Kauheeta, ton miehen kulli näkyy
Onko roisia, jos mies pukee kireät farkut päälleen ilman kalsareita. Tykkäisivätkö naiset?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen että meidän konttorilla oli kerran yleismiehenä karibian alueelta kotoisin oleva musta mies. Työasuna toimi verkkarit ja voin vakuuttaa että joka nainen siinä konttorissa oli huomannut housuissa roikkuvan grillimakkaran. Itse hän ei tuntunut kiinnittävän asiaan mitään huomiota. Mutta pakosta tuli mietittyä minkä kokoinen olisi erektiossa. Kalu oli oikeesti ISO.
Ja miehiä syyllistetään toisten tiirailemisesta ja pinnallisuudesta :D
Vierailija kirjoitti:
Itselläni aika iso 22cm kulli.
Tykkään esitellä tytöille kaluani ja siksi pukeudun usein tiukkiin farkkuihin.
Kyllähän se kohottaa itsetuntoa, kun huomaa kuinka vieraat naiset ahmii katseellaan muhkeaa etumustani.
Rohkeimmat tulee pienessä simassa jopa härskisti suoraan koskettamaan ja ehdottamaan seksiä esim baarin vessassa.
Tuossa kohtaa on hyvä nostaa meteli miten törkeetä tuollainen lääppiminen on. Tekee naisillekin hyvää saada palautetta käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 18:37"]
Onko roisia, jos mies pukee kireät farkut päälleen ilman kalsareita. Tykkäisivätkö naiset?
Onhan se rivoa, jos siitin on iso ja roikkuu valtoimenaan puolireidessä kireiden farkkujen lahkeessa. Toisaalta varmasti katsoisin tahtomattanikin ja ehkä hieman kiihottuisinkin. Tullaiset näyt eivät oikein ole terveellisiä naimisissa oleville naisille, ainakaan jos omalta mieheltä ei ole saanut tarpeeksi seksiä.
Yhdenkään ihmisen siitin ei ole niin pitkä, että roikkuisi puolireidessä. Jo tuo 'lahkeesta' puhuminen on lähes aina erittäin harhaanjohtavaa. Peniksen voi kyllä asetella osoittamaan suuntaan tai toiseen, mutta ei se ikinä ole mitenkään korostuneesti lahkeessa, koska kenelläkään normaalilla ei ole niin pitkä.
Puolireiteen on tietysti vähän liiottelua, mutta kyllä oma kulli lahkeeseen menee ihan helposti, kun vähän kasvaa. Stondiksessa se on 17,5 cm ja ainakin tuo mitta itselläni riittää siihen, että puolistondis ulottuu lahkeeseen ja pullottaa ihan näkyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko roisia, jos mies pukee kireät farkut päälleen ilman kalsareita. Tykkäisivätkö naiset?Onhan se rivoa, jos siitin on iso ja roikkuu valtoimenaan puolireidessä kireiden farkkujen lahkeessa. Toisaalta varmasti katsoisin tahtomattanikin ja ehkä hieman kiihottuisinkin. Tullaiset näyt eivät oikein ole terveellisiä naimisissa oleville naisille, ainakaan jos omalta mieheltä ei ole saanut tarpeeksi seksiä.
Yhdenkään ihmisen siitin ei ole niin pitkä, että roikkuisi puolireidessä. Jo tuo 'lahkeesta' puhuminen on lähes aina erittäin harhaanjohtavaa. Peniksen voi kyllä asetella osoittamaan suuntaan tai toiseen, mutta ei se ikinä ole mitenkään korostuneesti lahkeessa, koska kenelläkään normaalilla ei ole niin pitkä.
Puolireiteen on tietysti vähän liiottelua, mutta kyllä oma kulli lahkeeseen menee ihan helposti, kun vähän kasvaa. Stondiksessa se on 17,5 cm ja ainakin tuo mitta itselläni riittää siihen, että puolistondis ulottuu lahkeeseen ja pullottaa ihan näkyvästi.
Joo, riippuu housuista, mutta nykytyylin chinoissa esim. ihan helposti turvonnut kulli menee lahkeeseen. Ihmettelijä käyttää varmaan jotain pussihousuja.
En ole ikinä nähnyt livenä mitään massiivisia pullotuksia tai ääriviivoja.
En ole vain osannut katsoa?
Tykkään kyllä miehistä, mutta harvoin tulee katsottua ns. "sillä silmällä".
Viime kesänä huomasin kaksi katselukertaa, siis niin että tajusin katselleeni.
Ekalla kerralla kauppakeskuksessa oli mies, jolla oli ihan järkyttävän hyvän näköiset pakarat ja reidet (kasvoissa ja muussakaan kropassa ei ollut valittamista), kiirehdin pois paikalta, että en jäisi tuijotamisesta kiinni.
Toisella kerralla oli ruokakaupassa mies, jolla oli sellainen hihaton toppi päällä,
että sivusta näkyi sivutissiä, siis vilahti kylkeä, rintalihaksia ja nänni. Huh huh.
Kolmas kerta oli sellainen, että minulle jäi tunne, että olisi pitänyt tsekata.
Pihalla tuli joku söpö mies vastaan ja tervehti minua niin viehättävästi hymyillen ja silmiin katsoen,
että hämmennyin aivan täysin. Vasta tilanteen mentyä ohi, huomasin alkaa soimaamaan itseäni siitä, että "olisit nyt herranen aika tsekannut söpöläisen kunnolla, hän oli varmaankin viehättävä muualtakin kuin kasvoista".
:D
Minulla on ollut eron jälkeinen toipuminen käynnissä. Otin eron raskaasti ja ensimmäiset kaksi vuotta olin niin surullinen, että itkin päivittäin. Nyt on parempi tilanne, enkä enää sure jatkuvasti.
Voikohan tämä vähäinen vilkuilu liittyä siihen, että en uskalla livenä katsella miehiä kunnolla, kun jotenkin alitajuisesti suojelen itseäni?
Vai se, että olen vain tottunut ihmisten ilmoilla katselemaan muita asioita?.
Tai ihmisten seurassa katseeni yleensä kiinnittyy kasvoihin?
Pidän miehiä ja miesvartaloita kauniina, joten ei tämä ainakaan siitä ole kiinni. Mediasta bongaan viehättäviä miehiä jatkuvasti.
Pitänee tulevana kesänä alkaa vähän tietoisemmin katselemaan, niin josko minäkin näkisin sitten niitä pullotuksia ja ääriviivoja. Selvästikin niitä on liikkeellä, kun tässäkin ketjussa niistä monet raportoivat.
:)
Yleensä pidän sloggeja jalassa ja ne pitää kassit ja kalun kukkarossaan kasassa. Toki pullotus näkyy eteenpäin jos sivusta katsoo. Mutta joskus kokeillut shortsien kanssa olla ilman. Silloin kassit valahtaa alas ja kalu vasempaan punttiin ja näkyy jos joku sitä katsoo. Sama juttu jos on pitkät kalsarit jalassa. Mulla on lepotilassa 14cm häpyluusta mitaten vapaasti roikkuessa, mutta jos vähänkään turpoo puolittain heijariin, niin varmasti 18cm näkyy lahkeessa, varsinkin kun vielä paksunee selvästi. Kokeilin äsken pitkien kalsarien kanssa, kaluni yletti vapaasti ollessa reiden puoliväliin, eli suoraan sivulta reiden sisäsyrjästä 12cm keskelle, toiseen reiden reunaan jäi suunnilleen samat 12-13cm. Näkyy varmasti puntissa puoliheijarissa. Kun kalun käänsi poikittain jäi reiden ulkoreunaan vain 4cm. Aika puusilmä saa olla jos ei näkisi. En silti ole jäänyt pullotuksesta kiinni kuin kerran elämässä, silloinkin pitkät kalsarit tiukkojen farkkujen alla talvella ja tanssilattialle mennessä nykyisen vaimon kanssa. Täysseisokki puntissa pitkin reittä ja vaikea edes kävellä. Ei jäänyt keltään huomaamatta.
Hmmh jaa. En yleensä katsele kenenkään haaruksia niin en mitään pullotuksia nää. Seurustelen ja en vain taida huomata ympärillä olevia miehiä mitenkään. Miehellä sama, ei kuulemma noteeraa muita naisia seurustellessaan, ne kuulemma vain häipyvät tajunnasta taka-alalle. Eniveis mitäpäs pienistä pullotuksista, onhan sen pippelin jossakin oltava eikä se aina ole siististi paketoituna kalsareissa.
Vaimo soittaa turpaansa jos en käytä alushousuja varsinkin jos on colleget jalassa. Hämmentää.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se rivoa, jos siitin on iso ja roikkuu valtoimenaan puolireidessä kireiden farkkujen lahkeessa. Toisaalta varmasti katsoisin tahtomattanikin ja ehkä hieman kiihottuisinkin. Tullaiset näyt eivät oikein ole terveellisiä naimisissa oleville naisille, ainakaan jos omalta mieheltä ei ole saanut tarpeeksi seksiä.
Kyllä voi roikkua. Voin kumota väitteesi, kun olen pari eri tapausta nähnyt itse.
