Cheerleaderit ulos jääkiekkopeleistä
Cheerleadereita ei enää nähdä jääkiekkopeleissä. Kukaan vaan ei tainnut kysyä tanssitytöiltä mitään.
Feministit voitti tanssitytöt hävisivät.
Kommentit (512)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos taas feminismille. Jää tämäkin huvitus pois, ja istutaan vain naama irvessä nauttien siitä ettei elämässä ole mitään kivaa.
On kyllä köyhä elämä, jos se, että elämässä on jotain kivaa on kiinni siitä, että nuoret tytöt vetkuttaa pyllyjään sun edessäsi jääkiekkopeleissä. Olet säälittävä. Hyi.
Ja sinä alennut kommentoimaan näin säälittävälle tapaukselle? Hyi, hyi..
Cheerleaderit pysykööt jenkeissä. eli hyvä päätös. ne voitaisiin poistaa muidenkin urheilulajien piiristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari asiaa on sanottava (ja varmaan saan alapeukkuja näistä), mutta rehellisyyden nimissä: Olen pikkulapsesta lähtien käynyt katsomassa jääkiekkoa, enkä ole pahemmin ajatellut että niistä cheerleadereistä olisi haittaakaan. Ennemminkin jonkinlainen lisä tunnelmaan. Toisekseen, mulla on tapana katsella jääkiekon ohella myös ne miehet läpi.
Siis mulle on aivan sama vaikka cheerleadereitä ei ole, mutta karkeasti jaoteltuna sanoisin että ainoa ero mieskatsojiin verrattuna on, että mun katse ei harhaile, koska kaikki löytyy kentältä. Anteeksi nyt jo etukäteen kun kuitenkin koette että olen täällä pilaamassa naiskatsojien maineen, kun itsehän olette siellä 100% pelkkää peliä katsomassa.
Ja kyllä tavallaan ymmärrän tänkin näkökannan ettei tanssitytöillä pitäisi olla mitään tekemistä jääkiekon kanssa, mutta samalla mietin miksi kaikesta pitää saada nykypäivänä ongelma. Ei niitä kukaan ole sinne pakottanut.
Mikä ihmeen argumentti tuo on olevinaan että "ei heitä kukaan sinne ole pakottanut"? Jos yleisö ei koe heidän antavan lisäarvoa ottelutapahtumalle eikä seura koe heitä tarpeellisiksi, niin sitten heitä ei hallilla ole. Ihan normaalia liiketoimintaa. Sinä itse nyt yrität tehdä tästä väkisin jonkun ongelman ja politisoida koko asian.
Mun mielestä maailmassa on isompiakin ongelmia. Poistakoot cheerleaderit jos siltä tuntuu. Ehkä niitten perseitten siirtyminen nettiin onkin enemmän nykypäivää. Itse katson asioita laajemmin, ja minusta jotkut pampuloiden heiluttelijat jääkiekkopelissä on huomattavasti pienempi harmi kuin se, että joka toinen esittelee itseänsä instassa.
Ei tässä keskustelussa kovin moni mieti onko kannattavaa vai ei, vaan ongelma on ne tanssivat naiset.
Toi on harmittavan heikko mutta yllättävän yleinen argumentti mistä tahansa keskusteltaessa, että "maailmassa on isompiakin ongelmia". Se on argumentaatiovirhe. Asioista voi ja kannattaa puhua, ja yrittää tehdä maailmasta parempi paikka. Aina löytyy isompia ongelmia, mutta ei se tarkoita, ettei kaikista ongelmista kannattaisi puhua. Samoin kannattaa muistaa, että vaikka joku asia ei ole sinulle ongelma, ei sinulla ole oikeutta vähätellä toisten kokemusta siitä.
No jos jonkun mielestä maailma on heti parempi paikka ilman paria cheerleaderiä niin... kai hänellä on sitten oikeutensa ajatella niin. Minusta kuulostaa ehkä vähän pikkumaiselta, mutta mitäpä sillä väliä koska kaikilla ei ilmeisesti ole oikeutta mielipiteisiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari asiaa on sanottava (ja varmaan saan alapeukkuja näistä), mutta rehellisyyden nimissä: Olen pikkulapsesta lähtien käynyt katsomassa jääkiekkoa, enkä ole pahemmin ajatellut että niistä cheerleadereistä olisi haittaakaan. Ennemminkin jonkinlainen lisä tunnelmaan. Toisekseen, mulla on tapana katsella jääkiekon ohella myös ne miehet läpi.
Siis mulle on aivan sama vaikka cheerleadereitä ei ole, mutta karkeasti jaoteltuna sanoisin että ainoa ero mieskatsojiin verrattuna on, että mun katse ei harhaile, koska kaikki löytyy kentältä. Anteeksi nyt jo etukäteen kun kuitenkin koette että olen täällä pilaamassa naiskatsojien maineen, kun itsehän olette siellä 100% pelkkää peliä katsomassa.
Ja kyllä tavallaan ymmärrän tänkin näkökannan ettei tanssitytöillä pitäisi olla mitään tekemistä jääkiekon kanssa, mutta samalla mietin miksi kaikesta pitää saada nykypäivänä ongelma. Ei niitä kukaan ole sinne pakottanut.
Mikä ihmeen argumentti tuo on olevinaan että "ei heitä kukaan sinne ole pakottanut"? Jos yleisö ei koe heidän antavan lisäarvoa ottelutapahtumalle eikä seura koe heitä tarpeellisiksi, niin sitten heitä ei hallilla ole. Ihan normaalia liiketoimintaa. Sinä itse nyt yrität tehdä tästä väkisin jonkun ongelman ja politisoida koko asian.
Mun mielestä maailmassa on isompiakin ongelmia. Poistakoot cheerleaderit jos siltä tuntuu. Ehkä niitten perseitten siirtyminen nettiin onkin enemmän nykypäivää. Itse katson asioita laajemmin, ja minusta jotkut pampuloiden heiluttelijat jääkiekkopelissä on huomattavasti pienempi harmi kuin se, että joka toinen esittelee itseänsä instassa.
Ei tässä keskustelussa kovin moni mieti onko kannattavaa vai ei, vaan ongelma on ne tanssivat naiset.
Toi on harmittavan heikko mutta yllättävän yleinen argumentti mistä tahansa keskusteltaessa, että "maailmassa on isompiakin ongelmia". Se on argumentaatiovirhe. Asioista voi ja kannattaa puhua, ja yrittää tehdä maailmasta parempi paikka. Aina löytyy isompia ongelmia, mutta ei se tarkoita, ettei kaikista ongelmista kannattaisi puhua. Samoin kannattaa muistaa, että vaikka joku asia ei ole sinulle ongelma, ei sinulla ole oikeutta vähätellä toisten kokemusta siitä.
No jos jonkun mielestä maailma on heti parempi paikka ilman paria cheerleaderiä niin... kai hänellä on sitten oikeutensa ajatella niin. Minusta kuulostaa ehkä vähän pikkumaiselta, mutta mitäpä sillä väliä koska kaikilla ei ilmeisesti ole oikeutta mielipiteisiinsä.
Kyllähän sinulla on, mutta yrität nimenomaan vähätellä muiden mielipiteitä sanomalla niitä turhiksi.
Kuinkaha raskasta on olla kämy? Viedään tuhkatki pesästä.
Onkoha minulta mennyt jotain ohi, kun en muista jääkiekossa olleen mitään cheerleadereitä joskus 30 vuotta sitten, kun viimeksi kävin matseissa? Ei siis ole mikään aito perinne, vaan jenkeistä tuotu seksistinen "viihdyke" jonka sietääkin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Käveleekö HIFK:n ja Tepsin pelaajat nyt pridemarssilla käsikädesä?
Juuri näin ne taitaa tehdä. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä kyseenalaistaa näitä menneisyyteen jämähtäneitä toimintatapoja. Miksi siellä urheilun parissa muka pitäisi olla pikkutuhmaa viihdettä miehille?
Samaa mieltä Tanssi tähtien kassa ohjelmaakin on tullut jo kohta 15 vuotta. Se se vasta naisten esineellistämistä onkin. Miehillä puku päällä ja naiset niin pikkuisissa vaatteissa että ihan hirvittää.
Ainut mitä tänä päivänä voi katsoa on Ylen puoli yhdeksän uutiset.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua eli en tiedä onko tämä jo mainittu, mutta TPS luopui pyllynpyörittäjistä jo syksyllä 2017.
Juuri näin ja samalla alkoivat sateenkaari ottelut. Valitettavasti. Eikö se sitten ole irstasta jos karvaperseiset miehet puristelevat toisiaan jääkiekko-ottelussa? Ei se ei aiheuta palstan lihaville YH mammoille mitään kateuskorttia kun ne eivät kilpaile heidän ihailustaan.
Kuka tää raivokas sekopäinen provoaja oikein on? Miten jaksaa... Ihan huomattavasti tavallista trollia huonovointisemman ts. ilkeämmän oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, missä piileksii ne kuuluisat kukkahattutädit.. Nyt olis työsarkaa kädet täynnä, alkakaa ajamaan alas tätä naisten ja tyttöjen esineellistämistä jos jonkinmoisen näyttelyn yhteydessä, jääkiekko, auto, moottoripyörä, vene esittelyt ym. vastaavat tapahtumat..
