Kauheeta, ton miehen kulli näkyy
Onko roisia, jos mies pukee kireät farkut päälleen ilman kalsareita. Tykkäisivätkö naiset?
Kommentit (122)
En muuten jaksa esitellä erikseen pullotusta, mutta uimarannalla uimahousut jalassa se kyllä erottuu. Ja nuorten naistenkin katse on hakeutunut jalkoväliin. Ilmeisesti se lepotilassa oleva on mukavaa katseltavaa.
Opettajalla taitaa itsellä olla 5 cm katkarapu housuissa.
Collagehousuissa jos pulottaa se on kivaa katsottavaa
Vierailija kirjoitti:
Näin Kuortaneen urheiluopistolla tummaihoisen pituushyppääjän hyppytrikoissa. En ikinä unohda sitä näkyä eikä sisarenikaan. Olen joskus nähnyt untakin, jossa mies pyysi minua treffeille ja herätessään oli pillu aivan märkänä. Tuollaiset näyt vaikuttavat erityisesti nuoriin naisiin.
Aivan erityisesti ne vaikuttavat persumiehiin. Ne eivät muuta teekään kuin haaveilevat savannisuonikkaasta.
Sitä on nyt kesällä taas hauska huomata miten ihmisten silmät vaeltaa. Jos on yhtään sellaiset housut (erityisesti sortsit tai uikkarit) missä etumus erottuu selkeästi, niin kyllä ison osan silmät siellä, vähintään käväisee ja jotkut vilkaisee useammankin kerran. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Kuortaneen urheiluopistolla tummaihoisen pituushyppääjän hyppytrikoissa. En ikinä unohda sitä näkyä eikä sisarenikaan. Olen joskus nähnyt untakin, jossa mies pyysi minua treffeille ja herätessään oli pillu aivan märkänä. Tuollaiset näyt vaikuttavat erityisesti nuoriin naisiin.
Aivan erityisesti ne vaikuttavat persumiehiin. Ne eivät muuta teekään kuin haaveilevat savannisuonikkaasta.
Naiset vaan tykkää meistä persumiehistä,eikä teistä vetelistä hinttareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaan tykkää meistä persumiehistä,eikä teistä vetelistä hinttareista.
Jes, miehykkyys on pop
Ei siinä ole mitään pahaa jos se näkyy vaatteiden läpi kivan näköistä se vain on.
Eiköhän riisuta kaikki kaikki vaatteet pois niin ei tarvitse sitten enää miettiä mitä kenenkin housuissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vihreisiin. Pekka H etunenässä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miehellä oli herätessään pillu märkänä?
Äiti36 kirjoitti:
Mun miehellä tuntuu näkyvän aina vähän liiankin selkeästi, varsinkin verkkareissa tai collareissa. Sillä nyt sitten sattuu olemaan se normaalia suurempi kalu. Kyllä mua vähän ärsyttää tavallaan se, koska kyllä mä ainakin olen oppinut huomaamaan sen, että vaikka kaupassa vastaan tulevien naisten katseet kiinnittyy sinne haaroihin. En tästä mitään ole sanonut, koska ihan normaaleissa vaatteissa hän kulkee korostamatta asiaa mitenkään.
En nyt varsinaisesti ole mustasukkainen niistä katseista, mutta jotenkin se kismittää. Uimahallit ne vasta myrkkyä onkin😅
Tämän luettuani tulin ajatelleeksi, että on melko tekopyhää syyllistää miehiä naisten rintojen vilkuilusta.
Vierailija kirjoitti:
Huono vitsi. Kuka nyt kulkisi ilman alushousuja kalu jäykkänä kaupassa. Tuo ei ole lepotilaa nähnytkään eikä pysy kauaa tuossa koossa. Oman ihan samannäköinen aamukankeana sängystä noustessa kun roikkuu alas puolikaaressa. Kuvan kalu on ihan komee, ei siinä mitään. Luulisi kiinnostavan naisia.
Kollari/lökäri-peräkammarin hönö taas vauhdissa..
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän riisuta kaikki kaikki vaatteet pois niin ei tarvitse sitten enää miettiä mitä kenenkin housuissa on.
Tämä! Olen aina rakastanut nakurantoja, nakuna uimista jne. Olisipa vapauttavaa, kun Suomessakin olisi pyhitetty paikkoja vapaalle nakuilulle, kuten melkein missä tahansa muualla Euroopassa.
Itselläni on uimahousuissa itsetehty lisukeproteesi. Se lisää munien kokoa. Ja keinopenison 20cm pitkä sivuttain. Sen voi asettaa vasemmalle tai oikealle. Katseita olen kerännyt. Monet hymyilevät ja jotkut saavat jopa hervottoman naurukohtauksenkin. Tuon iloa ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on uimahousuissa itsetehty lisukeproteesi. Se lisää munien kokoa. Ja keinopenison 20cm pitkä sivuttain. Sen voi asettaa vasemmalle tai oikealle. Katseita olen kerännyt. Monet hymyilevät ja jotkut saavat jopa hervottoman naurukohtauksenkin. Tuon iloa ihmisille.
En yhtään ihmettele, että nauravat sun uikkareissa sojottavalle muovipötkölle. 😂 Itselläni onnistuu pitkä poikittainen pullotus uikkareihin ihan luomunakin.
Mutta vain silloin, jos pullotus on runsas ☝️