Vaimo lähti kaupungille, huikkas ovelta voisit siivota sillä välin. Siivoisitko?
Vastasin ettei se kukkokaan käskien laula.
Mitä tekisit? Meillä on ihan siistiä aina, puolet ja puolet hoidetaan kotityöt.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla vaimolla on kans tuollainen raivostuttava tapa, että keksi minulle tekemistä kuin lähtee itse johonkin. Minä en koskaan anna hänelle tehtäviä kuin poistun kotona, enkä myöskään harmittele että tiskit ja siivouksen on hoitamatta kun tulen takaisin kotiin.
Meillä miehellä on. Minulla on joskus keskellä viikkoa vapaapäivä niin, että lapset ovat hoidossa ja aina on jätetty kauppalista ja joku helvetin tehtävälista keittiöön ”ettei makaamiseksi mene.” Minä siis hoidan kuitenkin lähinnä siivoukset ja ruuanlaitot. Miksen saisi vaikka maata tuota vapaapäivää tai harrastaa??
Kuka teillä lapset hoitaa ja käy kaupassa silloin kun sinä olet töissä ja miehesi viettää vapaapäiväänsä maaten ja harrastaen?
Kukon voi myös syödä tai vaihtaa toiseen jos se on hyödytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Olet nyt neljättä tuntia etsimässä palstalta argumentteja sille, että nainen on väärässä ja moukka, sen sijaan että olisit tehnyt pikasiivon ja relannut odotellen tyytyväistä naista kotiin 😂”
Olen nyt siis siivonnut jonkin verran, ulkoiluttanut koirat,juossut 10km lenkin ja käynyt suihkussa. Ketjussa muut provosoitui.
T:Ap
Eukko heiluu missä?
Nyt vaihtaa vaatteita yläkerran siistissä kodinhoitohuoneessa. Entiä heiluuko. Kui?
T:Ap
Ei helvetissä aleta syömään toisten leipää ! Siivoaminen on naisten hommaa, joten naiset hoitaa sen. Kitisemättä.
Tiedän, että minun mieheni siivoaisi sata kertaa mieluummin kuin hengailisi vauvapalstalla.
Toisaalta ei tarvitsisi kyllä edes kehottaa siivoamaan, sillä meillä on aina siistiä ja molemmat korjaamme jälkemme, viemme tavarat paikoilleen, pesemme wc-pytyn heti käytön jälkeen jne.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että minun mieheni siivoaisi sata kertaa mieluummin kuin hengailisi vauvapalstalla.
Toisaalta ei tarvitsisi kyllä edes kehottaa siivoamaan, sillä meillä on aina siistiä ja molemmat korjaamme jälkemme, viemme tavarat paikoilleen, pesemme wc-pytyn heti käytön jälkeen jne.
Totta rakas, meillä on niin siistiä, mutta silti ehdin hengaileen täällä. T: rakas miehesi
Siivoaisin, vaihtaisinpuhtaat lakanat, laittaisin hyvän viinipullon kylmään ja kävisin itse suihkussa.
No ei. Ei tuo oo sun hommaas. Keräät puhtia vaan illan paineihin.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Siivoaisin, vaihtaisinpuhtaat lakanat, laittaisin hyvän viinipullon kylmään ja kävisin itse suihkussa.
Ja odottaisit kiltisti uusia käskyjä.
Eukko heiluu missä?