Antavatko miehet joskus suuseksiä naiselle vastoin tahtoaan?
Näin erään meemin (:D) jossa verrattiin miesten intoa antaa suuseksiä silloin kun hän haluaa sitä vrt. silloin kun nainen pyytää, eli silloin kun tekee niin vain naisen mieliksi.
Onko oikeasti miehiä jotka antavat suuseksiä "vain naisen mieliksi"?
En ole koskaan törmännyt.
Kommentit (42)
M42 kirjoitti:
Enpä osaa kuvitella tilannetta etten haluaisi antaa suuseksiä puolisolle tai jos sinkku olisin niin muillekaan naisille. Eli vastentahtoisesti siihen ei ikinä tarvisi ruveta. Puoliso sitävastoin ei pidä suuseksin saamisesta, mutta ehdotan sitä aina välillä, koska pimpsan ja pyllyn nuoleminen kiihottavat minua kovasti. Harmi kun en saa sitä tehdä. Puoliso kyllä ottaa silloin tällöin suihin, joko pyytäessäni tai ihan oma-aloitteisesti, mutta taatusti ei vastoin omaa tahtoaan sitä tee.
Mitä ihmettä hän sa sittemn itse?? Saako orkun orkkua??...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin mielelläni, mutta kun vaimoni pilde ei haise hyvältä. En tiedä, onko kyse nenästäni, vai onko vika vaimossani. Enkä edes trollaa, tämä kalvaa minua.
Niin, naisen "sinne" ei tietenkään voida sivellä mitään näitä kinuskikastikkeita mitä aina naisten käsketään ottaa hommaan mukaan, jos ukon muna ei houkuta.
Kinuskikastiketta ei ole ollut. Sulaa suklaata, maustettuja alkoholeja, jätskiä kermavaahtoa ja jääpala ihan rääkkinä. Se oli kyllä virhe. Kosti sen mokoma ilkeä nainen. Aavistin kun kylmä käsi tuntui. Imutti nuoli tahallaan lähelle ja sitten tuli jäätä. Hihitti ilmesen iloisena että sulla kutistui tosi pieneksi.
Aivan nauroi että itse aloitit. Sen verran sain sanottua että on epäreilua matkia. Hän oli liian hyvä näissä jutuissa. Sanoi ihan samat sanat. haluatko että lopetan? Onneksi olin itse vienyt loppuun asti. Kiusasi ja suoraan sanottuna vähän rääkkäsi. Lopulta armahti.
Suuseksin antamisessa ei ole muuta palkintoa kuin kumppanin nautinto. Maku ei ole koskaan hyvä, korkeintaa yhdentekevä. Karvat suussä yäk, valkovuoto tai runsas liman eritys hyi olkoon. Kieli väsyy ja asentokin hankala. Turha romantisoida miehen asemaa, suuseksiä annetaa ainoastaan hyvästä tahdosta kumppania kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Suuseksin antamisessa ei ole muuta palkintoa kuin kumppanin nautinto. Maku ei ole koskaan hyvä, korkeintaa yhdentekevä. Karvat suussä yäk, valkovuoto tai runsas liman eritys hyi olkoon. Kieli väsyy ja asentokin hankala. Turha romantisoida miehen asemaa, suuseksiä annetaa ainoastaan hyvästä tahdosta kumppania kohtaan.
Voi ollakkin noin. Mutta palkintoako odotat? Kyllä me naisetkin saadaan tehdä ties mitä ei -niin- ihanaa, mm olla karmeen rynkytyksen kohteena...että silleen. Mutta just toisen eteen tekee, ja niin sen pitää ollakin. Oma mies kyllä väittää, etten haise enkä maistu yhtään pahalle. Tiedä sitten, haluan uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan kaikista kovimman stondiksen ja kiihotustilan sillä, kun vaimo on sängyssä nelinkontin peppu pystyssä ja minä olen lattialla polvillani, ja nuolen, ahmin ja nautiskelen. En tiedä miten kauan jaksaisin, mutta yleensä reilun puolen tunnin jälkeen vaimo komentaa panemaan.
Liian usein liian runsas tuhero, vähintään lievä, useimmiten voimakkaahko kusen lemu, pahimmassa tapauksessa myös kakkosaukon tavara tuoksahtaa. Vastapestynä ok.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nainenkin joutuu limoja kestämään, PLUS sitten sen pampun kurkkuunsa! Eikä silti puhu noin tyhmiä, yäk yäk ällöttävää... miten miehiä voi kestää....
Vierailija kirjoitti:
Liian usein liian runsas tuhero, vähintään lievä, useimmiten voimakkaahko kusen lemu, pahimmassa tapauksessa myös kakkosaukon tavara tuoksahtaa. Vastapestynä ok.
Hehhee. Ei yksikään terve nainen odota pesemättömänä tuollaisia seksihoitoja ja kakkosaukko taitaa löytyä mieheltäkin...
Miehet nyt on semmosia himopettereitä ettei niitä varten aina ehdi eikä tarvi peseytyä, ku ne haluaa kumminki vaivoiksi asti, mut sit mennään ihan pikaisesti perusseksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ollakkin noin. Mutta palkintoako odotat? Kyllä me naisetkin saadaan tehdä ties mitä ei -niin- ihanaa, mm olla karmeen rynkytyksen kohteena...että silleen. Mutta just toisen eteen tekee, ja niin sen pitää ollakin. Oma mies kyllä väittää, etten haise enkä maistu yhtään pahalle. Tiedä sitten, haluan uskoa.
En odota palkintoa, en edes juuri halua saada suuseksiä enkä peppua. Kuten sanoin sen tarkoitus on saada kumppani nauttimaan, eikä se minulle anna muuta kuin ehkä naisen kauniin hymyn. Muuten olen hyvin seksuaalinen ja sängyssä aktiivinen.
Mitä limaisempi pillu, sen upeampaa sitä on nuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odota palkintoa, en edes juuri halua saada suuseksiä enkä peppua. Kuten sanoin sen tarkoitus on saada kumppani nauttimaan, eikä se minulle anna muuta kuin ehkä naisen kauniin hymyn. Muuten olen hyvin seksuaalinen ja sängyssä aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin mielelläni, mutta kun vaimoni pilde ei haise hyvältä. En tiedä, onko kyse nenästäni, vai onko vika vaimossani. Enkä edes trollaa, tämä kalvaa minua.
Meillä mies ei anna mielellään minulle ja epäilen syyksi että haisen..ihan hirveää kun ilman suuseksiä en saa orgasmia ja toinen ei enää halua antaa ja syystä jota en tiedä. No minä en kehtaa enää pyytää koska jotain epämielyttävää minussa on. Seksiä on paljon mutta jään ilman orgasmia koska en saa suuseksiä.
Minä annan usein hoitoa vaimolle, jopa silloin kun ei halua (pillu pesemättä yms). En noista vastusteluista ikinä ole välittänyt. Kädet vaimon polviin kiinni ja väännän haarat auki ja pää sinne väliin kielipitkällä. Ei tarvi kauan nuolla kun voihkii jo nautinnosta. Lähes aina nuolen myös ihan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla bakteerivaginoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei anna mielellään minulle ja epäilen syyksi että haisen..ihan hirveää kun ilman suuseksiä en saa orgasmia ja toinen ei enää halua antaa ja syystä jota en tiedä. No minä en kehtaa enää pyytää koska jotain epämielyttävää minussa on. Seksiä on paljon mutta jään ilman orgasmia koska en saa suuseksiä.
Kysy suoraan haisetko pahalta tai onko jotain muuta ällöttävää ja kerro, että nauttisit paljon suuseksistä. Seksistä kannattaa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan, jos mies ei halua antaa suuseksiä, hän ei anna suuseksiä.
(ei kyllä saa sitä itsekään)
Ei tietysti ellei puhuta raiskauksesta. Ei naisetkaan anna, tai sitten pitää tehdä rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan haisetko pahalta tai onko jotain muuta ällöttävää ja kerro, että nauttisit paljon suuseksistä. Seksistä kannattaa puhua.
No jep. Luuletko etten ole kysynyt tai kertonut että kaipaisin lisää tai tarvitsisin orgasmiin sitä. Mies vastaa kysyttäessä onko siinä jokin vika ettei halua niin ei kuulemma ole. Ja kun kysyn että haiseeko siellä pahalta niin ei ole kyse siitä..tiedä sitten. Yksin on vaikea puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jep. Luuletko etten ole kysynyt tai kertonut että kaipaisin lisää tai tarvitsisin orgasmiin sitä. Mies vastaa kysyttäessä onko siinä jokin vika ettei halua niin ei kuulemma ole. Ja kun kysyn että haiseeko siellä pahalta niin ei ole kyse siitä..tiedä sitten. Yksin on vaikea puhua.
taas yksi..itsekäs paskamies.
Itsekkäitä paskamiehiä maailma täysi. Miehet...voisitteko vastata? No nekunnolliste ovat ja tekevät "työnsä"..nämä paskiasiset vaan eivät edes vastaa..
Älä valita. Se on ihan sama ilman tai karvojen kanssa. No joo ajeltua on mukavampi pussata. Se mikä on ollut vaativin juttu niin pyysi sheivaamaan. Koitin kieltäytyä että pelkään satuttavan. Varmasti tarkin ja varovaisin asia mitä olen tehnyt. Sanoin varmasti monta kertaa että sano heti jos vähänkin sattuu.
Sikäli kun luotan naisen puheisiin niin hän ei itse ole tehnyt sitä niin hellästi. Omiin herkkiin paikkoihin en uskalla päästää muita terän kanssa. Aivan sama mitä lupaa. Mun palleja ei ajele muut kuin minä.