Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheerleaderit ulos jääkiekkopeleistä

Vierailija
11.08.2020 |

Cheerleadereita ei enää nähdä jääkiekkopeleissä. Kukaan vaan ei tainnut kysyä tanssitytöiltä mitään.
Feministit voitti tanssitytöt hävisivät.

Kommentit (511)

Vierailija
1/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni oli ihan hyvä juttu. En ainakaan itse haluaisi että tyttäreni harrastaa "urheilua" joka on eye candy -perusteista perseenpyöritystä kun miehet " oikeasti" urheilevat. Klassinen patriarkaalinen asetelma, jolle oli sokeuduttu.

Voihan noi tytsyt mennä vaikka strippaamaan, jos tykkäävät....mun mielestä sillä tasolla liikutaan. 

Vierailija
2/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sitten ollut voimaantumista.

Vierailija
4/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Iltalehti HIFK.

Vierailija
5/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis HIFK luopuu tästä neljännesvuosisadan mittaisesta tavastaan. Muista liigan joukkueista en tiedä, että tekevätkö saman.

HIFK:n mukaan on aika keksiä muita oheisasioita ottelutapahtumiin.  

Vierailija
6/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä muitakin traditioita, kuten frederikin tyyli, joka on sen 25 -vuotta kestänyt mutta se ei tarkoita että ne olis hyvän maun mukaisia :D

Vierailija
7/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheerleaderit ovat ilo silmälle ja luovat mukavan tunnelman peleihin. Onpa tylsää jos tanssitytöt kielletään!

Vierailija
8/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisikin olla ainoa asia, joka heteroa suomalaismiestä kiekossa kiinnosti.

Huh. viimeinen syy mennä katsomaan on poissa.

Vierailija
9/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on kirjoitti:

Minun mielestäni oli ihan hyvä juttu. En ainakaan itse haluaisi että tyttäreni harrastaa "urheilua" joka on eye candy -perusteista perseenpyöritystä kun miehet " oikeasti" urheilevat. Klassinen patriarkaalinen asetelma, jolle oli sokeuduttu.

Voihan noi tytsyt mennä vaikka strippaamaan, jos tykkäävät....mun mielestä sillä tasolla liikutaan. 

Mikäs asetelma on se, jossa vanhempi ei anna lapsensa itse päättää harrastuksiaan?

Etkö yhtään näe miten ala-arvoisesti suhtaudut noihin cheerleadereihin? Etköhän tuolla asenteella tee enemmän hallaa lapsellesi kuin tuo tanssiharrastus.

Vierailija
10/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/smliiga/a/76e921da-f5d5-4ff1-af79-b2beac193b3b

Munkin mielestä tämä on todella hyvä uutinen ja just sitä toivottua feminismiä, toisin kuin moni muu nykyajan höpöhöpö ja voimaantuminen. Asiaa voitaisiin miettiä niinkin päin etteivät välttämättä kaikki miehetkään, varsinkaan ne jotak ovat pelaamassa välttämättä juuri siinä tilanteessa halua tulla häirityksi kyseisellä tavalla.

Vierailija
11/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksi SM-liigaseura lopetti sopimuksen tanssityttöjen kanssa. Toki on kyse yhdestä Suomen pitkäaikaisimmista (pitkäaikasin?) jääkiekkopelien tanssiryhmästä ja yhdestä SM-liigan legendaarisimmista joukkueista mutta silti, yksi seura ja yksi tanssiryhmä.

Vierailija
12/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta hypitään rinnat paljaina "tasa-arvon" asialla...

Vierailija
13/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin, viimeinkin ne jotka tulee katsomaan peliä saa ihan rauhassa keskittyä itse peliin.

Vierailija
14/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, että mitä ne lätkäpeleissä edes teki. Pitänyt matkia jenkkejä tässäkin asiassa.

Mulla välillä unohtui itse matsi, kun jännitin, että ne pysyy sillä kapealla rappusellaan. Odotin aina harha askelta ja sitten koko ryhmä olisi vyörynyt rappuset alas. Damn, ei koskaan tapahtunut.

Tiellähän ne siellä oli anyway. Kuinka monta kertaa onkaan bonbonista saanut päähänsä, kun paikalleen yrittää mennä.

Vierailija
15/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin, viimeinkin ne jotka tulee katsomaan peliä saa ihan rauhassa keskittyä itse peliin.

Itse peliä ei katso muutakuin kourallinen naisia ja pari homomiestä. Kyllä nyt teki virheen HIFK. Kävijämäärät tippuu tuhansilla

Vierailija
16/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten itsensäesittely ei kuulu jääkiekkoon. Hyvä päätös.

Mies

Vierailija
17/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolla katsomossa on paljon naisia ja lapsiakin joita ei varmasti ole nuo tanssitytöt kiinnostaneet muutenkaan ja näin naisena voisi jopa sanoa että päinvastoin ovat latistamassa siellä tunnelmaa eikä nostattamassa...korkeintaan joidenkin apinamaisten miehien tunnelmia tai jotain muuta. Tanssityttöjen poistaminen on mielestäni juuri sitä oikeanlaista tasa-arvoa. Samoin kun en ymmärrä sitäkään miksi jossain automessuilla niiden autojen vieressä seisoo joku nainen vähissä vaatteissa, ihan kuin jonain koristepalkintona...jos tämä ei ole naisen esineellistämistä, niin ei sitten varmaan koko ilmiötä ole olemassakaan.

Vierailija
18/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, että mitä ne lätkäpeleissä edes teki. Pitänyt matkia jenkkejä tässäkin asiassa.

Mulla välillä unohtui itse matsi, kun jännitin, että ne pysyy sillä kapealla rappusellaan. Odotin aina harha askelta ja sitten koko ryhmä olisi vyörynyt rappuset alas. Damn, ei koskaan tapahtunut.

Tiellähän ne siellä oli anyway. Kuinka monta kertaa onkaan bonbonista saanut päähänsä, kun paikalleen yrittää mennä.

Bonbon makeispussista vai?

Vierailija
19/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on kirjoitti:

Ohi, mutta tanssi, akrobatia, rankka voimistelutreenaus on urheilua.

Kaikki nuo tytöt on treenanneet lähtökohtana liikunta.

Jossain tapauksessa urheiluseura on koko perheen harrastus, junioritoiminnasta lähtien, ja isät tietää missä pojat ja tytöt on. Parempi ettette kommentoi jos ette tajua.

Vierailija
20/511 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse peliä ei katso muutakuin kourallinen naisia ja pari homomiestä. Kyllä nyt teki virheen HIFK. Kävijämäärät tippuu tuhansilla

Eikä tipu, miksei kisa maskotti tai joku muu voisi toimia hauskuuttajana? ainakin lapsien kannalta paljon parempi vaihtoehto ja neutraalimpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi