Kauheeta, ton miehen kulli näkyy
Onko roisia, jos mies pukee kireät farkut päälleen ilman kalsareita. Tykkäisivätkö naiset?
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 13:51"]
hahahah, älä valehtele, eivät naiset sellaisia katsele
[/quote] Kyl katselee, on kokemusta.
en oo nähny kenenkään munaa farkkujen läpi. miten se muka voi ees näkyä saatana. lopettakaa paskanjauhanta
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 14:16"]
en oo nähny kenenkään munaa farkkujen läpi. miten se muka voi ees näkyä saatana. lopettakaa paskanjauhanta
[/quote]kyllä iso muna nääkyy jos tarkkaan katsot :)
kulje mielummin trikoissa kun kerta haluat sitä saatanan mulkkuas esitellä!!
Tuotanoin.. eikös liian tiukat farkut aiheuta miehille jotain hedelmällisyys ongelmia?
Olin tänään salilla, päälläni oli mustat juoksutrikoot, kuten aina. Tein sivulankkuja ja edessäni oli nuori neiti soutulaitteessa. Siinä puolen minuutin pitoa kun tein, niin silmien raosta näin, että aika avoimesti katseli mulkkuani, joka lepäsi ihan rentona reittäni vasten. Ei mulla mikään John Holmes-leka ole, mutta kukaan naisistani ei ole koskaan valittanut, että olisi pieni. Kyllä naiset katselee. :)
Minulla on sen verran turpea penis, että se näkyy lähes aina jonkin verran farkuissa. Näin myös löysissä housuissa.
Millaisia minimunia teillä on miehinä, jos muka penis ei näy farkkujen läpi? Vai käyttävätkö neljää kokoa liian suuria lökäpöksyjä?
Ei nainen huomaa onko sulla alusvaatteet vai ei. Ei mitään vaikutusta.
Miten mulle tuli ekana mieleen että "homo". ?
Mä tälleen jo vähän tätinä kyllä pidän siitä, että miehellä on alushousut, ei oo sitten niitä kusitippoja ja rekkamiehen pastillin jämiä niissä farkuissa pyörimässä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 18:37"]
Onko roisia, jos mies pukee kireät farkut päälleen ilman kalsareita. Tykkäisivätkö naiset?
[/quote]
Onhan se rivoa, jos siitin on iso ja roikkuu valtoimenaan puolireidessä kireiden farkkujen lahkeessa. Toisaalta varmasti katsoisin tahtomattanikin ja ehkä hieman kiihottuisinkin. Tullaiset näyt eivät oikein ole terveellisiä naimisissa oleville naisille, ainakaan jos omalta mieheltä ei ole saanut tarpeeksi seksiä.
[/quote] Yhdenkään ihmisen siitin ei ole niin pitkä, että roikkuisi puolireidessä. Jo tuo 'lahkeesta' puhuminen on lähes aina erittäin harhaanjohtavaa. Peniksen voi kyllä asetella osoittamaan suuntaan tai toiseen, mutta ei se ikinä ole mitenkään korostuneesti lahkeessa, koska kenelläkään normaalilla ei ole niin pitkä.
[/quote]
Lyhyestä virsi kaunis. Jos on isot kalut niin kyllä sen patin näkee farkkujenkin läpi Saatikka urheiluasun vaikka olis alkkaritkin alla. No minä en noista toisten miesten kaluista piittaa kun olen hetero.M50+
Pullistuman huomaa, mutta en minä kyllä tajuaisi, että miehen kalu on paljaaltaan housuissa. Mutta se oli äärettömän kiihottavaa, kun rakastajani tuli treffeille ilmsn alushousuja. Kun avasin hänen farkkujensa nappeja ja vastassa olikin paljas iho ja innokas elin :-)
Vierailija kirjoitti:
Pullistuman huomaa, mutta en minä kyllä tajuaisi, että miehen kalu on paljaaltaan housuissa.
Itse en alkkareita pidä juuri koskaan ellei ole kova pakkanen, eli kalu on paljaan farkuissa tai mitä housuja nyt satun käyttämäänkin, tämä ihan mukavuuden vuoksi tuntuu, pullottaahan ne vähän ohuempia housuja käyttäessä mutta mitä siitä antaa pullottaa.
Ostan kesäksi gollegeshortsit, joista se näkyy läpi. Ja todellakin katselen naisia innolla jos ovat vähissä kuteissa ja haluavat itse katselua. Joskus - hyi sentään minua - olen kotona runkannutkin kun olen nähnyt jotakin liian ihanaa.
Ap:lla jäänyt joku Tom of Finland homoerotiikkasetti päälle, ne on fantasiapiirroksia ei todellisuutta.
Olen muutaman kerran laittanut täytettä punttiin , aika runsaasti mutta ei luonnottoman isoksi. kyllä huomaa kuinka naiset kiinnittävät huomion etumukseen
Minulle vähän ongelmallista koska olen ujo ja arka. Kaluni näkyy selkeästi farkkujen läpi. Tunnen naisten tuijotukset. Haluaisin tulla valituksi ja rakastetuksi luonteeni vuoksi, en kaluni.
Vierailija kirjoitti:
Minulle vähän ongelmallista koska olen ujo ja arka. Kaluni näkyy selkeästi farkkujen läpi. Tunnen naisten tuijotukset. Haluaisin tulla valituksi ja rakastetuksi luonteeni vuoksi, en kaluni.
Ei kukaan sua kalun takia rakasta.
Epäilen kyllä provoksi, tai muuten olet kunnon runopoika. On niitä naisiakin, jotka eivät koskaan kehtaa katsoa pullottaako housuissa jotakin tai ei. Tuijotus ei sitä paitsi tarkoita sitä, että sut olis valittu. Valitse itse vähemmän paljastavat housut ja kalsarit.
Ai niin, ja toivottavasti sulla on hyvä luonne. Halut ne on naisillakin.
T. Isokullinen mies, jolla luonne kuim leppeällä nallekarhulla
Vierailija kirjoitti:
No kerropa luonteestasi.
hahahah, älä valehtele, eivät naiset sellaisia katsele