Antavatko miehet joskus suuseksiä naiselle vastoin tahtoaan?
Näin erään meemin (:D) jossa verrattiin miesten intoa antaa suuseksiä silloin kun hän haluaa sitä vrt. silloin kun nainen pyytää, eli silloin kun tekee niin vain naisen mieliksi.
Onko oikeasti miehiä jotka antavat suuseksiä "vain naisen mieliksi"?
En ole koskaan törmännyt.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin mielelläni, mutta kun vaimoni pilde ei haise hyvältä. En tiedä, onko kyse nenästäni, vai onko vika vaimossani. Enkä edes trollaa, tämä kalvaa minua.
Meillä mies ei anna mielellään minulle ja epäilen syyksi että haisen..ihan hirveää kun ilman suuseksiä en saa orgasmia ja toinen ei enää halua antaa ja syystä jota en tiedä. No minä en kehtaa enää pyytää koska jotain epämielyttävää minussa on. Seksiä on paljon mutta jään ilman orgasmia koska en saa suuseksiä.
Kysy suoraan haisetko pahalta tai onko jotain muuta ällöttävää ja kerro, että nauttisit paljon suuseksistä. Seksistä kannattaa puhua.
No jep. Luuletko etten ole kysynyt tai kertonut että kaipaisin lisää tai tarvitsisin orgasmiin sitä. Mies vastaa kysyttäessä onko siinä jokin vika ettei halua niin ei kuulemma ole. Ja kun kysyn että haiseeko siellä pahalta niin ei ole kyse siitä..tiedä sitten. Yksin on vaikea puhua.
No et kai sinä nyt vaan itse anna hänelle suuseksiä?..
Luultavasti vaan sitten yksi niistä miehistä jotka eivät halua antaa suuseksiä. Ratkaisu on hyväksyä asia tai vaihtaa miestä. Onneksi suurinosa haluaa antaa. 😔