä miehiä on paljon paljon enemmän kuin huippuälykkäitä naisia.
[/quote]
Huipputyperiä miehiä on myös enemmän kuin huipputyperiä naisia. Kaipa sekin on saavutus.
[/quote]
Sinun kommenttisi on vain naisten puolueellinen näkemys, kun taas kommentti mihin vastasit perustuu faktoihin. Miehillä tyhmyys näkyy erilailla, ja ehkä myös näkyvämmin (örveltäminen, tappeleminen), siihen sinun kommenttisi perustuu.
[/quote]
Normaalijakaumako ei ole tuttu?
Miesten keskuudessa on enemmän alhaisen IQ:n omaavia kuin naisissa. Tämä homma toimii katsos kumpaakin suuntaan.
[/quote]
Ja sitten linkkiä siihen tutkimukseen mistä tuon löysit, kiitos! Ai sinullako sellaista ei ole? Holtiton lähteiden käyttö onkin naisille niin tyypillistä.
[/quote]
Jaa, et sitten itse löytänyt.
Viime vuonna naisten ÄO-tulokset muuten ylittivät miesten tulokset :D
[/quote]
Et taida edes ymmärtää omaa lähdettäsi. Tuo nimenomaan todistaa että vähä-älyisiä miehiä on vähemmän, ja älykkäitä enemmän. Esim. kun älykkyysosamäärä on 68, miesten luku on 0,25 ja naisten luku on 0,5.
Kun älykkyysosamäärä on 132, miesten luku on päälle 0,5 ja naisilla noin 0,25.
[/quote]
Ei juma, mikä tosikko!! Luuletko oikeasti, että laittaisin tosissani lähteen, joka on menarebetterthanwomen :DD Eikös tämän pitänyt olla huumoriketju? Miksi olet tuollainen tosikko :D
Alkaa lassukoilla jo huumori loppua.
[/quote]
Sullakin alkaa noi comebackit loppua. Kuulin viimeksi vastauksen joka ei sisältänyt sanaa "lassukka" vuonna 1997. Niitä aikoja!
[/quote]
No älä nyt oo tollanen tosikko.
[/quote]
Jos et huomannut niin vastaukseni oli huumoripitoinen. Kukas nyt on se tosikko?
[/quote]
Sarkasmi on vaikea laji.
[/quote]
Helppohan se on väittää että se oli "sarkasmia" sen jälkeen kun huomaa töppäyksensä. Hurr durr munkin kommentit oli sarkasmia, miks et älynny?!?
[/quote]
Ei täällä ole töpännyt kuin lassukat ja yllättäen huumorin saralla :D Ei hei kannata ottaa itseään noin vakavasti.
[/quote]
Sori mutta yleensä kun väitellään niin ollaan tosissaan. Naisilla tuo huumori näyttää yleensä tulevan väärässä paikassa, siis kesken älyllisen keskustelun, ei silloin kun sitä oikeasti tarvittaisiin.
[/quote]
Tämä ei ole missään vaiheessa ollut älyllinen keskustelu. Tai ehkä se sinun älynlahjoillesi oli älyllinen :DD
hauskoja naisia kurkkuperseisille miehille <3: http://pinthefuckups.blogspot.fi/2013/06/nain-sinustakin-tulee-naisellinen-nainen.html
Onhan noita komediennejäkin...
Huumorintaju ei ole kiinni biologisesta sukupuolesta.
Sen kyllä tunnistan. että yleisesti (esim. populaarikulttuurin piirissä) naisia pidetään miehiä vähemmän huumorintajuisina, mikä johtaa siihen että naisista tulee huumorintajuttomimpia. He ajattelevat että naisten "kuuluu" nyrpistellä roisimmalle huumorille.
Todellisuudessa jokainen ihminen on yksilöllisesti huumorintajuinen/-tajuton
josko luovuttaisiin näistä sukupuolistereotypiosta??
Elämäntilanteen vuoksi?
Väsyttää niin hitosti, ettei mikään huvita.
No mistäs ihmeestä minä voisin tietää syyn huumorintajuttomuuteeni! Kerro sinä älykäs mies se minulle.
Naiset ovat tosikkoja, koska he ovat naisia. Sukupuolet ovat kaikessa muutenkin hyvin erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 00:14"]
Tämä ketju ainakin on ihan helvetin tylsä.
Terv. huumorintajuinen
[/quote]
Kaikkihan me täällä omasta mielestämme huumorintajuisia olemme. Kaiketi myös tuo lassukka. ;) Paitsi että nyt juuri hän ei ehdi, kun yrittää olla älyllinen.