Olen joskus ihan katsellut luvan saaneena. Ravintolan tanssi lattialla. Oon hoikka pienimusta tukkainen nainen aika hyvän näköinen jopa miesten mielestä. 😊. Sillä kertaa ei ollut pikkareita, ja se oli tarkoituksella unohdettu vuokramökkiimme. Olimme mieheni kanssa puhuttu, että voisiko pieni leikki piristää.
Mustasukkaisuus oli luvattu pitää kurissa ja paluuta ei ollut vaan mentäis siihen mitä tulee.
No ihan kaikkea nyt ei hyväksy, mutta jos kiima herää niin Sitten.
Posket punaisena ja heti tanssimaan. Eka oli humalassa ja puristeli mut mustelmille.
Mutta pillu ihan oikeesti heräs.
Mieheni kuiski mulle että pillu tuoksuu. Olin punainen ja sanoin että nyt takas mökille.
Mieheni ties mut että ku otan punaviiniä meen estottomaksi. Parille miehelle kieltäydyin, seuraava oli nuorimies.
Lähdin lattialle, ei se tanssia osannut, mutta jutella se osas.
Sillä seisoo sanoin miehelleni, mitä teen sanoin miehelleni.
Rohkaise sitä, käytä hyväksesi että tuoksut pillulle.älä sanoin
Miehelleni.
Mua tultiin hakemaan.
Tulin punaisena takas tanssilattialta.
Se laitto käden mun hameen alle ja haluaa naida. Mutta en yksin uskalla niitä on useampi sun pitää lähteä pitää kiinni mun jalasta ja levittään mua.
Sopii sanoin.. Hermostutti kun menimme poikien mökkiin.
Ja pakko sanoa että näkyi kaikkien seisokki housujen etumuksella
Vierailija kirjoitti:
Edellisen kirjoittaja ei vain ole nähnyt niin isoa, eikä halua uskoa, että sellaisia olisi. No, sellaisia on. Olen nähnyt muutamia. Eivätkä olleet erektiossa. Pisin roikkui reippaasti alle puolen reiden lähempänä polvea. Paksuin näkemäni ei ollut niin pitkä, mutta puoleen reiteen kumminkin ja TODELLA PAKSU. Molempien sanoivat, että vaikea löytää naista, jonka kanssa seksi olisi todella hyvää ja nautinnollista. Sanoivat olevansa aidosti kateellisia keskikokoisesta kalustani.
Mä oon kans niitä jolla roikkuu, kun ei ole erektio päällä. Kovasta yrityksestä huolimatta en saa roikkumaan seisokissa. Onko jollain hyviä vinkkejä alaspäin suuntautuvaan erektioon?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans niitä jolla roikkuu, kun ei ole erektio päällä. Kovasta yrityksestä huolimatta en saa roikkumaan seisokissa. Onko jollain hyviä vinkkejä alaspäin suuntautuvaan erektioon?
Mulla ainakin puoliheijarissa ennen kovettumista roikkuu puolikaaressa vinottain kohti vasenta polvea. Silloin on pisimmillään häpyluusta mitattuna kalua pitkin. Silloin menee yli parinkympin ja lyhenee ja paksunee sentin kovana seisokissa. Joten jos joku muu kuin vaimo sen löysissä housuissa ilman alushousuja näkisi niin ei voisi olla huomaamatta pullotusta. Vähän sama kuin yrittäisi piilottaa talouspaperin pahvihylsyä housuihin.
Joskus kesällä olen liikkunut kommandona pelkät sortsit jalassa. Hiukan hirvittäisi stondiksen pukkaaminen. Ei nimittäin jäisi mitään epäselväksi. Venähtänyt puoliheijari pomppii lahkeessa ja täydempi stondis mojovan teltan eteenpäin. 😄
Kyllä ne itsellä pahiten erottuu ja pullottaa joissain college housuissa. Harmaat housut vielä korostaa. Kaupoissa huomaa hyvin jos kävelee jostain vaatehyllyiltä, missä on isoja peilejä. Löysät bokserit ja harmaat collarit. Erottuu jopa terska välillä. Siinäpähän sitten erottuu. Mulla siitä erikoinen toi vehje, että se ei hirveitä erektiossa kasva. 18cm on seisokissa ja varmaan 14-15cm normaali tilassa ja siis lämpimässä. Kassitkaan ei ole ne ihan pienimmät. Vaimo välillä huomauttaa, että himppasen piirtyy turhan selkeesti näkyville.
Enpä ole jaksanut miettiä mitä joku tuntematon siitä mieltä on. Olkoot ihan mitä on.