Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna sit riskiryhmään kuuluva teini kouluun julkisilla.

Vierailija
12.08.2020 |

Koronaa odotellessa...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhteydessä kouluun ja vaativat lääkärintodistusta jota ei ole vielä tullut. Eivät myöskään tiedä miten opetus järjestettäisiin. Teini ammattikoulussa ja suurin osa opetuksesta on autohallissa tapahtuvaa opetusta.

Saa nähdä mitä tästä tulee.

Ap

Vierailija
22/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yhteydessä kouluun ja vaativat lääkärintodistusta jota ei ole vielä tullut. Eivät myöskään tiedä miten opetus järjestettäisiin. Teini ammattikoulussa ja suurin osa opetuksesta on autohallissa tapahtuvaa opetusta.

Ap

Sinä lopetat hysterisoinnin ja teini menee normaalisti kouluun niin kuin muutkin. Sillä tavalla tulee hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa perheen kanssa riskeistä. Ne ovat todellisia pk seudulla, joukkoliikenteessä.

Sitten anokaa rexiltä etälupa.

Terveyskeskuksesta saatte oma kanta tietojen mukaan lääkärintodistuksen, jos rexi vaatii sitä.

Riskiryhmään kuuluvien perheenjäsenten. Osalta ei lääkärintodistusta tarvitse toimittaa.

Vierailija
24/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkärintodistus viipyy, niin ilmoitatte kouluun, että lapsi on nuhassa tms. Flunssan oireita, ei tule. Sillä saa pelattua aikaa.

Tai kerrotte, että palasitte juuri sukuloimsdta kai alla ruotsista, ja olette 2 vko 'omaehtoisessa...', sillä saa pelattua aikaa.

Vierailija
25/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riskiryhmä... Olen havainnut tällä palstalla, että täällä on tosi paljon riskiryhmäläisiä, suhteessa tosi paljon enemmän kuin reaalimaailmassa. Ei, siitepölyallerginen ei ole riskiryhmässä, ei astmaatikkojaan, jos oireet on lääkityksellä kurissa eikä varsinkaan se, jolla tuli kesälomalla muutama ylimääräinen ja painoindeksi on nyt 25,2.

En nyt tarkoita epäillä juuri ap:n tarinaa, mutta tähänkin ketjuun ehti jo noita riskiryhmäläisiä enemmänkin.

News Flash: Sadoilla tuhansilla suomalaisilla on syöpää, vaikeaa astmaa, sydäntauteja jne. Ei siis mikään ihme, että riskiryhmäläisiä on täälläkin useampia. 

Vaikea astma tai sydänsairaus ei tee automaattisesti riskiryhmään kuuluvaksi.

Vierailija
26/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Höpö höp.

Amiksessa hän saa olla etänä. Tosin autonkorjausta ei opi ja opinnot viivästyy.

Miksi näin huonoja provoja????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä