Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheeta, ton miehen kulli näkyy

Vierailija
07.08.2013 |

Onko roisia, jos mies pukee kireät farkut päälleen ilman  kalsareita. Tykkäisivätkö naiset?

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on uimahousuissa itsetehty lisukeproteesi. Se lisää munien kokoa. Ja keinopenison  20cm pitkä sivuttain. Sen voi asettaa vasemmalle tai oikealle. Katseita olen kerännyt. Monet hymyilevät ja jotkut saavat jopa hervottoman naurukohtauksenkin. Tuon iloa ihmisille.

En yhtään ihmettele, että nauravat sun uikkareissa sojottavalle muovipötkölle. 😂 Itselläni onnistuu pitkä poikittainen pullotus uikkareihin ihan luomunakin.

Ei ihmisillä nyt mitään teräsmiehen röntgenkatsetta ole. Mistä tietävät olevan muovia, kun näkevät vain pullottavat uimahousut. Mutta jos tulevat pullotuksesta  hyvälle tuulelle, niin sehän on hieno asia. Olen silloin hyvän tuulen lähettiläs. Jos sinulla onnistuu lerppatilassa pitkä pullotus, niin olen iloinen puolestasi.

Vierailija
122/122 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on uimahousuissa itsetehty lisukeproteesi. Se lisää munien kokoa. Ja keinopenison  20cm pitkä sivuttain. Sen voi asettaa vasemmalle tai oikealle. Katseita olen kerännyt. Monet hymyilevät ja jotkut saavat jopa hervottoman naurukohtauksenkin. Tuon iloa ihmisille.

Noita samanlaisia proteeseja on harrastaneet jo pitkään erinäiset musiikkistarat ja elokuvatähdet. Onpa käytetty elokuvissakin missä miehet esiintyneet alushousuissa.  Helppo tunnistaa, koska edes 20cm on harvemmin tuossa koossa lepotilassa. Seisokissa taasen on kova, joten ei pysy pitkää aikaa siinä kunnossa.  Helppo verrata, kun oma on löysänä 15cm /12cm, siinäkin koossa jo isompi kuin keskiverto seisokissa. Aamulla on hetken aikaa isona puntissa, ennen kusella käymistä, mutta vain hetken.  Elvistele siinä sitten uimarannalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla