Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon tienaatte netti- ja itsepalvelukirppiksillä?

Vierailija
10.08.2013 |

Hei te ketkä myytte tavaraa netissä tai itsepalvelukirppiksillä,olisi mielenkiintoista tietää mitä myytte,millaisia hintoja pidätte ja paljonko saatte esim kuukaudessa tai yhden itsepalvelukirppiksen myyntikerta?Myös se myyttekö että saatte pieniin tuloihin jatketta vai ns.harrastuksena?

Kiitos ;)

Itse myin huudossa jonkun verran mutta enimmäkseen torissa ja itsepalvelukirppiksellä noin 3 krt vuodess siellä.Myyntipöydän jälkeen tulee voittoja n.25-140e riippuen miten paljon on ollut tavaraa ja onko sattunut ostaja juuri esim mun ikäisten lasten vaatteille.Vien vain hyväkuntoista ja halvalla menee..Tilaan myös ebaysta muutamia tavaroita kuukaudessa ja myyn netissä ja saan niin jonkun parisen kymmppiä kuussa voittoja,siihen kyllä lasken netissä myymäni käytetytytkin jutut.Haluan lisärahaa,tulot on pienet,lapsille extraa,tai lomamatkaa varten,kaverilahjoihin tai vaikka vain ruokaan,riippuen mikä on milloinkin tilanne.Auttaa tiukkiin tilanteisiin.Joskus löydän jotain käytettyäkin tosi halvalla ja myyn sitten muutamien eurojen voitoilla eteenpäin,halvat hinnat siksi että saan myytyä äkkiä ja siten saan mainetta reiluna myyjänä :)

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Jos ostan lapsilleni tarvittavat vaatteet ja myyn ne sitten käytön jälkeen pois ja ostan taas niillä rahoilla tarpeellista niin kyllä se ihan tässä perheen taloudessa tuntuu. 

Vierailija
22/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan lapselle 20 euron vaatteen ja myyn sen 3 eurolla pois, en rikastu.

Jos ostan 5 euron pelin ja myyn sen 40 eurolla pois, rikastun.

Mutta toisaalta, jos myyn tuotteita, joista olen itse maksanut enemmän ja muutaman sellaisen, josta olen itse maksanut vähemmän, niin eihän homma taida plussan puolelle loppupeleissä jäädä.

Kumma kyllä, kirpparilla menee parhaiten kaupaksi ns. roska.

Lehtiroskiksesta kaivetut lehdet meni heti ja dyykatusta vaatesäkistä on myyty jo vaikka mitä (älkää huoliko, pesin ne ennen kun vein myyntiin).  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Base fact: jos vertailen sitä, että jättäisin lapsen vaatteet nurkkaan homehtumaan verrattuna siihen, että  myyn ne niin kyllä minä koen sen voitoksi. En myöskään koe, että kirppismyynti olisi kauheaa tuskaa vaan ihan mukavaa puuha. 

Lastenvaatekirppiksellä myynti, yleensä viikosta tulee noin 200 €, osa myytävistä tuotteista kirppiskamaa, osa käytettynä tai alesta ostettuja merkkituotteita.

Myyn myös huutiksessa ja FB-kirppiksillä niitä vaatteita, joista haluan enemmän rahaa, mutta kirppiksellä sitten ne loput pari kolme kertaa vuodessa.

Vierailija
24/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, opettele sinäkin lukemaan. Minä puhuin ansaitsemisesta, josta ap kysyikin. Mitä lisätienestiä siinä perheelle ansaitsee, että ostaa kalliilla ja myy halvalla ja näkee vielä aika lailla vaivaa ja maksaa kirpparipöytää.

Siinä ainoastaan pienentää kuluja. Tietysti se on ihan järkevää, mutta ei sillä nyt oikeasti kuukausituloja kasvateta.

Vierailija
25/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, opettele itse lukemaan...

Vierailija
26/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden aikana huuto.net tuottanut 900 euroa. Ei kovin kummoiset kuukausiansiot.

Vierailija
27/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.Myyn siis esim vauvani vanhan sitterin,itse maksoin 8e ja 8e myin eteenpäin.Kirjoitin että myyn tarpeettomat tavaramme pois,itse kun en esim sitteriin enkä lasteni vanhoihin vaattesiin mahdu

Vierailija
28/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 18:15"]

24, opettele itse lukemaan...

[/quote]

No, kirpparimyynnillä "ansaitaan" samalla lailla kuin jos minä jätän kalliin punaviinin ostamatta ja otan halpaa sen sijaan....

Vierailija
29/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooooooo...Tarkoitus oli luoda kivaa ja kepeää keskustelua asiasta nimeltään kirppikset ja muutaman egen ansaitseminen mutta metsikköön meni!Empä arvannut että tulee joillekin tänne riitaa ja aletaan saivartelemaan.Siis en pyytänyt ketään arvostelemaan kenenkään tyyliä vaan päinvastoin kertomaan omista kokemuksista!Musta kirpparit kiva harrastus ja kyllähän se auttaa muitakin kuin itseä kun hyvä tavara kiertää,toisen roska on toisen aarre.

Vierailija
30/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homman oikeesti osaa, niin kirppis/nettimyynnillä tienaa helposti nelinumeroisen sunnan nettona. (laskettu mukaan menetetty vapaa-aika ja ostohinnat)

Paikkasin tilapäisen tulojen romahtamisen juurikin tuolla tavalla. :)

Vierailija
31/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 19:49"]

Jos homman oikeesti osaa, niin kirppis/nettimyynnillä tienaa helposti nelinumeroisen sunnan nettona. (laskettu mukaan menetetty vapaa-aika ja ostohinnat)

Paikkasin tilapäisen tulojen romahtamisen juurikin tuolla tavalla. :)

[/quote]

anna vinkki.

tavaraa on torissa, huutiksessa ja itsepalvelukirppiksellä, mutta nopeasti pitäisi saada ne liikkumaan, siis nopeammin kuin nyt

Vierailija
32/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 19:46"]

Jooooooo...Tarkoitus oli luoda kivaa ja kepeää keskustelua asiasta nimeltään kirppikset ja muutaman egen ansaitseminen mutta metsikköön meni!Empä arvannut että tulee joillekin tänne riitaa ja aletaan saivartelemaan.Siis en pyytänyt ketään arvostelemaan kenenkään tyyliä vaan päinvastoin kertomaan omista kokemuksista!Musta kirpparit kiva harrastus ja kyllähän se auttaa muitakin kuin itseä kun hyvä tavara kiertää,toisen roska on toisen aarre.

[/quote]

No miksi oi miksi aloit puhua sitten ansaitsemisesta, jota kirpparimyynti ei juurikaan kenellekään ole? Oikeasti. Turha itkeä, jos et osaa ilmaista itseäsi tai ymmärrä yrittäjyyden perusperiaatteita kuten että tuloista vähennetään kulut, ja sitten vasta voidaan puhua voitosta tai ansiosta.

Mitä tulee jonkun nelinumeroisiin kirppari-tuloihin, niin älkää puhuko paskaa. Joko tavara on oman omaisuuden realisointia, kovan luokan trokaamista ja huijaamista tai varastamista.

Vierailija
33/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä osaat ilmaista sitten itseäsi tosi helv hyvin!!Yrittäjäksi en tainnut haluta vaan kyselin muiden kokemuksia jotka ovat myyneet joskus/tällä hetkellä jotain jossain!!Taisin kirjoittaakin mitä itse olen saanut kun olen vähentänyt pöytämaksu kulut,jotta se sinun parkumasi vähennys tuli kyllä tehtyä...