Seuraavaksi onkin vuorossa promotyttöjen työpaikat.
Hirvittävää seksismiä ja syrjintää, että näihin palkataan pääsääntöisesti nuoria ja kauniita naisia esittelemään yritysten tuotteita.
Boikottiin vaan kaikki yritykset, jotka tähän syyllistyy.
Kyllä se on niin että parempi kun ei nykypäivänä tarjoa naisille työtä lainkaan. Naisen paikka on kotona lukemassa Vauva palstaa ja moralisoimassaa muita koska ovat niin järkyttävän kateellisia kaikesta ja varsinkin muille naisille. Ei jatkoon.
Prceenketkutus puolialasti jäähallissa ei ole edelleenkään työtä.
Nyt tää HBL:n urheilutoimittaja vetää ihan omia. Menkää lukemaan jos osaatte Ruotsia. Voi herre gud!
Vierailija kirjoitti:
Nyt tää HBL:n urheilutoimittaja vetää ihan omia. Menkää lukemaan jos osaatte Ruotsia. Voi herre gud!
Saisko tiivistelmän? Tai edes linkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan nämä tytöt hirveän ylpeitä itsestään?
https://yle.fi/uutiset/3-9834711Ei ole selluliittiä. AV-mammoja ahdistaa.
Tuolla yhdellä vasemmanpuoleisella tytöllä kyllä näyttäisi olevan, eikä sellut muutenkaan näy kun tolleen pyllistää, vaikka sitä olisikin.
Sukkahousut on se taikasana tässä. Ne muokkaa ja tiivistää sekä silottaa reidet. Taitoluistelijoilla sama salaisuus käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sinulla on, mutta yrität nimenomaan vähätellä muiden mielipiteitä sanomalla niitä turhiksi.
Ja te vähättelette cheerleadereitä, aivan kun olisivat alintakin pohjasakkaa. Ei mene minun suhteellisuudentajuun.
Parempi että cheerleaderit tanssin sijaan istuvat sohvalla siideriä juoden ja persettä kasvattamassa, aivan kuin nämä kriitikot ;)
näin on kirjoitti:
Minun mielestäni oli ihan hyvä juttu. En ainakaan itse haluaisi että tyttäreni harrastaa "urheilua" joka on eye candy -perusteista perseenpyöritystä kun miehet " oikeasti" urheilevat. Klassinen patriarkaalinen asetelma, jolle oli sokeuduttu.
Voihan noi tytsyt mennä vaikka strippaamaan, jos tykkäävät....mun mielestä sillä tasolla liikutaan.
Olen muuten samaa mieltä, mutta kyllä cheerleading on ihan oikeaa urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheerleading on ihan oikea urheilulaji. Siksi onkin ihan älytöntä että sitä pelataan lätkämatsissa. Tää on vähän sama ku jos taitoluisteluareenan käytävillä porukka kattois shakinpeluuta. Tai uimakisoissa olis altaan vieressä muutamat hevospooloilijat. Jne. En tajua.
Cheerleading, kuten nimestä voit päätellä, on tiettyjen urheilulajien fanien innostamiseen tarkoitettu tyttölauma, joka nostelee säärtä jotta katsomo innostuisi vaikka kentällä ei tapahtuisi juuri mitään mielenkiintoista. Samalla cheerleaderit ovat näille pelaajille kassientyhjennysseuraa pukukoppeihin.
Thäts it. Ja koettu on, pari vuosikymmentä sitten.
Kuten todettu on "cheerleadingiä" jäähallissa ja cheerleadingiä, joka on kilpaurheilua. Jäähallissa nähtävä heiluminen ei ole tätä kilpaurheilua vaan enemmänkin sellaista groupie toimintaa.
Fakta on kuitenkin se, että se aidoin cheerleading on nimenomaan sitä urheilijoiden kannustusta. Tämä toiminta alkoi jo 1800-luvun lopulla ja kilpailumuoto siitä tuli vasta noin sata vuotta myöhemmin, eli 1970-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ilmeisesti "mustakaapunainen" tai muita fanaattisia ongelmia. En tosin katso cheerleedereita sen enempää kuin kiekkookaan. Kohta kielletään perustanssijat ja naisilta chippendalesit..niin maailma fanatisoituu. Hmmmmmmm
On kyllä köyhä elämä, jos se, että elämässä on jotain kivaa on kiinni siitä, että nuoret tytöt vetkuttaa pyllyjään sun edessäsi jääkiekkopeleissä. Olet säälittävä. Hyi.