Onko täällä nukkekoti- tai miniatyyriharrastajia?
Itse olen vasta löytänyt tämän harrastuksen, mutta innolla jo suunnittelen sisustust tulevaan nukkekotiin.
Kommentit (8)
Olin vuosia sitten mutta sitten piti muuttaa pienempään asuntoon enkä saanut mahdutettua nukkekotia järkevästi mihinkään(se oli semmoinen tosi iso ja kaunis) niin oli pakko luopua harrastuksesta. Joskus on käynyt mielessä että ostaisin vaikka Lundbyn nukkekodin ja sisustaisin sen kivaksi, sille olisi tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosia sitten mutta sitten piti muuttaa pienempään asuntoon enkä saanut mahdutettua nukkekotia järkevästi mihinkään(se oli semmoinen tosi iso ja kaunis) niin oli pakko luopua harrastuksesta. Joskus on käynyt mielessä että ostaisin vaikka Lundbyn nukkekodin ja sisustaisin sen kivaksi, sille olisi tilaa.
Miten olisi joku "matkalaukku" nukkekoti, sen laukun voi sulkea ja pakata pois esiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi joku "matkalaukku" nukkekoti, sen laukun voi sulkea ja pakata pois esiltä.
Tai sitten vain yhden huoneen nukkekoti, sellaisen saisi tehtyä vaikkapa neliönmalliseen pieneen hyllyyn, seinälle tai lipaston päälle.
Lasketaanko katkarapu miniatyyriharrastukseksi?
M47
Sukulaiseni teki nukkekotikokoisen asuntovaunun. Sen kuvia on useissa paikoissa netissä.
Joku farmi voisi olla kiva tehtävä, jos vielä itse osaa tehdä eläimet vaikka huovuttamalla tai massasta.
Minä olen sellainen epäsäännöllinen harrastelija. Olen kerran tehnyt 1800-luvun lopun/ 1900luvun alun sisustuksen nukkekotiin, mutta se valitettavasti tuhoutui työpaikkani tulipalossa ( olin päiväkodissa ja nukkekoti oli siellä palon aikaan )
Facebookissa on kiva ryhmä Nukkekotiharrastajat ja Pinterest on myös suuri aarreaitta ideoilla tähän harrastukseen. Myös kirjallisuutta löytyy harrastukseen. Mukavaa puuhaa. Nyt jouluksi suunnittelin muutamalle ystävälle lyhtyyn miniatyyria jouluaiheella.