Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna sit riskiryhmään kuuluva teini kouluun julkisilla.

Vierailija
12.08.2020 |

Koronaa odotellessa...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulkenut lähes päivittäin julkisilla koko tämän ajan ja kuulun riskiryhmään. Ei mitään hätää.

Vierailija
2/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hirveää. Olen ns. riskiryhmää ja käynyt normaalisti töissä julkisilla koko kevään ja kesän. Ei pelota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallista matkaa.

...monta vaaraa ompiii tiellä...

Vierailija
4/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valveutuneena huoltajana varustat teinin tietysti FPP3 luokan lääketieteellisellä maskilla. Ei tartu taudit. 

Vierailija
5/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Suomea? Olisiko mahdollista mennä fillarilla, nyt on vielä niin hyviä ilmojakin.

Vierailija
6/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin Suomea? Olisiko mahdollista mennä fillarilla, nyt on vielä niin hyviä ilmojakin.

Helsingissä. Matkaa kouluun noi 15km eli ei kannata lähteä fillarilla. Metro + bussi yhdistelmällä mentävä ja pahimpaan ruuhka-aikaan.

Ap

Vierailija
7/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuukki menee tämmöset suojavarusteet päällä kouluun. Matkustaa myös yleisillä kulkuneuvoilla.  https://www.swat.fi/image/cache/data/11IMG_0004-500x500.jpg

Vierailija
8/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustannat lapselle taksikyydit niin ei tarvitse käyttää julkisia. 

Vierailija
9/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kuukki menee tämmöset suojavarusteet päällä kouluun. Matkustaa myös yleisillä kulkuneuvoilla.  https://www.swat.fi/image/cache/data/11IMG_0004-500x500.jpg

Opettele käyttämään oikeita termejä, jos on pakko trollailla. Kuukki matkustaa LINKILLÄ. 

Vierailija
10/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaista matkaa suhahdin julkisilla koko kevään - ei koronaa. Töissä kaupassa

Vierailija
11/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita menemään taksilla.

Vierailija
12/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele käyttämään oikeita termejä, jos on pakko trollailla. Kuukki matkustaa LINKILLÄ. 

No mut me ollaanki puoliksi kuukkimaalaisia. Ollaan junantuomia.

Vierailija
13/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiryhmä... Olen havainnut tällä palstalla, että täällä on tosi paljon riskiryhmäläisiä, suhteessa tosi paljon enemmän kuin reaalimaailmassa. Ei, siitepölyallerginen ei ole riskiryhmässä, ei astmaatikkojaan, jos oireet on lääkityksellä kurissa eikä varsinkaan se, jolla tuli kesälomalla muutama ylimääräinen ja painoindeksi on nyt 25,2.

En nyt tarkoita epäillä juuri ap:n tarinaa, mutta tähänkin ketjuun ehti jo noita riskiryhmäläisiä enemmänkin.

Vierailija
14/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä. Matkaa kouluun noi 15km eli ei kannata lähteä fillarilla. Metro + bussi yhdistelmällä mentävä ja pahimpaan ruuhka-aikaan.

Ap

Kuule. Laittakaa reksille erityisopetushakemus. Niin saatte vapaata.

Mekin laitettiin.

Vierailija
15/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ylen juttu erityisopetus oikeudesta riskiryhmäläisille ja niille perheille, joissa on perheenjäseninä riskiryhmäläisiä, oli hyvä.

Eli lapsi, nuori, lukiolainen kun saa jatkaa 'etänä', jos kuuluu riskiryhmään tai perheessä on riskiryhmään kuuluvia jäseniä.

Lupaa anotaan reksiltä.

Teimme näin ja heti helpotti. Koko elämä.

Vierailija
16/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaista matkaa suhahdin julkisilla koko kevään - ei koronaa. Töissä kaupassa

Minä taas tilasin ruoat kaupasta kotiin, olin etätöissä ja kävin vain lenkillä. En tavannut yhtään ihmistä, asun yksin omakotitalossa. Menin yhden kerran paikallisbussiin satutettuani jalkaani lenkillä. Matka kesti noin 11 minuuttia. Sain koronan, testi tehtiin sairaalassa ollessani. Olin sairaalassa 3 viikkoa. Turha aina siis kehuskella, tuurista se on kiinni.

Vierailija
17/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis menin bussilla kotiin kaaduttuani lenkillä, sairaalaan menin koronan takia myöhemmin.

Vierailija
18/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riskiryhmä... Olen havainnut tällä palstalla, että täällä on tosi paljon riskiryhmäläisiä, suhteessa tosi paljon enemmän kuin reaalimaailmassa. Ei, siitepölyallerginen ei ole riskiryhmässä, ei astmaatikkojaan, jos oireet on lääkityksellä kurissa eikä varsinkaan se, jolla tuli kesälomalla muutama ylimääräinen ja painoindeksi on nyt 25,2.

En nyt tarkoita epäillä juuri ap:n tarinaa, mutta tähänkin ketjuun ehti jo noita riskiryhmäläisiä enemmänkin.

News Flash: Sadoilla tuhansilla suomalaisilla on syöpää, vaikeaa astmaa, sydäntauteja jne. Ei siis mikään ihme, että riskiryhmäläisiä on täälläkin useampia. 

Vierailija
19/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi ei ole riskiryhmässä

Vierailija
20/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tilasin ruoat kaupasta kotiin, olin etätöissä ja kävin vain lenkillä. En tavannut yhtään ihmistä, asun yksin omakotitalossa. Menin yhden kerran paikallisbussiin satutettuani jalkaani lenkillä. Matka kesti noin 11 minuuttia. Sain koronan, testi tehtiin sairaalassa ollessani. Olin sairaalassa 3 viikkoa. Turha aina siis kehuskella, tuurista se on kiinni.

Todennäköisyys tuolle noin promillen tuhannesosa. Todennäköisyys sille, että ei saa koronaa tuollaisessa tilanteessa: 99,9999%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän