Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei kokemattomalle anneta edes mahdollisuutta parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
11.08.2020 |

Kokemattomuus on näköjään suuri turn off naisille. En tiedä miten on toisin päin mutta näin ainakin miehen näkökulmassa. Ikää on jo 28v enkä ole vielä koskaan seurustellut. Syistä nyt ei sen enemää, sen jokainen nyt jo varmaan arvaakin: lyhyys, rumuus, ujous ja nämä klassikot.

Tuntuu vähän siltä, että tuo kokemattomuus on kuitenkin se suurin riippakivi joka pitäisi saada karistettua pois jotta olisi edes vähäiset mahdollisuudet parisuhteeseen. Mikä siinä kokemattomuudessa on niin iso kirous? Muutenkin noilla ominaisuuksilla vaikea päästä parisuhteeseen niin miksi siitä kokemattomuudesta vielä rangaistaan, kun ei ole edes oma valinta olla ikisinkku.

Vähän sama kuin työttömillä: joka paikassa vaaditaan työkokemusta, mutta kun ei pääse töihin, ei saa kokemusta. Ja kun ei ole kokemusta, ei pääse töihin.

Kommentit (378)

Vierailija
81/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule koskaan saamaan tyttöystävää. Taidan tappaa itseni.

Tyttöystävä ei ole jotain mitä sinä "saat". Kyse on toisesta ihmisestä. Ei mistään esineestä jonka voit saada. Sun pitää itse rakentaa suhde sen toisen kanssa. Niin kauan kuin tosiaan ajattelet omaa napaas ja mitä sinä et saa, ihmissuhteen rakentaminen tuskin onnistuukaan. Mut sit kun osaat ajatella sitä toista ja mitä sulla on hänelle annettavaa, ja miten osaat ottaa hänet huomioon on jo joku mahis.

Kyllä ystäviä saadaan.

Vierailija
82/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät halua ottaa riskiä. Siksihän miehen haluttavuus nousee heti jos paljastuu että sillä onkin vaimo. Eräänlainen laatutakuu. Tai siis, olettavat sen olevan.

Täällä mammat alapeukuttaa tätäkin totuutta, vaikka itsekin tietävät että sormus miehellä baarissa lisää vientiä vähintään 300%

Ok. Sittenhän ap:nkin ongelma on ratkaistu. Sormuksia saa halvalla esimerkiksi panttilainaamoista.

Eli suosittelet naisten kusettamista? No, itsehän miehille näitä keinoja sorvaatte.

Todellakin suosittelen, jos kerran sillä tavalla uskoo saavansa parisuhteen. Ihan vilpittömästi. Toivon, että tulee kertomaan tälle palstalle, miten hyvin onnistui.

Niin no onhan siinä suunta ainakin parempaan päin, ei jää kokemattomaksi.

Haluaisin todellakin nähdä miehen, joka ei ole aikuisiällään saanut naista kiinnostumaan itsestään, menevän baariin ja kaatavan naisia pelkästään panttikonttorista hankittu sormus vasemmassa nimettömässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ruma, kalju, työtön, lyhyt mutta loputtoman kiltttti tasoteorian ystävä taas kerran yllättää aloituksellaan.

"Kokemattomuus" ei ole mikään este eikä hidaste normaalille ihmiselle. Syy on siinä, että olet oikeasti outo, ahdistava, kummallinen, kenties kyttääjä, vainooja, väkivaltainen ja pelottava. Itse kuitenkin mieluummin käännät sen "kokemattomuudeksi".

On se hauska nähdä kuinka tasoteoria herättää naisissa tunteita. Vituttaahan se kun epäkohtia nostetaan esiin. Ökyrikkaat ja hyväosaisetkin suuttuvat aina kun köyhyydestä puhutaan.

Vierailija
84/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan jokainen mies (ja nainen) joskus ollut kokematon. Jos olet ruma, jäät muita todennäköisemmin kokemattomaksi siinä missä me rumat naisetkin. Itse olen ruma nainen ja olen ollut pelkästään muutaman kokemattoman miehen kanssa, koska he eivät ole saaneet ketään muuta kuin minut. 

Eli ei MUN silmissä ole miesten kokemattomuus ollut huono asia. Oon fiilannut heitä koska olen itsekin tällainen jämäkama. Se on sitten asia erikseen, että monellako rumalla naisella riittää henkinen kantti siihen pelkkänä jämäkamana olemiseen. Koska mä oon kyllä koko ajan tajunnut, ettei miehet mua oikeasti halua, joten ei mua yhtään yllättänyt etten koskaan kuullut heistä enää mitään. 

Tämä ei tarkoita ettenkö olisi loukkaantunut ollenkaan. Kyllä se loukkaa joka kerta, ettei edes rumat peräkammarinpojat halua minua. Tarkoitan vaan, ettei se yllätä. 

Eli en oo edes odottanut, että kukaan minuun rakastuisi. Kaikista rumista naisista ei ole siihen julman realismin hyväksymiseen, joten moni heistä elää mieluummin kokonaan ilman seksiä kuin suostuu miesten nöyryytettäväksi.

Itse olen periaatteessa hyväksynyt arvottomuuteni niin hyvin, että voisin vaikka ryhtyä tienaavaksi naiseksi, you know? Ainoa este siinä vaan olisi, ettei miehet halua maksaa päästäkseen painamaan mun näköistä naista. 

Vierailija
85/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä ei ole jotain mitä sinä "saat". Kyse on toisesta ihmisestä. Ei mistään esineestä jonka voit saada. Sun pitää itse rakentaa suhde sen toisen kanssa. Niin kauan kuin tosiaan ajattelet omaa napaas ja mitä sinä et saa, ihmissuhteen rakentaminen tuskin onnistuukaan. Mut sit kun osaat ajatella sitä toista ja mitä sulla on hänelle annettavaa, ja miten osaat ottaa hänet huomioon on jo joku mahis.

Onko sinusta hauskaa vittuilla masentuneelle miehelle? Kysyn samaa myös muutamilta muilta ketjuun vastanneilta naisilta.

On vittuilua sanoa, että nainen ei ole esine? Tuossa viestissä oli koko totuus.

-eri-

Vierailija
86/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ruma, kalju, työtön, lyhyt mutta loputtoman kiltttti tasoteorian ystävä taas kerran yllättää aloituksellaan.

"Kokemattomuus" ei ole mikään este eikä hidaste normaalille ihmiselle. Syy on siinä, että olet oikeasti outo, ahdistava, kummallinen, kenties kyttääjä, vainooja, väkivaltainen ja pelottava. Itse kuitenkin mieluummin käännät sen "kokemattomuudeksi".

On se hauska nähdä kuinka tasoteoria herättää naisissa tunteita. Vituttaahan se kun epäkohtia nostetaan esiin. Ökyrikkaat ja hyväosaisetkin suuttuvat aina kun köyhyydestä puhutaan.

Ok.

Vierailija
87/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sitä kokemattomuutta pakko heti mainita? Sanot vaan ettei ole ollut mitään vakavampia suhteita, jos jonkun nyt on pakko heti tietää jotain seurusteluhistoriasta ja sitten kyselet naiselta hänen omasta elämästään. Useimmat naiset olisivat ilahtuneita jos mies on enemmän kiinnostunut heidän puheistaan ja tekemisistään sen sijaan että kerskailisi omilla tekemisillään. Monet miehet yrittää tehdä vaikutuksen naisiin puhumalla koko ajan itsestään. Ole sinä se virkistävä poikkeus.

Vierailija
88/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Hei. Jos tasoteoria mielestäsi kerta on totta, niin silloin tiedät että mitä.sinun pitää tehdä että saat niitä naisia ja tasokkaita naisia. Tasoteoria mukaanhan tasot ovat olemassa, halusimme tai emme. Tavoitteenasi on että jauhamalla täällä asiastaNAISET muuttaisivat mielensä tasoteoriasta eli että SINÄ VOISIT SAADASEN TOP 1 NAISEN.

Vierailija
89/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä epäkohtia? Jälleen viitataan johonkin naisten kollektiiviin, markkinoihin, teorioihin... ja ap loistaa poissaolollaan. Meillä ei ole näyttöä yhdestäkään tilanteesta, jossa nainen olisi torjunut hänet nimenomaan kokemattomuuden tai rumuuden takia.

Minä tai yksikään palstalla kirjoittelevista naisista emme ole vastuussa ap:n saamisesta tai saamattomuudesta. Ellei hän itse kerro, mihin yritykset ovat kariutuneet, emme voi edes yrittää pohtia hänen apunaan, mikä meni pieleen.

Vierailija
90/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko sitä kokemattomuutta edes mainita? Eikös sitä just treffineuvoissa jankata että älä puhu eksistäsi uudelle kumppanille. Ja jos nyt välttämättä tulee puheeksi, niin voit sanoa vaan pienen valkoisen valheen että joskus sillon vuosia sitten oli joku lyhyt juttu joo, mutta oli niin karmea tyyppi etten haluaisi edes puhua siitä.

Ja samalla päätät, että tämä suhde ei ikinä tule syvenemään. Kun valehtelet tuosta asiasta, et voi esitellä kumppaniasi ikinä sellaisille ihmisille jotka tuntevat sinut ja tietävät että ei sinulla ikinä ketään ole ollut.

Itse asiassa olen kaikille paitsi parille luottokaverille valehdellut jo olleeni joskus "vuosia sitten" lyhyessä suhteessa. Lähinnä häpeän takia, koska työkaverit, harrastuskaverit, muut tutut ja sukulaiset pitävät heti outona tai viallisena jos on ollut elämänsä sinkkuna. Vanhemmat sukulaiset utelevat jatkuvasti ja rivien välistä tulee vaikutelma että luulevat jo homoksi kun en saa naista vaikka olen jo kolmekymppinen, niin olen joutunut tuollaisen peitetarinan kehittelemään. Ei, en tykkää valehtelusta enkä siitä ylpeä ole mutta koen ettei mulla ole muuta vaihtoehtoa, kun muuten pidetään jotain kelvottomana luuserina.

Tuo tulkinta on vain omassa päässäsi. Ja noin olet sitten päättänyt lähestyä ongelmaa. Keksimällä menneisyyden itsellesi. Luin kerran naisesta joka häpesi kokemattomuuttaan niin paljon että osti kihlasormuksen itselleen. Hänellä oli peitetarina jopa kultasepänliikkeen myyjälle, miksi sulhanen ei ole mukana sormuskaupoilla...

Vierailija
91/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Tinderissä;

No mää oon ruma ja lyhyt ja tyhmäkin eikä mulla o kokemusta mistään ikinä. Ette te mulle mitään kuitenkaan anna, miksette naiset?

Vierailija
92/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko sitä kokemattomuutta pakko heti mainita? Sanot vaan ettei ole ollut mitään vakavampia suhteita, jos jonkun nyt on pakko heti tietää jotain seurusteluhistoriasta ja sitten kyselet naiselta hänen omasta elämästään. Useimmat naiset olisivat ilahtuneita jos mies on enemmän kiinnostunut heidän puheistaan ja tekemisistään sen sijaan että kerskailisi omilla tekemisillään. Monet miehet yrittää tehdä vaikutuksen naisiin puhumalla koko ajan itsestään. Ole sinä se virkistävä poikkeus.

Ei ap enää osallistu keskusteluun eli tuhlaat aikaasi. Kukaan keskustelun miehistä ei ole halukas keskusteluun (dialogiin) vaan tästä tuli taas yhden tutun palstamiehen julistusketju. Älä siis tuhlaa aikaasi ;-)

Vierailija
93/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Eli sinua vtuttaa nyt eniten se, kun sinä uskot tasoteoriaan. No kuuleppa, tasoteoriaan mukaanhan sinä saat sellaisen kumppanin jonka tasoinen olet. Olet siis yrittänyt liian korkeatasoisia naisia. Laske taso sille tasolle, mitä olet, niin jopa alkaa flaksi käymään. Tässä ratkaisi ongelmaasi

Vierailija
94/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pakko on mainostaa kokemattomuutta? Fiksu ihminen osaa kiertää sen aiheen, joten problem solved!

Vierailija
95/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Eli sinua vtuttaa nyt eniten se, kun sinä uskot tasoteoriaan. No kuuleppa, tasoteoriaan mukaanhan sinä saat sellaisen kumppanin jonka tasoinen olet. Olet siis yrittänyt liian korkeatasoisia naisia. Laske taso sille tasolle, mitä olet, niin jopa alkaa flaksi käymään. Tässä ratkaisi ongelmaasi

Niin. On se kumma kun nää tasoteorian kannattajat eivät suostu tajuamaan omaa tasoaan ja tyytymään niihin alemman tason naisiin. Tasosi on se minkälaisia saat! Niinhän meille rumille naisillekin jatkuvasti hoetaan. Enkä minä ainakaan matalasti koulutettuna ja rumana naisena edes kehtaisi lähestyä mitään lentäjälääkäreitä, enkä edes tiedä missä sellaisia voisin tavata. Ei me liikuta samoissa piireissä. Jos olisin missi, liikkuisimme samoissa piireissä.

Sen sijaan matalatasoiset, rumat, kouluttamattomat ja VANHAT ukot on kaikki parikymppisten kauniiden mimmien kimpussa. Jos nyt niistä jotkut rikkaat miehet onnistuvat jonkun saamaan, onko se mikään ihme?

Kun niillä mimmeillä on niin paljon valinnanvaraa. Eikä aina tartte olla niin tosissaankaan. Ottajia löytyy silti.

Vierailija
96/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on tutustua mieheen, joka ei tiedä millaista parisuhteessa on ja joka ei osaa edes harrastaa seksiä. En jaksa tuhlata enää aikaa semmoseen.

Kokemattomalle sopii kokematon ja kokeneelle kokenut.

Vierailija
97/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta hauskaa vittuilla masentuneelle miehelle? Kysyn samaa myös muutamilta muilta ketjuun vastanneilta naisilta.

On vittuilua sanoa, että nainen ei ole esine? Tuossa viestissä oli koko totuus.

-eri-

On, sillä aiemmin lainaamani kommentoija tarttui yksittäiseen sanaan tuon miehen kommentissa ja käänsi sen sitten pelkäksi naisen esineellistämiseksi. Tuollainen vääristely on minusta tarkoitushakuista ja pyrkii vaan saattamaan toisen huonoon valoon muiden keskustelijoiden silmissä.

Vierailija
98/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas tuli vastauksia parissa tunnissa. En ehtinyt lukea kaikkia mutta kommentoin nyt yleisellä tasolla tähän mitä monet sanoo että pitääkö siitä kokemattomuudesta puhua: ei, en minä mainosta kokemattomuutta enkä todellakaan mainitse sitä Tinderissä yms. Mutta useita parisuhdeaiheisia keskusteluja selatessa tulee vaikutelma, että kokemattomuus on ns. red flag. Monissa keskusteluissa tämä on sanottu ihan suoraan, mm. tälläkin palstalla oli joitakin viikkoja sitten joku hälytysmerkit miehessä tapailuvaiheessa-aiheinen ketju tai jotain sinne päin, en nyt muista tarkkaa otsikkoa, jossa useissa vastauksissa toistui tuo kokemattomuus.

Ja opiskelijapiireissä olen huomannut, että naiset usein tuppaavat pörräämään samojen miesten ympärillä: niiden, joilla tiedetään olevan vientiä ja useita "hoitoja" muistakin naisista. Niiden suosittujen miesten. Sen sijaan ne miehet kuten minä, joiden tiedetään olleen alusta asti sinkkuja, usein jäävät vaille naisten romanttista kiinnostusta. Pakko tässä on olla jokin yhteys, vaikka toki varmasti on muitakin ominaisuuksia jotka sen naisten suosion määrittävät.

Itse en haluaisi kuitenkaan valehdella mitään tarinoita eksistä, koska ne kuitenkin paljastuu ja sitten on vaan maine entistä enemmän mennyttä. Sitä tuossa kysyinkin aloituksessa, että miksi se kynnys siihen ensimmäiseen parisuhteeseen pääsemiseen on niin korkealla. Minä kun en edes kaipaa mitään tuhannella eri panolla kerskailua, vaan olisin ihan tyytyväinen sen yhden ja ainoan oikean kanssa jos sellainen osuisi kohdalle.

AP

Vierailija
99/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas tuli vastauksia parissa tunnissa. En ehtinyt lukea kaikkia mutta kommentoin nyt yleisellä tasolla tähän mitä monet sanoo että pitääkö siitä kokemattomuudesta puhua: ei, en minä mainosta kokemattomuutta enkä todellakaan mainitse sitä Tinderissä yms. Mutta useita parisuhdeaiheisia keskusteluja selatessa tulee vaikutelma, että kokemattomuus on ns. red flag. Monissa keskusteluissa tämä on sanottu ihan suoraan, mm. tälläkin palstalla oli joitakin viikkoja sitten joku hälytysmerkit miehessä tapailuvaiheessa-aiheinen ketju tai jotain sinne päin, en nyt muista tarkkaa otsikkoa, jossa useissa vastauksissa toistui tuo kokemattomuus.

Ja opiskelijapiireissä olen huomannut, että naiset usein tuppaavat pörräämään samojen miesten ympärillä: niiden, joilla tiedetään olevan vientiä ja useita "hoitoja" muistakin naisista. Niiden suosittujen miesten. Sen sijaan ne miehet kuten minä, joiden tiedetään olleen alusta asti sinkkuja, usein jäävät vaille naisten romanttista kiinnostusta. Pakko tässä on olla jokin yhteys, vaikka toki varmasti on muitakin ominaisuuksia jotka sen naisten suosion määrittävät.

Itse en haluaisi kuitenkaan valehdella mitään tarinoita eksistä, koska ne kuitenkin paljastuu ja sitten on vaan maine entistä enemmän mennyttä. Sitä tuossa kysyinkin aloituksessa, että miksi se kynnys siihen ensimmäiseen parisuhteeseen pääsemiseen on niin korkealla. Minä kun en edes kaipaa mitään tuhannella eri panolla kerskailua, vaan olisin ihan tyytyväinen sen yhden ja ainoan oikean kanssa jos sellainen osuisi kohdalle.

AP

Jep, arvasin +tasoteoriaan tällä.ap:lläkin takaraivossa jyskyttää. Lue se laasasen Raamattu ja ota sieltä oppia. Sillä ongelmasi ratkeaa.

Vierailija
100/378 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap ulkoistanut ongelma muiden syyksi. "naiset vaan pyörivät samojen miesten kimpussa" "kokematonta hyljeksitään" jne jne.

Tällaisessa tilanteessa ei voi todeta muuta kuin sen, että ketään muuta et voi muuttaa kuin itseäsi ja kun kerta syy on muissa kuin sinussa , niin silloin olet umpikujassa

Hyväksy kohtalosi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän