Kauheeta, ton miehen kulli näkyy
Onko roisia, jos mies pukee kireät farkut päälleen ilman kalsareita. Tykkäisivätkö naiset?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo soittaa turpaansa jos en käytä alushousuja varsinkin jos on colleget jalassa. Hämmentää.
Kalsarit on ihan hyvä vaate. Pitää ulommat housut pidempään puhtaana. Toki kesällä viilennyksen takia ihan jees ilmankin ja näyttäähän se liikkuva etumus hieman vihjailevalle ja tuhmalle.
Nuorempana vaimo vaati muakin laittaman alushousut alle, jos oli colleget tai ohuet shortsit jalassa. Nykyisin ei enää ole sillä lailla huomioinut. Voi toki olla, että nuorempana oli muutenkin kalu turvoksissa lämpimillä keleillä jo itsestäänkin ja pullotti siten enemmän.
Kullin muodon näkyminen housuissa on kiihottavaa. Mielelläni käytän housuja, joissa saattaa hienovaraisesti pullottaa. Ilmiselvän paljastelevat pullotukset on silti mun mielestä mauttomia. Uikkareissa sitten toki näkyy varren muoto ihan kunnolla, mutta siinä pidän näkyvyyttä myös luonnollisena. Yllättävän paljon etumus herättää kiinnostusta, kun katselee ihmisiä silmiin. :D
M36
Siis päivystääkö tämä sama hullu näitä ketjuja joka aamu ja ilta samanlaisilla kommenteilla. Voi elämä!
Vierailija kirjoitti:
Siis päivystääkö tämä sama hullu näitä ketjuja joka aamu ja ilta samanlaisilla kommenteilla. Voi elämä!
Päivystää ja päivystää vielä muuallakin. Kiirettä pitää, toivottavasti ei saa burnouttia.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kaveri vaihtoi lauantaina saunan jälkeen alushousuja.
Näin vilauksen hänen puolijäykästä kullista, joka oli tosi iso.
Myöhemmin huomasin pikkuhousujeni etumuksen olevan kostea 😋
Hä? Miksi se oli saunassa ollut alushousut jalassa?
Ison peniksen omaavana se tuppaa erottumaan kaikista housuista läpi. Joskus häpesin sitä. Enää en välitä tai sen kanssa on sinut paitsi joskus kun tajuaa että sitä tuijotetaan eikä se ole niin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Yks ja sama sekopää floodaa täällä fantasioitaan.
Kieltämättä ketju olisi kiinnostavampi aidoilla tarinoilla, ei yhden urpon lässytyksillä.
UskisN kirjoitti:
Paksu ja pitkä kullin ääriviiva on speedoissa parasta.
Näkyyks sulta kamelinv?
Mun miehellä tuntuu näkyvän aina vähän liiankin selkeästi, varsinkin verkkareissa tai collareissa. Sillä nyt sitten sattuu olemaan se normaalia suurempi kalu. Kyllä mua vähän ärsyttää tavallaan se, koska kyllä mä ainakin olen oppinut huomaamaan sen, että vaikka kaupassa vastaan tulevien naisten katseet kiinnittyy sinne haaroihin. En tästä mitään ole sanonut, koska ihan normaaleissa vaatteissa hän kulkee korostamatta asiaa mitenkään.
En nyt varsinaisesti ole mustasukkainen niistä katseista, mutta jotenkin se kismittää. Uimahallit ne vasta myrkkyä onkin😅
Kesätyttö kirjoitti:
Ihanaa kun ison ääriviivat näkyy.
Olisi muuten oikeasti valtavan mielenkiintoista saada tietää, että miksi sä suollat tätä samaa niin käsittämättömän sinnikkäästi, vaikka itsekin hyvin tiedät, että kukaan ei ota sua tosissaan, että se olet sinä jokaikisen 15 sentin ja vangin muija -viestin takana.
Mun ainakin on täysin mahdotonta minkäänlaisella järkeilyllä ymmärtää, mikä tekeekin tästä omalla tavallaan niin kiehtovaa. Toivottavasti jonain päivänä astut ulos tuosta roolista jota syystä tai toisesta vedät, ja annat meille pienen selonteon että mitä ihmettä se kaikki oli. Sen verran pitkään olemme tätä kyllä saaneet katsella, että tekisi mieli sano, että sen verran ole meille velkaa…
Vierailija kirjoitti:
Kesätyttö kirjoitti:
Olisi muuten oikeasti valtavan mielenkiintoista saada tietää, että miksi sä suollat tätä samaa niin käsittämättömän sinnikkäästi, vaikka itsekin hyvin tiedät, että kukaan ei ota sua tosissaan, että se olet sinä jokaikisen 15 sentin ja vangin muija -viestin takana.
Mun ainakin on täysin mahdotonta minkäänlaisella järkeilyllä ymmärtää, mikä tekeekin tästä omalla tavallaan niin kiehtovaa. Toivottavasti jonain päivänä astut ulos tuosta roolista jota syystä tai toisesta vedät, ja annat meille pienen selonteon että mitä ihmettä se kaikki oli. Sen verran pitkään olemme tätä kyllä saaneet katsella, että tekisi mieli sano, että sen verran ole meille velkaa…
Jaaha huomenta, olet näköjään herännyt ja tullut taas laittamaan aamupäivän annoksen 15-senttisiä viestejä. Oletko tätä mun ehdotustani harkinnut? Palaillaan!
Äiti36 kirjoitti:
Mun miehellä tuntuu näkyvän aina vähän liiankin selkeästi, varsinkin verkkareissa tai collareissa. Sillä nyt sitten sattuu olemaan se normaalia suurempi kalu. Kyllä mua vähän ärsyttää tavallaan se, koska kyllä mä ainakin olen oppinut huomaamaan sen, että vaikka kaupassa vastaan tulevien naisten katseet kiinnittyy sinne haaroihin. En tästä mitään ole sanonut, koska ihan normaaleissa vaatteissa hän kulkee korostamatta asiaa mitenkään.
En nyt varsinaisesti ole mustasukkainen niistä katseista, mutta jotenkin se kismittää. Uimahallit ne vasta myrkkyä onkin😅
Kaupassa tuli vastaan mies, jonka collegehousuissa oli selvästi iso. Puolivahingossa sen huomasin. Katselin kyllä sitä lisää salaa. Toivottavasti huomaamatta. Toisaalta katselee ne miehetkin naisten peppuja.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:43"]
Ihan vaan ajatuksena heitän, että miltä susta tuntuis, jos naiset pukeutuisivat niin paljastaviin housuihin, että vako pullistelisi selvästi ja joustava housu menisi isojäen häppärien sisään ja perävakoon. Kauhee ajatuskin.
Joo, näitä tapauksia näkee aina silloin tällöin. Jotenkin se tekee huorahtavan vaikutelman.
Joo ja ne kehtaavat vielä loukkaantua jos miehet katselee ja huutele. Kyllähän huorailusta pitääkän saada rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Kesätyttö kirjoitti:
Tai kuolis vaan syöpään.
Kalsarit on ihan hyvä vaate. Pitää ulommat housut pidempään puhtaana. Toki kesällä viilennyksen takia ihan jees ilmankin ja näyttäähän se liikkuva etumus hieman vihjailevalle ja tuhmalle.