Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat näkemäsi "Suutarin lapsella ei ole kenkiä" tapaukset?

Vierailija
07.08.2013 |

- Lastantarhanopettaja ei todisteista huolimatta usko, että hänen lapsellaan on adhd

- Neurologi pyöräilee ilman kypärää

- Poliisi ajaa kännissä tutkaan

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonasentajan autot, jotka korjataan vasta sitten, kun poliisi käskee tai ne ei enää liiku. Erityisopettajan lapset, jotka olivat koko koulun kauhukakaroita.

Vierailija
22/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani on erityisope, ja miten hienosti hän jaksaakaan niitä oppilaitaan neuvoa, opettaa, auttaa, ymmärtää yms yms, mutta oman lapsensa kanssa on aivan hukassa... 

Mä itse olen talousalalla ja perheessämme lapset kärsivät, kun ei meillä ole varaa oikein mihinkään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lto ja teen varmaan kaiken kotona omieni kanssa väärin. Sanonta pitää todellakin paikkansa. Onneks meidän lapset ovat silti vielä normaalin rajoissa.

Vierailija
24/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemilla tietokoneammattilaisilla ei normaalisti ole itsellään ollenkaan kotona tietokoneita.. Ei kuulemma jaksa enää vapaa-ajalla niiden kanssa.

Vierailija
25/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri, jolla hampaat suussa vinksin vonksin ja muutenkin hoitamattoman näköiset ja keltaiset.

Vierailija
26/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni voin nähdä peilistä: äitini on sosiaalityöntekijä (lastensuojelu.) Minut olisi ehdottomasti pitänyt huostaanottaa jo vauvana:(

Vierailija
27/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisustussuunnittelija mutta oma kotimme on hirveä  sekamelska sotkea ja kavereiden vanhoja Ikea-kaluja. Mieheni on kokki ja syömme lähes aina kotona valmisruokaa. Mitähän meidän lapsesta joskus tulevaisuudessa tulee, varmaan opettaja joka ei osaa lukea. :)

Vierailija
28/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini, joka ei kykene ilmaisemaan kielteisiä tunteita ja jäänyt henkisesti teini-ikäisen tasolle, äiti on psykologi... 

Vierailija
29/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisempää kai se on, ettei jaksa olla kotona työrooli päällä? Ainakin fiksummilla tuntuu näin olevan.

Vierailija
30/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajilla on usein itsellään karsea juurikasvu 

Vierailija
31/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä on perhetyöntekijä, omat lapset kasvaa pellossa. Omien sanojensa mukaan. Töissä siis tolkuttaa rutiineja ja säännöllisyyttä, mutta kotona mennään vähän sinne päin tai ihan muualle. tosin heillä se toimii ihan ok.

mä teen "parisuhdetyötä" ja omissa suhteissa olen ollut aina ihan käsi

Vierailija
32/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajotoimisto jossa ei noudateta omiin työntekijöihin ensimmäistäkään työsopimus-, vuosiloma- tai työaikalain säännöstä.

Vierailija
33/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava diabeteshoitaja, jonka lapset myös pullukoita.

Vierailija
34/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjailija, jonka aikuinen lapsi ei lue kirjoja, ei minun eikä muiden.

Vierailija
35/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 mistä olet, Liedosta? ;)

Vierailija
36/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja, joka on sairaalloisen ylipainoinen, samoin hänen ala-asteikäinen lapsensa on pullukka. Naureskeleekin aina, että hänen on vaikea saarnata koululaisille tervellisestä ruuasta ja painonnoususta kun hän on tämmöinen itse.

Opettajan lapsi oli koulukiusaaja, eikä siihen saanut puuttua tietenkään, koska "meidän koulussa ei kiusaamista esiinny"

Vierailija
37/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat lääkäreitä, mutta minut on lapsena ja nuorena passitettu usein hyvinkin puolikuntoisena kouluun. Ei riittänyt, että röörit olivat ihan tukossa tai maha kipeä, piti olla kunnolla kuumetta tai laatta lentää, että sai luvan jäädä kotiin. Kaiken huippu oli, kun minut influessapotilaana raahattiin laskettelemaan, seurauksena samana iltana 41 asteen kuume. En ole mitenkään katkera, mutta jotenkin nurinkurinen käsitys minulle pääsi syntymään siitä, että millaisella perusteella saa olla esimerkiksi töistä pois.

Vierailija
38/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapeutti ja alan suuren organisaation johtoportaassa toimiva/toiminut henkilö, jolle ei saanut vaateostoksilla kertoa hänen oikeaa vaatekokoaan, vaan hän vaati myyjää teeskentelemään koon olevan kuusi numeroa todellista pienempi.

Vierailija
39/136 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisuuden opiskelija, joka ei omista yhtäkään kirjaa eikä edes kirjahyllyä.

Vierailija
40/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi, jonka lapsi on niin epätasapainoinen, että on käynyt teinistä asti liki koko aikuisiässä jonkinlaisessa terapiassa.