Mun kaveri väitti näit vaatteita mauttomiksi
http://www.jeans.fi/celly-keltainen-tuubitoppi-p-13772.html
http://www.jeans.fi/nina-leopardikuvioinen-toppi-p-15630.html
Huhhuh? aattelin siis ostaa uusia bilevaatteita ja musta noi on just sopivan seksikkäitä mut ei kuitenkaa tyrkkyjä. muutenkin tää kaveri aina puhuu jotenki halveksuvasti esim alaselkä tatuoinnista (joka mulla on ja kaveri tietää sen) ja pitää vissii itteensä jotenki parempana tai jtn... sit ku sanoin et pukisin noitten toppien kans korkee vartiset valkoset saappaat ni se alko nauraa. eikä ees tajunnu et loukkaannuin....
loukkaantuisitteko te ?
Kommentit (36)
Vain kaksi sanaa kiteyttänee aloittajan maailmankatsomuksen.
white trash.
Eikö lähihoitajakoulutukseen kuulu korrekti äidinkieli? Siis ainakin kirjallisessa ilmaisussa sitä voidaan vaatia, mielestäni.
Naapuri oli vastaavassa pukimessa lapsensa rippijuhlassa. Oli polven yli saapikkaatkin, mutta kiilakorolla.
Hänen äitinsä oli myös sonnustautunut moisesti. Kyllä siinä miehen suvulla meni kahvit moneen kertaan väärään kurkkuun ja pappikin piipahti. Mies parka ei tiennyt minne katsella.
No jokainen tyylillään. Jos tunnet ittes mukavaks noissa vaatteissa nii antaa palaa vaan. Pakko sanoa tosin et noilla vaatteilla et kuitenkaan saa sitä kuvaa luotua itestäs et olisit lähihoitaja ja kahen lapsen äiti, mut jos tarkotus oli hakee jotai seuraa yöks nii mikäs siinä sitte
Siis toi alempihan on tosi nätti. Noita ei juurikaan Suomessa näe, saattaa olla että herättäisit kyllä miesten huomion, ja varmasti naistenkin, jos laitat tuollaisen baariin. Eihän noita oo kuin leffoissa, ja näkyyks tosta se alaselän tatuointikin silleen ku esim. yhdellä tosi suositulla naisnäyttelijällä, Jenna Jamesonilla?
Todella tyylikäs.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 00:34"]
no mä oon luonteeltankiki räväkkä ni tottakai se näkyy ulkonäössäki.. et on just räväkät hiukset (no nyt mul on ihan vaan blondit)... ja pidän lävistyksistä ja leimoista ja koko siitä kulttuurista ja mun leimat oikeesti kertoo tarinaa (on esim perhonen niskassa). lähihoitajan ammatti on yks tärkeimmistä ja vaatii oikeesti tosi paljon en itekkää meinannu päästä lääkelaskuista läpi. ja no noi muut on ihan perus, polttaminen ja siideri.... kunhan ei joka päivä juo..
mitä toi mauton loppu peleis ees tarkottaa? kaikil on kuitenki oma maku.
[/quote]
Tässäkö on sitten Suomen tulevaisuus?
no mä oon luonteeltankiki räväkkä ni tottakai se näkyy ulkonäössäki.. et on just räväkät hiukset (no nyt mul on ihan vaan blondit)... ja pidän lävistyksistä ja leimoista ja koko siitä kulttuurista ja mun leimat oikeesti kertoo tarinaa (on esim perhonen niskassa). lähihoitajan ammatti on yks tärkeimmistä ja vaatii oikeesti tosi paljon en itekkää meinannu päästä lääkelaskuista läpi. ja no noi muut on ihan perus, polttaminen ja siideri.... kunhan ei joka päivä juo..
[/quote]
"ja sit se perhonen niinq kertoo sen tarinan et yx päivä mä näin perhosen lentävän ja päätin et tossa se niinku on. Mun uusi leima. Kun sillä on nyt tarina. Ja hieno tarina onkin, todella uniikki. Kaikki kadehtii koska se on niin siistii."
- vai?
Ja on, kaikilla on oma makunsa ja sulla se nyt vaan sattuu olemaan huono.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 01:07"]
[/quote]
Tässäkö on sitten Suomen tulevaisuus?
[/quote]
Vain marginaalinen osa siitä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 01:00"]
No jokainen tyylillään. Jos tunnet ittes mukavaks noissa vaatteissa nii antaa palaa vaan. Pakko sanoa tosin et noilla vaatteilla et kuitenkaan saa sitä kuvaa luotua itestäs et olisit lähihoitaja ja kahen lapsen äiti, mut jos tarkotus oli hakee jotai seuraa yöks nii mikäs siinä sitte
[/quote]
itse asiassa tässähän luodaan justiinsa kuvaa (ja osuvaa sellaista) lähihoitajasta, ja ne lapsetkin on saatu alaikäisenä, veikkaisin? :D
AP, oot oikees, nää mamat ei vaan daijuu sua ja sun tyyliis! Must on just siistii, et oot löytäny oman juttus, ja oot ylpee siit! Mä kans oon ihan lovena tatskoihin, säästän just elareist uuteen leimaan, lmoa... XD Mul on nyt vast delffiini nivustaipeessa, tribaali käsivarressa ja kyljessä teksti "If u wanna som'thing just go 'n' get it for you because u can, u r awsome!", ihan semmonen mun oma keximä tsemppilause mulle ittelleni..... Sehän se just on, et kaikki tatskat kertoo OMAA tarinaa!!11! Kuten mun nyxäl on sen esikoisen kuva käsivarres, kelaa kuin spessu: http://www.theginblog.com/wp-content/uploads/2007/12/ugly-daughter.jpg
Ja must noi topit oli upeit, jos kroppa kestää nii hei, mikä ettei! Mä tilaan tuolt ittekki tosi paljo kuteit, siel on kaikkee tosi stailii, kelaa esim tää minkä paan päälle tänää http://www.jeans.fi/muse-valkea-minimekko-p-15731.html . Sen kaa sezyt korkkarit nii hei, ei tartte tulla mulle kenenkään av-mammuliinin sanoo, ettei oo hottii shittii!!!1 Eli jees, tänää pari laittisiiderii, vähän BitBullia ja Elaa sterkoist soimaa ja LETS' PARTY TIME! Ps. Lähäreis ei oo mitää vikaa, Be broud of you self, itte oon kampaaja ja niitki aina dissataa, yksx syy just miks otin ton teksti tatskan......... äksdee!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 08:18"]AP, oot oikees, nää mamat ei vaan daijuu sua ja sun tyyliis! Must on just siistii, et oot löytäny oman juttus, ja oot ylpee siit! Mä kans oon ihan lovena tatskoihin, säästän just elareist uuteen leimaan, lmoa... XD Mul on nyt vast delffiini nivustaipeessa, tribaali käsivarressa ja kyljessä teksti "If u wanna som'thing just go 'n' get it for you because u can, u r awsome!", ihan semmonen mun oma keximä tsemppilause mulle ittelleni..... Sehän se just on, et kaikki tatskat kertoo OMAA tarinaa!!11! Kuten mun nyxäl on sen esikoisen kuva käsivarres, kelaa kuin spessu: http://www.theginblog.com/wp-content/uploads/2007/12/ugly-daughter.jpg Ja must noi topit oli upeit, jos kroppa kestää nii hei, mikä ettei! Mä tilaan tuolt ittekki tosi paljo kuteit, siel on kaikkee tosi stailii, kelaa esim tää minkä paan päälle tänää http://www.jeans.fi/muse-valkea-minimekko-p-15731.html . Sen kaa sezyt korkkarit nii hei, ei tartte tulla mulle kenenkään av-mammuliinin sanoo, ettei oo hottii shittii!!!1 Eli jees, tänää pari laittisiiderii, vähän BitBullia ja Elaa sterkoist soimaa ja LETS' PARTY TIME! Ps. Lähäreis ei oo mitää vikaa, Be broud of you self, itte oon kampaaja ja niitki aina dissataa, yksx syy just miks otin ton teksti tatskan......... äksdee![/quote]
äksdee :)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 01:04"]
Siis toi alempihan on tosi nätti. Noita ei juurikaan Suomessa näe, saattaa olla että herättäisit kyllä miesten huomion, ja varmasti naistenkin, jos laitat tuollaisen baariin. Eihän noita oo kuin leffoissa, ja näkyyks tosta se alaselän tatuointikin silleen ku esim. yhdellä tosi suositulla naisnäyttelijällä, Jenna Jamesonilla?
Todella tyylikäs.
[/quote]
Miksi alapeukut? Sarkasmi, tuo vieras käsite av-mammalle.
Leobarditoppi on kyllä kaukana hyvästä mausta.
Lutkaleima alaselässä, "originelli" perhostatska niskassa, läväreitä ja "räväkkä" kampaus, leoparditoppi ja huorasaappaat, kahden lapsen lähihoitajaäidillä. Voi jeesus mikä klisee! :DDD