Kukaan ei kirjoittanut nelinumeroisista ansioista,ne ovat sinun harhaisia tarinoitasi.Olet kyllä viimesen päälle paskamainen,mutta ei se mitään,monet mielenterveys ongelmaiset purkavat omaa pahaaoloaan netissä jos se hetken suakin lohduttaisi

Vierailija
34/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vuoden myynnit noin 3000 e vuositasolla. Lähinnä myydään kahden lapsen tarpeettomaksi jäänyttä tavaraa.

Vierailija
35/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestissä nro 30 on mainittu nelinumeroinen summa

Vierailija
36/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 20:05"]

Sinä osaat ilmaista sitten itseäsi tosi helv hyvin!!Yrittäjäksi en tainnut haluta vaan kyselin muiden kokemuksia jotka ovat myyneet joskus/tällä hetkellä jotain jossain!!Taisin kirjoittaakin mitä itse olen saanut kun olen vähentänyt pöytämaksu kulut,jotta se sinun parkumasi vähennys tuli kyllä tehtyä...

Kukaan ei kirjoittanut nelinumeroisista ansioista,ne ovat sinun harhaisia tarinoitasi.Olet kyllä viimesen päälle paskamainen,mutta ei se mitään,monet mielenterveys ongelmaiset purkavat omaa pahaaoloaan netissä jos se hetken suakin lohduttaisi

[/quote]

Ihan sama, näprää mitä näpräät. Mutta älä kuvittele sitä ansaitsemiseksi. Ja opettele kestämään se, että huonosta ilmaisustasi koituu se, ettei viestiäsi kaikki ymmärrä.

Vierailija
37/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

36, unohtuiko lääkitys?

Vierailija
38/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ystäväpiirissä vanhimpana äidiksi ja niitä vaatteita, sittereitä, kenkiä, kirjoja vaan tuli ja edelleen tulee. Osaa on käytetty mutta jos yhtäkkiä vauvalla on 30 vauvakoon bodyä, paljon jää käyttämättä.

Varsinkin kesällä tulee paljon käytyä kirppareilla myymässä ja mun tapauksessa rahat - paikan vuokra = tuloa. Jos ei laske omalle työlle aikaa. Kaikki ystäväni tietää kirppisharrastuksestani, eikä kukaan ole edes ehdottanut että vaatteet pitäis antaa eteenpäin, kenelle ? Tai kukaan ei ole edes ehdottanut että antaisin rahaa myynnistä. Aika vaikeaakin, sillä ei mitään tietoa mikä vaate tuli keneltäkin. 

Joten mulle kirpparilta tulet ovat pitkälti lähes puhdasta tuloa. Itse ajattelen kun myyn itselleni tarpeetonta, saan pois kotoa, saan vielä rahaa, kaikki mitä tulee on pelkkää plussaa. Ja jos ostan housut 10 e, niitä käytetään 6 kk ja saan niistä yämän jälkeen 2 e, olen tosi tyytyväinen.

Vierailija
39/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis aloittaja,kiitos kaikille tiedoista,kivaa lukea miten muut tekee ja saavat rahaa käytetystä tavarasta.Tiedän teillekin olevan tärkeää että tavaralle tulee uusiokäyttöä muillekin,sekin osa tietty kirppis ideaa.Itsekin pidän hinnat halpana,ajattelen että kiva kun joku ostaa,että ompa hyvä ja edullinen vaikka lapsenvaate.Voittoahan on jo sekin että edullisesti löytää kirppiksiltä kaikkea kotiin ja vaatetusta perheelle ja sitten voi vielä saada lisätuloa myymällä vanhaa ja vähän uuttakin.Esim kestovaipat,olen huomannut että kaikki siihen liittyväkin menee nopsaan..

Vierailija
40/47 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nyt kahdessa viikossa 300.netissä ja muuten olen myynyt myös ja varmaan otan vielä pöydän joululomalla... Olen sapattivapaalla, joten tämä on kiva harrastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä