Kauheeta, ton miehen kulli näkyy
Onko roisia, jos mies pukee kireät farkut päälleen ilman kalsareita. Tykkäisivätkö naiset?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle vähän ongelmallista koska olen ujo ja arka. Kaluni näkyy selkeästi farkkujen läpi. Tunnen naisten tuijotukset. Haluaisin tulla valituksi ja rakastetuksi luonteeni vuoksi, en kaluni.
No kerropa luonteestasi.
Kiltti ja herkkä, asetan usein toisen tarpeet omani edelle. Osaan olla kyllä rohkean kova jos esim.joku rakkaani kokee vääryyttä. Romanttinen tai arvostan romantiikkaa, hellyyttä. Vähän boheemi...
Vierailija kirjoitti:
Minulle vähän ongelmallista koska olen ujo ja arka. Kaluni näkyy selkeästi farkkujen läpi. Tunnen naisten tuijotukset. Haluaisin tulla valituksi ja rakastetuksi luonteeni vuoksi, en kaluni.
Ehkä se on sama tunne, kun jotkut isorintaiset naiset valittavat, että suurin osa miehistä puhuu rinnoille? Eli ei mitään havaintoa kasvoista.....
Miehet fantasioi naistan fantasioivan miehistä. Erikoinen kuvio.
Oikeasti, se kalun aiheuttama pikku pullistuma ei kiinnosta ketään pätkän vertaa, eikä kukaan sitä noteeraa. Paitsi tietty se kuvitelmissaan elävä kulliteline.
Miesten jutuissa naiset aina keskutelee kullien koosta ja isokullisten "maine kirii". HAH, sanon minä. Jos nyt ei mikään ihan mikrokulli, tai ihan oikeasti tosi iso ole, niin ei siihen kokoon kiinnitä mitään huomiota. Ja niitä tosi isoja ei ole ainakaan vielä tullut vastaan.
Eli sillä kalulla ei ole mitään vaikutusta naisten saamiseen tai naisen kokemaan seksuaaliseen vetovoimaan.
Kummasti vaan naiset töissä 'jäävät kiinni' housun pullotuksen katsomisesta. Eli kun juttelen heidän kanssa..sitten käännän katseeni vaikka ikkunasta ulos ja takaisin katseen naisen silmiin niin usein huomaan että katsovatkin housujen pullotusta. Ja samat naiset vielä...varmaan ovat kiinnostuneita :)
Kesällä käytän kaikkia rentoja shortseja ja housuja ilman alusvaatteita, koska se on kaikkein mukavinta. Toisissa kulli näkyy selvemmin toisissa vähemmän. Moni kyllä vilkuilee ja katselee sukupuolesta riippumatta. Mun mielestä se vain luonnollista ja hauskaa, kikkelit kiinnostaa ihmisiä.
Vai ei naiset katsele, eikä kulli kiinnosta. Havaintoni kertovat kyllä ihan muuta.
Aina kun laitan jalkaan tiukat juoksutrikoot, niin kyllä sitä kullin kohoumaa vilkuillaan innokkaasti. Ja jos tulee vaikka puolistondis, niin päät kääntyvät kauempaakin.
taitaa sama pullotusfantasiapoju kirjotella välillä miehenä välillä naisena.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan ajatuksena heitän, että miltä susta tuntuis, jos naiset pukeutuisivat niin paljastaviin housuihin, että vako pullistelisi selvästi ja joustava housu menisi isojäen häppärien sisään ja perävakoon. Kauhee ajatuskin.
Koko ajanhan nuo pukeutuvat tuolla tavalla. Sen vaatekappaleen nimi on trikoot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätys vaarit, nuoret naiset tuttustuvat kulleihin jo 13 - 14-vuotiaina nykyään. Ei siitä heille traumojä tule, vaikka jonkun aisa housun läpi pilkottaisi.
no sittenhän 13-14-vuotiaat ei pane pahakseen pomppia vaarien kokeneilla kyrvillä, koska sitähän sinä ajattelit senkin perverssi
:O
Kyllä iso kulli ja kireät urheilutrikoot on sellainen yhdistelmä, joka saa naisen tuijottamaan.
Pitääkö isokullisen miehen muuten laittaa trikoissa muna aina jompaankumpaan lahkeeseen? Etumuksessa on varmaan aika vähän tilaa, kun kaikilla miehillä yleensä pullottaa trikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö isokullisen miehen muuten laittaa trikoissa muna aina jompaankumpaan lahkeeseen? Etumuksessa on varmaan aika vähän tilaa, kun kaikilla miehillä yleensä pullottaa trikoissa.
Tuntuu epämukavalta kulli puntissa. Itsellä aina pullottaa keskellä housuja eteen ja alas tai vaihtoehtoisesti ylös tai sivulle. Ei punttii, koska ei siten voi liikkua mukavasti, koska se hankaa jalan liikkeessä ja voi aiheuttaa myös stondista.
Kerran nuorena miehenä kävi hassusti. Oltiin kulttuuritalolla kaverin kanssa ja tavattiin pari mukavaa tyttöä. Jostain kumman syystä aloin melkein heti pussailemaan tyttö ja käymään kuumana. Siitä sitten toiset ehdotti, että eikö mennä tanssimaan. No mikäs siinä. Siihen aikaa oli muotia tiukat farkut ja minulla sattui vielä olemaan harvinaisen ohuet mustat. Alla oli pitkät kalsarit ja ylösnoustessa tajusin, että kalu oli täydessä seisokissa ja jäänyt jumiin vasempaan lahkeeseen. No siinä vaiheessa se oli jo myöhäistä, joten vaivoin pääsin tanssilattialle. Sen verran jööti kalu, ettei keneltäkään jäänyt varmasti seisokki näkemättä. Tyttö, tai tyttöystävä, nykyinen vaimo sanoi kyllä näy olleen hävytön ja tiesi mitä oli odotettavissa. Tuon tapauksen jälkeenkin aina kun hänen tyttökaveriaan näki, niin tämä katse valui mun haaroihin. Ja oli tainnut vaimon systerikin siitä kuulla, koska 20v myöhemmin kun oltiin etelässä samalla reissulla, niin meinasi silmät pudosta päästä, kun tulin tiukoissa uikkareissa ekaa kertaa näkösälle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sen verran turpea penis, että se näkyy lähes aina jonkin verran farkuissa. Näin myös löysissä housuissa.
Millaisia minimunia teillä on miehinä, jos muka penis ei näy farkkujen läpi? Vai käyttävätkö neljää kokoa liian suuria lökäpöksyjä?
Suomessa miesten peniksen keskipituus on 13cm joten tuon allekin on siis huomattavasti joten mietipä miten pieni esim 11cm penis on löysänä... sellainen katkarapu mitä nähdään suomileffojen saunakohtauksissakin jatkuvasti.
Itselläni on löysänä 11cm ja tavallista paksumpi joten jos bokserit päällä niin kalu näkyy selvästi jopa löysien reisitaskuhousen läpi. Pallit myös isot joten tiukkojen housujen käyttäminen on mahdotonta.
Itse kyllä ihmettelen mihin ihmeeseen pillifarkkuja yms kireitä housuja käyttävät miehet sijoittavat kalunsa ja kiveksensä niin ettei tunnu epämukavalta? Vaikken ole homo niin välillä ihmettelen kuinka vastaan tulevilla miehillä ei näytä olevan mitään jalkojen välissä sillä housut yhtä kireästi haaroja vasten kuin naisilla.
Jos mulla on kireet farkut, niin on aivan sama onko kalsareita vai ei niin kyllä pullottaa. Suuret pallit vielä, niin kyllä on rivon näköistä
Vierailija kirjoitti:
Herätys vaarit, nuoret naiset tuttustuvat kulleihin jo 13 - 14-vuotiaina nykyään. Ei siitä heille traumojä tule, vaikka jonkun aisa housun läpi pilkottaisi.
Pedofiilisissä unelmissa. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 18:37"]
Onko roisia, jos mies pukee kireät farkut päälleen ilman kalsareita. Tykkäisivätkö naiset?
Onhan se rivoa, jos siitin on iso ja roikkuu valtoimenaan puolireidessä kireiden farkkujen lahkeessa. Toisaalta varmasti katsoisin tahtomattanikin ja ehkä hieman kiihottuisinkin. Tullaiset näyt eivät oikein ole terveellisiä naimisissa oleville naisille, ainakaan jos omalta mieheltä ei ole saanut tarpeeksi seksiä.
Yhdenkään ihmisen siitin ei ole niin pitkä, että roikkuisi puolireidessä. Jo tuo 'lahkeesta' puhuminen on lähes aina erittäin harhaanjohtavaa. Peniksen voi kyllä asetella osoittamaan suuntaan tai toiseen, mutta ei se ikinä ole mitenkään korostuneesti lahkeessa, koska kenelläkään normaalilla ei ole niin pitkä.
Miten AC/DC:n Bon Scott sitten onnistui siinä?
Tottakai me katsellaan. Fiksuna miehenä katselet muualle, että saa katsella rauhassa. ;-)