Kuka noita Hesen Majoneesi ym. vaatteita ostaa?
Tyhmin idea vähään aikaan. Samaa kategoriaa kuin Lidlilenkkarit.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärihän tän aloitti.
Jaa, enpäs ole nähnyt yhtään mäkkärivaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? En tiedä mistä puhut.
Mukatrendikkäistä majoneesisukista jne.
Kyllä pölhöjä Suomessa riittää, ei täällä muuten Astral tv:t, superdieetit ja verkostomarkkinoinnit pyörisi.
Yhtä kornia kuin "avohoidossa" "päällikkö" yms. lippikset
Onko kaapissasi sellaista paitaa jossa ei olisi minkäänlaisen firman logoa, edes paidan valmistaneen firman. Nykyyään se pitää olla mahdollisimman iso jotta porukka näkee paidan kantajan statuksen.
Minulla on majoneesipaita 😁
Vierailija kirjoitti:
Onko kaapissasi sellaista paitaa jossa ei olisi minkäänlaisen firman logoa, edes paidan valmistaneen firman. Nykyyään se pitää olla mahdollisimman iso jotta porukka näkee paidan kantajan statuksen.
Minkä statuksen majoneesipaita antaa? Sen että kuulut sydän, ja verisuonitautien riskiryhmään? Sen kun näkee yleensä muutenkin ulospäin, jos majoneesit maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla ainakin on paljonkin vaatteita, joissa ei ole mitään firman logoa näkyvissä. Ainoastaan siinä niskalapussa on valmistajan logo tai nimi. Se niskalappuhan on ihan eri asia kuin paidan kuva.
Mäkkärihän tän aloitti.