Miksi mies on naisen kanssa jota ei pidä kauniina?
Eikä seksuaalisesti haluttavana? Eikö olisi parempi erota ja hakea nainen jota haluaa?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mieskin voi suhteessa kaivata jotain muutakin kuin pelkkää ulkonäköä? Muutenhan kannattaisi onan oida pelkille photoshopatuille kuville?
Mutta mitä järkeä on miehen olla liitossa jossa hän ei halua seksiä?
Tai ei pitäisi alunperinkään mennä yksiin jos ei kumppani viehätä seksuaalisesti, eikä muutenkaan.
Jos tykkää vaimon leipomuksista? Tai jos hän on hauskaa seuraa?
Työkaverinani on itseäni n. 10 vuotta vanhempi sinkkunainen, joka on superhauska ja monitaitoinen ihminen. Jos itse olisin sinkku, ehdottaisin hänelle treffejä ja yrittäisin ilman muuta häntä parisuhteeseen kaikin keinoin, vaikka en tunne seksuaalista vetovoimaa häneen pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverinani on itseäni n. 10 vuotta vanhempi sinkkunainen, joka on superhauska ja monitaitoinen ihminen. Jos itse olisin sinkku, ehdottaisin hänelle treffejä ja yrittäisin ilman muuta häntä parisuhteeseen kaikin keinoin, vaikka en tunne seksuaalista vetovoimaa häneen pätkääkään.
Eli jos saisit hänet niin olisitte sitten ilman seksiä parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverinani on itseäni n. 10 vuotta vanhempi sinkkunainen, joka on superhauska ja monitaitoinen ihminen. Jos itse olisin sinkku, ehdottaisin hänelle treffejä ja yrittäisin ilman muuta häntä parisuhteeseen kaikin keinoin, vaikka en tunne seksuaalista vetovoimaa häneen pätkääkään.Eli jos saisit hänet niin olisitte sitten ilman seksiä parisuhteessa?
Eihän tuo sulje seksiä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverinani on itseäni n. 10 vuotta vanhempi sinkkunainen, joka on superhauska ja monitaitoinen ihminen. Jos itse olisin sinkku, ehdottaisin hänelle treffejä ja yrittäisin ilman muuta häntä parisuhteeseen kaikin keinoin, vaikka en tunne seksuaalista vetovoimaa häneen pätkääkään.Eli jos saisit hänet niin olisitte sitten ilman seksiä parisuhteessa?
Eihän tuo sulje seksiä pois.
Eli sitten kävisitte panemassa muita?
Miksi ei? Olin minäkin monta vuotta naimisissa miehen kanssa, jota en pitänyt erityisen komeana tai haluttavana. Hänessä oli paljon muita hyviä ominaisuuksia, ei ulkonakö tai haluttavuus ole kaikille tärkeintä. Hän on hyvä isä lapsilleni, vaikka emme enää yhdessä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Olin minäkin monta vuotta naimisissa miehen kanssa, jota en pitänyt erityisen komeana tai haluttavana. Hänessä oli paljon muita hyviä ominaisuuksia, ei ulkonakö tai haluttavuus ole kaikille tärkeintä. Hän on hyvä isä lapsilleni, vaikka emme enää yhdessä olekaan.
Mutta jos ei seksiä viitsi harrastaa kun toista ei pidä haluttavana niin miksi olla yhdessä? Miksi ei voi sanoa että haluaa seksittömän liiton tai ylipäätään miksi olla yhdessä?
Haluttavuus ei ole kaikille tärkeää. Itse voisin aivan hyvin elää ilman seksiä jopa koko loppuelämän, mutta parisuhteessa haluan olla. Arvostan seksiä enemmän hauskuutta, mukavaa yhdessä oloa ym. En varmaan ole ainoa laatuani. N39
Miehellä ei rahkeet riitä parempaan
Miehen puolesta en osaa vastata mutta näin naisena olen kyllä ollut suhteessa myös sellaisten miesten kanssa jotka eivät ulkoisesti vastaa näkemystäni komeasta. Silloin heissä on ollut jotain muuta joka on herättänyt kiinnostukseni ja vetänyt puoleensa.
Tokikaan eivät ole olleet millään lailla vastenmielisen näköisiä, mutta lähinnä sellaisia joiden kohdalla ulkonäkö ei ole ollut se juttu joka on herättänyt huomioni. Ja toki kun toisesta kiinnostuu niin löytää tässä myös ulkonäöllisesti niitä puolia jotka tuntuvat silmiin kauniilta. Seksuaalinen vetovoima on aina ollut vahvasti mukana. Suhteiden päättyessäkin syinä on ollut muut asiat kuin toisen ulkonäkö.
Itseänikään en voi klassisesti kauniina pitää vaikka en näe ulkonäössäni isoja vikoja olevan. Voin joidenkin silmiin olla söpö tai nätti ja uskoisin että miehet minusta kiinnostuessaan näkevät juuri nämä puolet ulkoisessa olemuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mieskin voi suhteessa kaivata jotain muutakin kuin pelkkää ulkonäköä? Muutenhan kannattaisi onan oida pelkille photoshopatuille kuville?
Mutta mitä järkeä on miehen olla liitossa jossa hän ei halua seksiä?
Miten tuo liittyy miehiin? Naiset ovat aina tehneet samaa ja nyt kun miehet ottivat opiksi, te valitatte?
Vierailija kirjoitti:
Haluttavuus ei ole kaikille tärkeää. Itse voisin aivan hyvin elää ilman seksiä jopa koko loppuelämän, mutta parisuhteessa haluan olla. Arvostan seksiä enemmän hauskuutta, mukavaa yhdessä oloa ym. En varmaan ole ainoa laatuani. N39
Mä en kyllä olisi mennyt mieheni kanssa naimisiin tai perustanut perhettä, jos olisin etukäteen tiennyt, että hän ajattelee näin. Ilmeisesti hän näin ajattelee.
Ei se seksuaalinen haluttavuus pelkästään ulkonäköön liity. Tai edes juurikaan.
Ronkelit runkkaa. Niin se vaan menee. Pimeässä kaikki kissat ovat harmaita. Kauneus/komeus ei korreloi mitenkään sen suhteen miten seksi sujuu. Muilla kuin uli-pojilla, jotka ei saa keltään muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se seksuaalinen haluttavuus pelkästään ulkonäköön liity. Tai edes juurikaan.
Mihin sitten?
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on rakastunut, niin pitää puolisoaan jollain tapaa kauniina ja haluttavana.
Alle puolet ihmisistä on viehättäviä ja alle 10% kauniita. Todella kauniita on vain pari prosenttia. Ronkeli runkkaa, me muut tavalliset joudumme tyytymään keskivertoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ei seksiä viitsi harrastaa kun toista ei pidä haluttavana niin miksi olla yhdessä? Miksi ei voi sanoa että haluaa seksittömän liiton tai ylipäätään miksi olla yhdessä?
Voihan ihmiset silti seksiäkin harrastaa - vaikka harvakseltaan. Se on vaan tietysti erilaista kuin silloin, kun oikeasti haluaa toista, Mutta ihmiset painottavat eri asioita - joillekin ehkä se mukava seura ja pulla riittävät, eikä heille ole niin tärkeää se seksuaalinen vetovoima.